[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.713
Een account waarop ik speelde is kleine week geleden op ban gegaan wegens bot gebruik. We kregen het IP van de 'dader' en het bleek mijn IP te zijn. Echter nooit een bot aangeraakt. En die bewuste nacht uberhaupt maar 200 aanvallen gestuurd geweest. (farmbot)


Nu goed, de ban was er. Ook al klopt hun reden niet, het pijnlijke is dat een medespeler de dag voor de ban pp had gekocht voor 50-80 euro. Duckje heeft alle pp van het account gehaald.

Wat mij betreft pure diefstal en kan dit echt niet. Er word echter 0 begrip getoond en mijn medespeler is letterlijk bestolen als je het mij vraagt. Wat ik hierbij wil zeggen is dat bevoegde mensen ook wel eens menselijkheid mogen tonen ipv wit of zwart. Ban oke, maar pp afhalen dat 1 dag ervoor aan 50-80 euro gekocht is vind ik echt totaal niet kunnen.

Leuk genaaid dan door de modjes
 
Reactiescore
698
2 nieuwe rollen maken?

Moderator lover: mag 1 dag alle lynch-stemmen van mods weghalen en deze zelf gebruiken.

Moderator hater aka anthraxxis: mag 1 malig alle stemmen die niet op een mod staan weghalen en op een moderator plaatsen.
 
Reactiescore
2.178
Naja t is logisch dat als er geen wolf meer levend is dat de lunch niet doorgaat. Was wel een facepalm moment :p
 
Reactiescore
3.541
Ik gaf enkel maar een potentieel mogelijke verklaring omdat de lunch wel degelijke doorging. Zo hoog heb ik Rukurt zitten?
 
Reactiescore
974
Een account waarop ik speelde is kleine week geleden op ban gegaan wegens bot gebruik. We kregen het IP van de 'dader' en het bleek mijn IP te zijn. Echter nooit een bot aangeraakt. En die bewuste nacht uberhaupt maar 200 aanvallen gestuurd geweest. (farmbot)


Nu goed, de ban was er. Ook al klopt hun reden niet, het pijnlijke is dat een medespeler de dag voor de ban pp had gekocht voor 50-80 euro. Duckje heeft alle pp van het account gehaald.

Wat mij betreft pure diefstal en kan dit echt niet. Er word echter 0 begrip getoond en mijn medespeler is letterlijk bestolen als je het mij vraagt. Wat ik hierbij wil zeggen is dat bevoegde mensen ook wel eens menselijkheid mogen tonen ipv wit of zwart. Ban oke, maar pp afhalen dat 1 dag ervoor aan 50-80 euro gekocht is vind ik echt totaal niet kunnen.

wat een aasgieren

@Duckje @famdecibel @Sule Silmad @Poo.

geef die jongen zijn pp terug ajb
 
Reactiescore
534
Een account waarop ik speelde is kleine week geleden op ban gegaan wegens bot gebruik. We kregen het IP van de 'dader' en het bleek mijn IP te zijn. Echter nooit een bot aangeraakt. En die bewuste nacht uberhaupt maar 200 aanvallen gestuurd geweest. (farmbot)


Nu goed, de ban was er. Ook al klopt hun reden niet, het pijnlijke is dat een medespeler de dag voor de ban pp had gekocht voor 50-80 euro. Duckje heeft alle pp van het account gehaald.

Wat mij betreft pure diefstal en kan dit echt niet. Er word echter 0 begrip getoond en mijn medespeler is letterlijk bestolen als je het mij vraagt. Wat ik hierbij wil zeggen is dat bevoegde mensen ook wel eens menselijkheid mogen tonen ipv wit of zwart. Ban oke, maar pp afhalen dat 1 dag ervoor aan 50-80 euro gekocht is vind ik echt totaal niet kunnen.

Mooi topic ook om dit te posten.. ????
 
Reactiescore
770
Alle gekheid op een stokje maar wat JokersBrain hier vertelt is wel serieus te nemen vind ik. Hoop dat die kerel zijn geld terugkrijgt.

@JokersBrain 80 euro is veel voor waar het aan uitgegeven is en zeker de manier waarop het gebeurd is, dus eis zeker een refund en anders dien je een klacht in bij InnoGames of tegen Duckje.

@Sule Silmad Ik zou er maar serieus op reageren want praktijken als deze zijn illegaal.
 
Reactiescore
1.777
Lkkr btje mensen bennen, ken ik weer een maandje gratis triebelwersen
 

DeletedUser17472

Guest
graag een ronde zonder antraxx. Hij speelt op de man. Onsportief dus.
 
Bovenaan