[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser64575

Guest
Dat je dit je eerste potje doet, oke, kan ik inkomen. Toen deed je het gister weer bij de speed, oke, als het echt moet dan moet het maar. Maar je mag nu wel echt mee gaan spelen, anders mag je wat mij betreft doodvallen aan spelbederf en/ of inactiviteit. Want enkel elke dag een stem plaatsen, zonder ook maar enig bericht erbij, is in mijn ogen inactief.

Voor time was het idd uitlokken, een echt lynchtarget heb ik nog niet zien passeren.
Wel vind ik de BM stemmen op castiel zwaar onterecht, waarom op iemand stemmen die dit potje nog niks heeft laten zien aan activiteit? Een vorig potje zegt niets over een volgend potje. Daarbij speelde hij iedereen naar de hand als welp/wolf, het lijkt me dat we liever een BM hebben die doorzichtiger is als wolf, een discussie die eerder is gevoerd in een potje. No offense Castiel, maar je speelde vorig potje te sterk om je nu BM te maken. Sander voldoet aan de criteria imo.

Sinds wanneer is een activiteit een factor voor een BM-stem? Ik heb er alle vertrouwen in dat Castiel nog actief gaat worden. En Sander is wel doorzichtig als wolf? Dan kun je toch beter op Fam ofzo stemmen.
ja daar zit ik ook mee. weinig hou vast op zo'n 1 ste dag.
maar wat wil je dan gaan doen? geen stem uitbrengen?

ik zet mijn stem voorlopig op snickers 1 van de spelers die ik nog niet gehoord heb.
en die nu mss wel zijn eigen laat horen en anders is het iig 1 inactieve minder
Volgens mij is het Stickers, niet Snickers. Overigens zou ik niet zo duidelijk bij je stem zetten dat een uitlokking is, want dat haalt het effect een beetje weg.
 

DeletedUser72524

Guest
Hoi, iedereen veel succes!

Mijn BM stem gaat naar Time

Goede speler die kwaliteiten heeft :)

Je moet ook een lynch stem plaatsen vandaag, heb je ideeën?

Beast voor bm

Gaf jij niet BM-stemmen voor mensen die het verdiende vanwege het potje daarvoor? Waarom nu opeens niet?

Succes :D

Veel leuke BM-kandidaten dit potje, maar mijn stem gaat uiteindelijk naar Castiel. Na mijn ervaring met hem in het vorige potje ben ik ervan overtuigd dat hij een prima BM is.

Ook voor jou geldt, waarom zou je iemand BM willen maken op basis van een potje waar hij als wolf ziek goed speelde?

Sander zit overduidelijk aan het trollen. Jij bent serieus?

Westkip zint mij niet, ook dit weer is meer zo iets van kijk mij nou ik wil meedoen met een discussie. Enige reden waarom ik niet op hem wil stemmen omdat ik geen activiteit wil killen met zo weinig actieve spelers.


Hoi, je moet ook nog voor BM stemmen:p

ja daar zit ik ook mee. weinig hou vast op zo'n 1 ste dag.
maar wat wil je dan gaan doen? geen stem uitbrengen?

ik zet mijn stem voorlopig op snickers 1 van de spelers die ik nog niet gehoord heb.
en die nu mss wel zijn eigen laat horen en anders is het iig 1 inactieve minder

Waarom Stickers, er zijn wel meer inactieven?
 

DeletedUser77710

Guest
Sinds wanneer is een activiteit een factor voor een BM-stem? Ik heb er alle vertrouwen in dat Castiel nog actief gaat worden. En Sander is wel doorzichtig als wolf? Dan kun je toch beter op Fam ofzo stemmen.

Volgens mij is het Stickers, niet Snickers. Overigens zou ik niet zo duidelijk bij je stem zetten dat een uitlokking is, want dat haalt het effect een beetje weg.

Snickers/ stickers zegt niets, is naar mijn mening een 'sportieve' lynch. Zal volgende potje hopelijk doorhebben dat hij/zij wel moet actief zijn om een leuk spel er van te maken.
 

DeletedUser72524

Guest
Snickers/ stickers zegt niets, is naar mijn mening een 'sportieve' lynch. Zal volgende potje hopelijk doorhebben dat hij/zij wel moet actief zijn om een leuk spel er van te maken.

Ik ga niet meedoen met een sportieve lynch, dat is het meest onzinnige wat ik ooit heb gehoord sinds Snapking op TV kwam bij RTL.
 

DeletedUser77710

Guest
Je moet ook een lynch stem plaatsen vandaag, heb je ideeën?



Gaf jij niet BM-stemmen voor mensen die het verdiende vanwege het potje daarvoor? Waarom nu opeens niet?



Ook voor jou geldt, waarom zou je iemand BM willen maken op basis van een potje waar hij als wolf ziek goed speelde?



Westkip zint mij niet, ook dit weer is meer zo iets van kijk mij nou ik wil meedoen met een discussie. Enige reden waarom ik niet op hem wil stemmen omdat ik geen activiteit wil killen met zo weinig actieve spelers.



Hoi, je moet ook nog voor BM stemmen:p



Waarom Stickers, er zijn wel meer inactieven?

Ik heb werkelijk echt geen idee, als er niets meer gebeurt, zal ik ook gewoon een inactieveling aanduiden.

En ja, inderdaad, er zijn meer inactievelingen. Een per een hé :D
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb werkelijk echt geen idee, als er niets meer gebeurt, zal ik ook gewoon een inactieveling aanduiden.

En ja, inderdaad, er zijn meer inactievelingen. Een per een hé :D

Laten de wolven en spelleiders maar de inactievelingen er uit werken. Ik stem liever op een PIWO dan een inactieveling.
 

DeletedUser64575

Guest
Ook voor jou geldt, waarom zou je iemand BM willen maken op basis van een potje waar hij als wolf ziek goed speelde?

We zaten samen in het wolventeam, waardoor ik goed met hem in contact gekomen ben. Hij heeft laten zien dat hij veel spelinzicht heeft en mensen weet te overtuigen. Of hij dat als wolf of als goedje doet is voor mij irrelevant; hij weet immers hoe hij het spel moet spelen.

Snickers/ stickers zegt niets, is naar mijn mening een 'sportieve' lynch. Zal volgende potje hopelijk doorhebben dat hij/zij wel moet actief zijn om een leuk spel er van te maken.

Ik gaf toch geen opmerking over de lynch zelf? Beetje een random post dit. Een sportieve lynch lijkt me ook alleen voordelig voor de wolven, dus waarom je daar reclame voor maakt is mij een raadsel.

Laten de wolven en spelleiders maar de inactievelingen er uit werken. Ik stem liever op een PIWO dan een inactieveling.
Is dat dan geen PILO?
 

DeletedUser77710

Guest
Ik ga niet meedoen met een sportieve lynch, dat is het meest onzinnige wat ik ooit heb gehoord sinds Snapking op TV kwam bij RTL.

Hahahaha, +1

En waarom niet? Heb jij misschien al een gedacht op wie je gaat stemmen? Ik zie eigenlijk nog geen gebeurtenis waar een echte verdachte naar voor komt. Er zijn wel wat discussies geweest die opvallen o.a dat van Castiel, maar ik denk niet dat ik daar een lynch-stem kan uittrekken. Help me even. ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Heres20BucksKillMe

Simpelweg omdat hij enkel een stem uitbrengt. Verder niks zegt. Dat maakt het spel niet leuker. Zwijgers maken het spel ook niet leuk, maar het wordt idd eens tijd dat mensen beseffen dat je wvw actief moet spelen om het tot een leuk spel te maken.
 

DeletedUser72524

Guest
Hahahaha, +1

En waarom niet? Heb jij misschien al een gedacht op wie je gaat stemmen? Ik zie eigenlijk nog geen gebeurtenis waar een echte verdachte naar voor komt. Er zijn wel wat discussies geweest die opvallen o.a dat van Castiel, maar ik denk niet dat ik daar een lynch-stem kan uittrekken. Help me even. ;)

Ik heb er al inderdaad over nagedacht, maar wil eerst meer bewegingen zien ;)
 
Reactiescore
559
Sinds wanneer is een activiteit een factor voor een BM-stem? Ik heb er alle vertrouwen in dat Castiel nog actief gaat worden. En Sander is wel doorzichtig als wolf? Dan kun je toch beter op Fam ofzo stemmen.

Volgens mij is het Stickers, niet Snickers. Overigens zou ik niet zo duidelijk bij je stem zetten dat een uitlokking is, want dat haalt het effect een beetje weg.

ik heb nog veel te leren.
maar een reactie zou al leuk zijn van em :p

Je moet ook een lynch stem plaatsen vandaag, heb je ideeën?



Gaf jij niet BM-stemmen voor mensen die het verdiende vanwege het potje daarvoor? Waarom nu opeens niet?



Ook voor jou geldt, waarom zou je iemand BM willen maken op basis van een potje waar hij als wolf ziek goed speelde?



Westkip zint mij niet, ook dit weer is meer zo iets van kijk mij nou ik wil meedoen met een discussie. Enige reden waarom ik niet op hem wil stemmen omdat ik geen activiteit wil killen met zo weinig actieve spelers.



Hoi, je moet ook nog voor BM stemmen:p



Waarom Stickers, er zijn wel meer inactieven?

klopt maar kan er maar op 1 stemmen :(
en toevallig viel snickers me in die lijst op
 
Reactiescore
976
Westkip zint mij niet, ook dit weer is meer zo iets van kijk mij nou ik wil meedoen met een discussie. Enige reden waarom ik niet op hem wil stemmen omdat ik geen activiteit wil killen met zo weinig actieve spelers.

Komaan rot op Sander :D Ook in dit geval gaf ik de aanzet tot een discussie. Er was niet eens een discussie met Mylove aan de gang ..
 

DeletedUser72524

Guest
ik heb nog veel te leren.
maar een reactie zou al leuk zijn van em :p



klopt maar kan er maar op 1 stemmen :(
en toevallig viel snickers me in die lijst op

Oké raar, je hebt naar de spelerslijst gekeken, maar zegt wel Snickers, terwijl daar duidelijk stickers staat. Hoe verklaar jij dit?
 

DeletedUser17472

Guest
Oké raar, je hebt naar de spelerslijst gekeken, maar zegt wel Snickers, terwijl daar duidelijk stickers staat. Hoe verklaar jij dit?
Sander, wil je nu echt zeggen dat je iets zoekt achter het feit dat Laila iemand snickers noemt ipv stickers... wil je het eerlijk weten, ik zeg ook altijd snickers. Vraag me niet waarom, maar ik dacht ook dat ie zo heette.
 

DeletedUser74966

Guest
Nee, het is me veel te onzinnig geweest vandaag. Tot nu toe heb ik ook nog niks kunnen zien wat me enigzins verdacht leek.

sander is me daarentegen wel wat te lollig bezig en wacht mooi af met zijn stem. Wolfje die wilt zien wie hij het beste kan lynchen?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Misschien wil hij graag eens BM zijn?

Door die personen over te halen met "ik wil jullie beiden als bm"? Als t zo werkt: ach jongens. Ik zou jullie allemaaaaal wel als BM willen. Overtuig me. Stem op mij want ik slijm bij iedereem
 
Bovenaan