[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser17472

Guest
Allemaal goed en wel, maar je snapt mijn punt denk ik wel dat je niet van een BM kandidaat mag verwachten dat hij spelers - al dan niet na zijn dood - via skype gaat helpen. Een BM moet juist in het topic in staat zijn om ons het goede pad te laten bewandelen. Los daarvan snap ik je BM stem wel hoor, Castiel is zeker geschikt voor deze rol, alleen was je stem niet helemaal gebaseerd op relevante argumenten. ;)
Niet relevant voor jou, wel voor mij. Maar sorry, BM is bij mij altijd op gevoel. En het vorige potje heeft Castiel gezorgd dat hij dit rondje mijn BM stem krijgt. Dus jij wil zeggen dat al die Castiel BM stemmers het vorige ronde op iemand stemde die het niet waard was? Jij zult mijn stem in ieder geval nooit krijgen.
 
Reactiescore
976
Niet relevant voor jou, wel voor mij. Maar sorry, BM is bij mij altijd op gevoel. En het vorige potje heeft Castiel gezorgd dat hij dit rondje mijn BM stem krijgt. Dus jij wil zeggen dat al die Castiel BM stemmers het vorige ronde op iemand stemde die het niet waard was? Jij zult mijn stem in ieder geval nooit krijgen.

Je moet niet meteen zo hard op de man spelen. Ik wees gewoon op het feit dat één van je argumenten puur spelgerelateerd bekeken eigenlijk geen argument zou mogen zijn. De hulp van de dode Castiel tijdens het vorig potje zal je gevoel in dit potje beïnvloed hebben en dat gevoel mag je ook volgen, maar dan mag ik je er ook op wijzen dat dat gevoel eigenlijk niet gebaseerd is op het echte spel. Verder gaf ik reeds aan dat Castiel een prima BM zou zijn.
Los daarvan snap ik je BM stem wel hoor, Castiel is zeker geschikt voor deze rol, alleen was je stem niet helemaal gebaseerd op relevante argumenten. ;)
 
Reactiescore
2.196
Als hij nou eens mee gaat doen ben ik het daar mee eens. Sander heb je nog wat anders te melden als je onzin stem?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Sander ga je nou serieus elk potje me zitten kutten zodat je weet in welk kamp ik zit? succes dan lynch me maar. Het word fucking irritant dat ik rustig wil spelen maar constant zulke bullshit op me krijg.

fantastische argumentatie!

Ik zeg ons dus dat moet voorkennis zijn en niet iets wat in algemeen wordt gezegd. Wat een wvw skills.

Als hij nou eens mee gaat doen ben ik het daar mee eens. Sander heb je nog wat anders te melden als je onzin stem?

Wat ben je weer lekker vrolijk Time :)
 

DeletedUser76153

Guest
Ja snap ook niet waarom hij zo kortaf reageert. Verklaar jezelf Time :eek:
 

DeletedUser77103

Guest
Dat je dit je eerste potje doet, oke, kan ik inkomen. Toen deed je het gister weer bij de speed, oke, als het echt moet dan moet het maar. Maar je mag nu wel echt mee gaan spelen, anders mag je wat mij betreft doodvallen aan spelbederf en/ of inactiviteit. Want enkel elke dag een stem plaatsen, zonder ook maar enig bericht erbij, is in mijn ogen inactief.

Voor time was het idd uitlokken, een echt lynchtarget heb ik nog niet zien passeren.
Wel vind ik de BM stemmen op castiel zwaar onterecht, waarom op iemand stemmen die dit potje nog niks heeft laten zien aan activiteit? Een vorig potje zegt niets over een volgend potje. Daarbij speelde hij iedereen naar de hand als welp/wolf, het lijkt me dat we liever een BM hebben die doorzichtiger is als wolf, een discussie die eerder is gevoerd in een potje. No offense Castiel, maar je speelde vorig potje te sterk om je nu BM te maken. Sander voldoet aan de criteria imo.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wel vind ik de BM stemmen op castiel zwaar onterecht, waarom op iemand stemmen die dit potje nog niks heeft laten zien aan activiteit?

Wat vind je dan van de stemmen op Time, die vooral boos heeft gereageerd op wat uitlokstemmen op hem? Bovendien is Castiel gewoon een sterke speler - moet men dan eerst een aantal posts hier hebben voor ze BM-waardig zijn?
 

DeletedUser77103

Guest
Wat vind je dan van de stemmen op Time, die vooral boos heeft gereageerd op wat uitlokstemmen op hem? Bovendien is Castiel gewoon een sterke speler - moet men dan eerst een aantal posts hier hebben voor ze BM-waardig zijn?
Activiteit is zeker wel een factor ja. De losse stemmen op time en zijn reactie op wat uitlokstemmen? Dat is gewoon de normale gang van zaken.
 

DeletedUser72524

Guest
ohja, @sander14 @Castiel. ik wil jullie beide bm maken maar ik kan er maar eentje kiezen, overtuig me eens.

Je kan er maar 1 kiezen, Castiel is een speler waar jij nog maar 1 keer mee heb samen gespeeld en toen was hij wolf en moeilijk te lezen. Maar goed net als Castiel kan ik rustig keuzes maken en durf ik ook mijn handen in het vuur te steken, zodat ik wolven kan slachten. Of ik dat beter kan dan Castiel, I dunno, maar mijn best zal ik zeker doen:).
 

Deleted User - 487871837

Guest
Activiteit is zeker wel een factor ja. De losse stemmen op time en zijn reactie op wat uitlokstemmen? Dat is gewoon de normale gang van zaken.

Had mezelf misschien iets moeten verduidelijken, er zijn ook BM stemmen op Time, waarom is dat geen probleem dan?

En hoezo is activiteit een factor, jij hebt nota bene Castiels returnpotje geleid, wij weten beiden dat hij echt wel actief gaat worden. Hij was zelfs de meest actieve poster van allemaal de eerste paar dagen.

Je kan er maar 1 kiezen, Castiel is een speler waar jij nog maar 1 keer mee heb samen gespeeld en toen was hij wolf en moeilijk te lezen. Maar goed net als Castiel kan ik rustig keuzes maken en durf ik ook mijn handen in het vuur te steken, zodat ik wolven kan slachten. Of ik dat beter kan dan Castiel, I dunno, maar mijn best zal ik zeker doen:).

269 was toch Castiels eerste potje sinds lange tijd? Die heb ik geleid, niet gespeeld. Weet dat hij inderdaad sluw is, maar ook heel sterk is. Heb veel goede dingen over hem gehoord.

Bovendien heb ik met jou ook nog nooit echt samen gespeeld, op een speedje na misschien.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind de reactie van mij op Castiel zwaar overdreven. Sander is niet eens serieus, die krijgt dus mijn stem niet. En Time... ach, die moet ook eerst maar eens leren rustig te blijven. Ik vertrouw niemand en een BM stem is altijd op gevoel. Iedereen is wolf, sorry.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik vind de reactie van mij op Castiel zwaar overdreven. Sander is niet eens serieus, die krijgt dus mijn stem niet. En Time... ach, die moet ook eerst maar eens leren rustig te blijven. Ik vertrouw niemand en een BM stem is altijd op gevoel. Iedereen is wolf, sorry.

62357734.jpg


Hoezo ben ik niet serieus?
 
Reactiescore
2.196
Wat vind je dan van de stemmen op Time, die vooral boos heeft gereageerd op wat uitlokstemmen op hem? Bovendien is Castiel gewoon een sterke speler - moet men dan eerst een aantal posts hier hebben voor ze BM-waardig zijn?

Neem wel mee dat Sander dit altijd doet, ja daar kan ik dan boos om worden.

e: ik heb voor niemand echt argumenten. Waardeloze activiteit.
 

DeletedUser72524

Guest
Neem wel mee dat Sander dit altijd doet, ja daar kan ik dan boos om worden.

e: ik heb voor niemand echt argumenten. Waardeloze activiteit.

Inderdaad de stemming is over 2 uur en een kwartier en voor mij nu nog te weinig activiteit om een keuze te maken voor lynch.
 

DeletedUser17472

Guest
Dat heb ik dus ook. Enkel die rare uitspraak van Time over het kamp waar hij in zit.. maar is dat houvast?
 
Reactiescore
559
Inderdaad de stemming is over 2 uur en een kwartier en voor mij nu nog te weinig activiteit om een keuze te maken voor lynch.
ja daar zit ik ook mee. weinig hou vast op zo'n 1 ste dag.
maar wat wil je dan gaan doen? geen stem uitbrengen?

ik zet mijn stem voorlopig op snickers 1 van de spelers die ik nog niet gehoord heb.
en die nu mss wel zijn eigen laat horen en anders is het iig 1 inactieve minder
 
Bovenaan