[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik weet dat Noah (CI) nog niks heeft gezegd, maar ik wil vast even zeggen dat ik vind dat Lyonn een perma uitsluiting van WvW verdient!

Ik ben het hier mee eens.

Al je posts verwijderen is gewoon enorm spelbederf. Permanent is wat fel, maar een uitsluiting van 1 potje als waarschuwing lijkt me op zijn plaats.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik moet nu ik een stuk minder moe en chagrijnig ben ook zeggen dat perma wel beetje heeloverdreven erg overdreven is ja xD
Feit blijft dat het nergens op slaat en kinderachtig is, maar goed.
 
Reactiescore
1.733
Ik moet nu ik een stuk minder moe en chagrijnig ben ook zeggen dat perma wel beetje heeloverdreven erg overdreven is ja xD
Feit blijft dat het nergens op slaat en kinderachtig is, maar goed.

Ik las iets over post verwijderen? Als dat waar is, is het gewoon een laffe zielige spelbederver.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik las iets over post verwijderen? Als dat waar is, is het gewoon een laffe zielige spelbederver.

Heeft inderdaad al zijn posts verwijderd waardoor de telling een beetje in de soep liep, gelukkig goed gekomen. Maar verre van netjes.

Nouja, laten we er verder niet teveel drama van maken het is gebeurd en ik laat aan de volgende spelleider over wat hij doet als lyonn weer mee zou willen doen.

Laten we nu weer focussen op het leuke potje :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Tip voor @CrazySobek en anderen, hoe specifiek zoeken naar posts van iemand in een topic:
  1. Klik op het zoek symbool rechtsboven
  2. Verander ‘overal’ naar ‘in dit topic’
  3. Vul de naam van de speler in bij ‘lid’
  4. Als je nu zoekt krijg je alle topics van die speler in het topic waar je op dat moment zit!
 
Reactiescore
1.049
Tip voor @CrazySobek en anderen, hoe specifiek zoeken naar posts van iemand in een topic:
  1. Klik op het zoek symbool rechtsboven
  2. Verander ‘overal’ naar ‘in dit topic’
  3. Vul de naam van de speler in bij ‘lid’
  4. Als je nu zoekt krijg je alle topics van die speler in het topic waar je op dat moment zit!
Hartelijk bedankt Hope, scheelt me echt pagina's doorspitten constant

Kleine verontschuldiging naar iedereen maar door de corona crisis heb ik 's avonds vaak veel werk waardoor ik een uur voor de DL pas online kan komen of soms zelfs nog later!
 
Reactiescore
1.015
Ik wil er ook wel weer eens eentje leiden, misschien met iemand anders, maar dat zal later worden aangezien ik ook nog in een ander potje zit waar nog steeds 50+ man leven lol

Ja, 68 inderdaad. Heerlijk toch. Waarschijnlijk een potje denk ik zonder burgers. Enkel speciaaltjes, veel koppels en mindfuck rollen. Wie heeft er ons weer overtuigd om die mee te doen?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wacht, is het een potje van zoveel mensen met ALLEEN maar speciale rollen? Dat is niet te doen, welke spelleider(s) heeft/hebben zich dat nou weer op de hals gehaald? :eek2:
 
Reactiescore
1.015
Wacht, is het een potje van zoveel mensen met ALLEEN maar speciale rollen? Dat is niet te doen, welke spelleider(s) heeft/hebben zich dat nou weer op de hals gehaald? :eek2:

Kevindemen en Sil. En ik vermoed geen burgers nee. Inmiddels man of 10 dood, allemaal slecht of speciaaltje en niemand die ook gewoon burger claimt. Ze claimen daar eerder neutraal als speciaaltje. Leuk te zien dat je terug op dit forum bent, Capri. Hoe gaat het met je?

EDIT: En owja; Het is een netwerk-en claimpotje. Met 2 dagen DL's. Het is dus met andere woorden heel erg tijdrovend als je actief wil zijn.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Kevindemen en Sil. En ik vermoed geen burgers nee. Inmiddels man of 10 dood, allemaal slecht of speciaaltje en niemand die ook gewoon burger claimt. Ze claimen daar eerder neutraal als speciaaltje. Leuk te zien dat je terug op dit forum bent, Capri. Hoe gaat het met je?

EDIT: En owja; Het is een netwerk-en claimpotje. Met 2 dagen DL's. Het is dus met andere woorden heel erg tijdrovend als je actief wil zijn.

Kevindemen, heeft die hier ook gespeeld? Ik heb het idee dat ik de naam herken.

Holy shit, 70+ speler, elke 2 dagen DL, dan gaat dat potje dus meer dan een maand duren als je tot het einde overleeft? En dan moet je in die maand dus ook nog elke dag super actief zijn? Honestly, waarom zou je je inschrijven hiervoor?

Puur toeval dat ik terug ben, ik kwam eigenlijk iets controleren voor een potje dat ik voor vrienden organiseerde, dus logde in voor het eerst in ongeveer 2 jaar gok ik? Stond er ineens een inschrijftopic open. Maar gaat goed man! Momenteel heel erg verveeld en moeite om motivatie te vinden om nuttige dingen te doen, dus kan niet wachten tot we in september weer gwn naar school enzo mogen. Hoe'st met jou? :)
 
Reactiescore
1.015
Kevindemen, heeft die hier ook gespeeld? Ik heb het idee dat ik de naam herken.

Holy shit, 70+ speler, elke 2 dagen DL, dan gaat dat potje dus meer dan een maand duren als je tot het einde overleeft? En dan moet je in die maand dus ook nog elke dag super actief zijn? Honestly, waarom zou je je inschrijven hiervoor?

Puur toeval dat ik terug ben, ik kwam eigenlijk iets controleren voor een potje dat ik voor vrienden organiseerde, dus logde in voor het eerst in ongeveer 2 jaar gok ik? Stond er ineens een inschrijftopic open. Maar gaat goed man! Momenteel heel erg verveeld en moeite om motivatie te vinden om nuttige dingen te doen, dus kan niet wachten tot we in september weer gwn naar school enzo mogen. Hoe'st met jou? :)

Ik ken ze alleszins niet van dit forum. En inderdaad, dat potje zal makkelijk en minstens een maand duren. Achter de wolven nog redelijk wat potentiële lijkjes ook :D, maar het is wel een leuk potje. Ik denk ook niet dat iemand verwacht had aan 70 te geraken. Er zijn er 50 van die 70 of zelfs iets meer ingeschreven op 1 dag. Dag voor het eind van de inschrijving.

Bwo, zoek vooral leuke dingen om te doen. Geniet van de tijd die je vrij hebt :). Met mij gaat alles zijn gangetje, ook mijn eerste WvW potje in circa 2 jaar.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik ken ze alleszins niet van dit forum. En inderdaad, dat potje zal makkelijk en minstens een maand duren. Achter de wolven nog redelijk wat potentiële lijkjes ook :D, maar het is wel een leuk potje. Ik denk ook niet dat iemand verwacht had aan 70 te geraken. Er zijn er 50 van die 70 of zelfs iets meer ingeschreven op 1 dag. Dag voor het eind van de inschrijving.

Bwo, zoek vooral leuke dingen om te doen. Geniet van de tijd die je vrij hebt :). Met mij gaat alles zijn gangetje, ook mijn eerste WvW potje in circa 2 jaar.

Ik heb 't ff opgezocht en er is iig wel een WvW'er geweest hier op het forum die Kevindemen heette. Sloot de inschrijving toevallig rond de tijd dat alle coronamaatregelen bekend werden en ineens iedereen heel veel tijd had in z'n leven? :p

Het probleem met die laatste opmerking is dat ik in principe helemaal niet vrij ben maar nog steeds gewoon een studie heb, alleen is dat zo makkelijk om te vergeten als je de hele dag alleen maar thuis op je kamer zit. Dus ik doe heel veel leuke dingen maar in m'n achterhoofd blijft toch die studie wel vervelend knagen xD
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik ken de naam kevindemen ook, denk ook speedpotjes mee gespeeld te hebben
 
Bovenaan