[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
338
Een goedemiddag! Is het gehele Tribalwars forum dood of enkel Weerwolven?

Ik mis wel een leuk potje hoor .. hoe krijgen we dit weer tot leven?
 

DeletedUser76681

Guest
Een goedemiddag! Is het gehele Tribalwars forum dood of enkel Weerwolven?

Ik mis wel een leuk potje hoor .. hoe krijgen we dit weer tot leven?
Ik denk vooral terug aanspreken, de meeste moeten terug onder hun steen uit kruipen
 
Reactiescore
338
Is er al iets duidelijk over de leiding van het volgend potje? Hoe gaat dat nu? Weer inschrijf topic voor top 3 en dan stemmen of? Vorige keer heb ik het niet kunnen waarmaken, wil toch echt wel weer een potje proberen nu.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Is er al iets duidelijk over de leiding van het volgend potje? Hoe gaat dat nu? Weer inschrijf topic voor top 3 en dan stemmen of? Vorige keer heb ik het niet kunnen waarmaken, wil toch echt wel weer een potje proberen nu.

De kans is groot dat er helemaal geen 3+ mensen zijn die zich inschrijven om te leiden, dat systeem is er allang uit. Het werd gwn een beetje onderling afgesproken. Dus bij deze is dan afgesproken dat jij de volgende doet?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Laten we even kijken of hier nog meer mensen komen die zouden willen leiden als er over zeg 2 dagen niemand zich hier meldt gaat crazy de volgende leiden?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil er ook wel weer eens eentje leiden, misschien met iemand anders, maar dat zal later worden aangezien ik ook nog in een ander potje zit waar nog steeds 50+ man leven lol
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wil ook wel weer een keertje leiden, maar maakt me niet zo uit wanneer. Toch tijd genoeg de komende tijd.
 
Reactiescore
1.689
Jullie 3 gewoon als volgende 3. Hou het lkkr simpel ipv die ellendig lange topiksen erover. A ls er echt meer animo is kan er altijd gestemd worden.
 
Reactiescore
1.689
Whoaaaa je mag echt niet leiden aals je niet gekozen bent dat kan mijn autisme niet aan
 
Reactiescore
338
Ik wil er ook wel weer eens eentje leiden, misschien met iemand anders, maar dat zal later worden aangezien ik ook nog in een ander potje zit waar nog steeds 50+ man leven lol

Woww! Das wel heftig idd. Ik kan gewoon een inschrijftopic voor leiders maken, dan kunnen die daar reageren en de instellingen etc. sturen. Zo blijft het overzichtelijk toch? Bovendien kan je dan ook de instellingen alvast inlezen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Begonnen met 68 man hahaha en het is niet eens de grootste ronde ooit op dat forum :p

Klinkt als een plan ;)

68 man maar? Op dit forum zijn we (niet dat ik toen al speelde tho xD) daar echt ruim overheen gegaan!
 
Bovenaan