[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser17472

Guest
Castiel

Heel simpel. Vorig potje was hij na lange tijd weer terug. Wat ik toen van hem gezien heb, heeft mij doen beseffen dat het een goed BM moet zijn. Hij staat ook voor mensen klaar. Dat is wat ik toch ook van een BM verwacht.
 

DeletedUser77710

Guest
Hoi, iedereen veel succes!

Mijn BM stem gaat naar Time

Goede speler die kwaliteiten heeft :)
 
Reactiescore
2.193
Castiel

Heel simpel. Vorig potje was hij na lange tijd weer terug. Wat ik toen van hem gezien heb, heeft mij doen beseffen dat het een goed BM moet zijn. Hij staat ook voor mensen klaar. Dat is wat ik toch ook van een BM verwacht.

Waarom iemand die je enkel hebt meegemaakt als wolf als bm willen? Niks tegen castiel maar dit is alles behalve logisch.
 
Reactiescore
1.015
BM kan je maken op basis van speelwijze ongeacht rol. Vroeger speelde Castiel regelmatig mee en over het algemeen is hij een sterke speler. Iemand die dingen wel goed kan overbrengen.
 
Reactiescore
559
voorlopig heeft hij z'n eigen nog niet laten horen :rolleyes:
dus ik weet niet hoe actief je een BM wilt hebben
 
Reactiescore
2.193
BM kan je maken op basis van speelwijze ongeacht rol. Vroeger speelde Castiel regelmatig mee en over het algemeen is hij een sterke speler. Iemand die dingen wel goed kan overbrengen.

Dit kan je zeggen als je beide kanten kent, maar fam heeft maar 1 potje gespeeld met castiel en toen was hij slechtje. Als slechtje manipuleer je en probeer je niet wolven te zoeken. Er zit dus wel een verschil in overbrengen.
 
Reactiescore
1.015
Ben ik het niet mee eens. Zie nieuwe spelers ook vaak teruglezen? Zolang ze beide kanten bespeelt hebben, beiden capabel is het niet raar dat men op die persoon stemt. Zelfs als ze zelf maar 1 kant gezien hebben.

voorlopig heeft hij z'n eigen nog niet laten horen :rolleyes:
dus ik weet niet hoe actief je een BM wilt hebben

Het is dan ook net begonnen. Was ik 5 minuten eerder naar de markt vertrokken, had ik de start gemist. Castiel zal wel actief worden, hoor.
 
Reactiescore
2.193
Maar hoe weet Fam dat Castiel ook voor goedjes van waarde kan zijn? Denk je echt dat ze terug gaat naar uit mijn hoofd 235 etc?

Ik zoek er ook niks achter alleen de logica slaat nergens op.

e: 265=235
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74966

Guest
Maar hoe weet Fam dat Castiel ook voor goedjes van waarde kan zijn? Denk je echt dat ze terug gaat naar uit mijn hoofd 265 etc?

Ik zoek er ook niks achter alleen de logica slaat nergens op.
Heb je wel vaker met Fam. Schijnt ze zo te doen ^^

Je had het ook kunnen laten gaan aangezien jij wss toch BM wordt. Geen reden om iemand van zijn/haar stem te doen laten twijfelen.
 
Reactiescore
2.193
Twijfelen? Ze moet zelf weten dat ze op castiel zit maar ik zie de logica er niet achter. Ik laat het ook hierbij want een eeuwige discussie helpt niet.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Westkip

Niet verwacht jou hier ooit nog eens terug te vinden. Was altijd een aangename speler :)
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom iemand die je enkel hebt meegemaakt als wolf als bm willen? Niks tegen castiel maar dit is alles behalve logisch.
Ik heb het vorige potje, nadat ik er uit was, contact gehad met Castiel. Tijdens het hele potje ben ik op zoek geweest naar de wolven en heb ik mijn ronde alleen verder gespeeld. Toen hij er zelf uit was kon ik mijn analyses delen en ik heb veel geleerd. Ik stem dus niet zomaar op hem. Iets wat een aantal van jullie wel deden het vorige potje. .
 

Deleted User - 2075062

Guest
Goedemorgen allemaal :) ik stel me ook weer beschikbaar als BM. Mijn eigen stem voor BM gaat naar BI

Westkip, goed te zien dat je ook weer n potje mee doet ! ^^
 
Bovenaan