[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
2.386
Lukt het?
 
Reactiescore
1.015
Ja, dank je. Alles staat klaar. Die templates zorgen ervoor dat ik redelijk gemakkelijk alles kan klaar hebben tegen 22:00 en dat jullie tegen 22:01 alles hebben. De lynch, de lunch met de verhaaltjes.

Mensen kennen mij hier om mijn strakke DL's dus dat gaan we zo houden :).
 
Reactiescore
167
Met alle respect voor iedereen die mee speelt,

Maar kunnen we voortaan mensen die dreigen te stoppen met spelen tijdens het potje omdat iemand hem/haar verdenkt dood laten vallen? Het is ofwel een extreem trieste manier om als slechtje te blijven leven, ofwel een manier om een soort bewezen goedje te worden op een manier die niet zou moeten kunnen en dit is gewoon niet leuk. Ik snap dat er frustraties kunnen zijn en soms zie ik mensen ook wel ver gaan in hun reacties op bepaalde personen... ik ben zelf ook extreem fanatiek in alle spelletjes en vind het verschrikkelijk om te verliezen, maar als we dit gedrag kunnen vermijden met zijn allen gaat het spelplezier voor iedereen omhoog.
 
Reactiescore
1.015
Capri. Heb je enig idee wanneer je plant te starten met 298. Non-claim, Non-netwerk is mijn favo instelling <3.
 
Reactiescore
2.386
Arlena en ik hebben nochtans al goed gebabbeld hoor :wink::rolleyes2:
 
Reactiescore
2.386
Ik ben serieus een leuke gesprekspartner, vraag maar aan Stan of Lars. Laatstgenoemde zou wel gek worden van mij intussen (chuckle)
Vooral het laatste potje met je monologen omdat ik niet mocht antwoorden. Iconisch.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri. Heb je enig idee wanneer je plant te starten met 298. Non-claim, Non-netwerk is mijn favo instelling <3.

Een paar dagen nadat dit potje is afgelopen, en wanneer dit potje is afgelopen, geen idee. Maar ik stuur je wel een berichtje als ik weet wanneer we ongeveer gaan beginnen, oké? :)

Ik ben serieus een leuke gesprekspartner, vraag maar aan Stan of Lars. Laatstgenoemde zou wel gek worden van mij intussen (chuckle)

Ohja? :O

Vooral het laatste potje met je monologen omdat ik niet mocht antwoorden. Iconisch.

Haha, omdat jij al dood was zeker (sorry:p) en hij nog niet?
 
Bovenaan