[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
2.386
Zo doe je dat Duncan
[s.][/s.] zonder puntjes
 

Deleted User - 487871837

Guest
Thanks. Dan typ ik die wel handmatig uit, ik zie nergens een strike-through optie.
 
Reactiescore
2.386
Wat is er trouwens gebeurd met sportief lunchen? Lijkt me dat er genoeg andere, inactievere spelers waren die men kon kiezen. Thx wolven :)
 
Reactiescore
2.386
Ja he maar anders moet echt iedereen claimen. Wth haha
 
Reactiescore
1.015
Ja he maar anders moet echt iedereen claimen. Wth haha

Doe gewoon zoals ik. Ik weiger bijna altijd te claimen, zelfs als goedje en zelfs als ik eventueel lynch zou zijn. (Dat laatste is in al m'n potjes zelden gebeurd, ik denk dat ik in 2 jaar maar een keer of 2, max 3 gelyncht ben.
 
Reactiescore
723
Gelukzak. Dit was mijn eerste potje en dag 2 gelyncht xD

Jaren terug eens vergeten dat ik me voor een ronde had ingeschreven. Dus nu is eerste officiële potje
 
Reactiescore
1.015
Gelukzak. Dit was mijn eerste potje en dag 2 gelyncht xD

Jaren terug eens vergeten dat ik me voor een ronde had ingeschreven. Dus nu is eerste officiële potje

Ik heb het spel snel opgepikt en kreeg al vlug veel respect van iedereen als speler. Ik vond ook gewoon veel wolven, soms hele teams al tegen eind dag 2. Ik sta er ook vooral om bekend om te beulen op dag 2, misschien 3. Hoe dan ook, het belangrijkste is dat iedereen het leuk vind. Het spelletje, en vooral de spelers (dat is ook heel belangrijk), leer je wel kennen naarmate je speelt.
 
Reactiescore
2.386
Doe gewoon zoals ik. Ik weiger bijna altijd te claimen, zelfs als goedje en zelfs als ik eventueel lynch zou zijn. (Dat laatste is in al m'n potjes zelden gebeurd, ik denk dat ik in 2 jaar maar een keer of 2, max 3 gelyncht ben.
Ja mij ga je denk ik ook niet zien claimen tbh^^
 
Bovenaan