[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
338
Ohh trouwens, bedacht me nog, waarom werd ik pas gewaterd NA DAT ik die ellendig lange post had gemaakt waarbij je zelfs moest scrollen en niet VOOR DAT ik die post had gemaakt :l :D @The Self-Made Men door dat forum kon ik hem ook nog eens drie keer over doen haha
 
Reactiescore
2.369
Saai spelletje geworden zo seg
 
Reactiescore
2.369
Whoooo das pech, alle activiteit is weg
 

DeletedUser40402

Guest
Er is gewoon veel te snel geclaimt (geclaimd, geclaimed,geclaimet, ...?) door te veel mensen. Heeft het spelletje een beetje kapot gemaakt.
 
Reactiescore
1.018
Voor mij was vooraf de doelstelling zo lang mogelijk overleven en a.d.h.v. veel meelezen en vragen stellen leren hoe dit spel het beste gespeeld wordt. Voor wolven is het makkelijk om nieuweren er langer in te laten omdat die het minste toevoegen (even voor mezelf sprekende) maar dit geeft denk ik niet goed weer hoe het kan zijn als men de goede wolvenvangers als eerste doodt.
 
Reactiescore
1.015
Voor mij was vooraf de doelstelling zo lang mogelijk overleven en a.d.h.v. veel meelezen en vragen stellen leren hoe dit spel het beste gespeeld wordt. Voor wolven is het makkelijk om nieuweren er langer in te laten omdat die het minste toevoegen (even voor mezelf sprekende) maar dit geeft denk ik niet goed weer hoe het kan zijn als men de goede wolvenvangers als eerste doodt.

Ervaren spelers lunchen sportief. Dat wil zeggen inactiefjes of als het nodig is bewezen goedjes als er teveel zijn op den duur. Zolang je actief en niet bewezen bent, is er in de meeste potjes geen lunchgevaar.
 
Bovenaan