[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Deleted User - 487871837

Guest
Heb je dan een feestje ofzo? Ben toch even (sorry off-topic) benieuwd hoe je dronken bent terwijl je in quarantaine zit?

De AH verkoopt nog steeds alcohol en als je toch elke avond alleen thuis zit... kun je net zo goed gaan drinken toch :p
 
Reactiescore
338
De AH verkoopt nog steeds alcohol en als je toch elke avond alleen thuis zit... kun je net zo goed gaan drinken toch :p

Haha, maar ben je dan serieus in je eentje aan het drinken? Ik heb al geen alcohol aangeraakt sinds ... nouja weet het al niet eens meer! :)
 
Reactiescore
1.697
haha zuipschuit nou ik ben gewoon nuchter hoor! heb geen bier in huis. niet vergeten morgen wat sixpackjes te halen anders zit ik 1 avond zonder ;D
 
Reactiescore
338
ik weet niet, antraxxol anthraxxis, leeft waarschijnlijk allemaal in één ei, soms denk ik wanneer komt er eens een goede inhoudsvolle posts van jou, maar heel vaak moet ik toch ook wel weer lachen om die posts, het blijft toch je stijl é, en hoe lang kwaak jij nou al op dit forum?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
ik weet niet, antraxxol anthraxxis, leeft waarschijnlijk allemaal in één cijfer, soms denk ik wanneer komt er eens een goede inhoudsvolle posts van jou, maar heel vaak moet ik toch ook wel weer lachen om die posts, het blijft toch je stijl é, en hoe lang kwaak jij nou al op dit forum?
Wanneer ga je weer designen en spelen?
 
Reactiescore
264
Ik moet nu ik een stuk minder moe en chagrijnig ben ook zeggen dat perma wel beetje heeloverdreven erg overdreven is ja xD
Feit blijft dat het nergens op slaat en kinderachtig is, maar goed.

Moet je eens nadenken hoe chagrijnig ik was omdat dezelfde mensen op dag 1 altijd op mij gaan.
 
Reactiescore
264
Ik denk dat ik hierover mag meepraten na 20 potjes als goedje :)

Kan amper greengang, hopeful en capri stemmen altijd op mij voor de zelfde bs reden wat gewoon niet waar is, denk dat het met een persoonlijke vete tegen mij te maken heeft i guess.

En dan ook nog lacherig antwoorden: 'volgende keer meer geluk'. AKA volgende keer ook 1e lynch door hun en dan ben ik het zat ik geen spelplezier 80% van de potjes zij ook een keer geen spelplezier.
 
Reactiescore
1.049
Kan amper greengang, hopeful en capri stemmen altijd op mij voor de zelfde bs reden wat gewoon niet waar is, denk dat het met een persoonlijke vete tegen mij te maken heeft i guess.

En dan ook nog lacherig antwoorden: 'volgende keer meer geluk'. AKA volgende keer ook 1e lynch door hun en dan ben ik het zat ik geen spelplezier 80% van de potjes zij ook een keer geen spelplezier.
Man laat je niet opjutten door een spel,
Hopeful en capri zijn gewoon vrij aanvallend in wolven vangen en toppers. Zouden nooit mede wvw'ers wegpesten! Volgende keer weer lekker meespelen niks aan de hand
 

Deleted User - 2265087

Guest
Moet je eens nadenken hoe chagrijnig ik was omdat dezelfde mensen op dag 1 altijd op mij gaan.

Dude mijn laatste potje is twee jaar geleden. Ik weet echt niet meer op wie ik toen stemde hoor. En kan me ook niet voorstellen dat ik altijd op jou ging. Dat deden we alleen maar met Dompeter (he @Calamus Incendium )

Anyway, potje loopt nog dus ik ga m'n mond weer gwn houden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kan amper greengang, hopeful en capri stemmen altijd op mij voor de zelfde bs reden wat gewoon niet waar is, denk dat het met een persoonlijke vete tegen mij te maken heeft i guess.

Als ik een persoonlijke vete tegen je had gehad had ik je wel geband oid. Ik speel gewoon WvW.

Dude mijn laatste potje is twee jaar geleden. Ik weet echt niet meer op wie ik toen stemde hoor. En kan me ook niet voorstellen dat ik altijd op jou ging

Dat geldt voor iedereen hier :p Ik stemde alleen Jens er altijd uit, maar dat was omdat ik een hekel aan hem had en hij vet gemeen was.
 
Bovenaan