[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

Reactiescore
976
Heb jij mij nog online gezien voor de deadline dan? Ik gaf aan in mijn post niet veel te hebben gezien, maar iig de uitlokstem op time weg te halen.

Ja, rond half 9 was je online op het forum. Dat heb ik rond 21 uur gechecked op je profiel, dus nadien kon je ook nog online geweest zijn.
 

DeletedUser72524

Guest
Heb jij mij nog online gezien voor de deadline dan? Ik gaf aan in mijn post niet veel te hebben gezien, maar iig de uitlokstem op time weg te halen.

Nee, ik wilde bram erop attent maken dat er een stem niet klopte, fouten horen aangegeven te worden. Waarom zou ik in hemelsnaam op persoonlijke onenigheid iemand gaan lunchen? De 2 redenen die je geeft zijn pure onzin. Daarbij is time erin houden een voordeel voor de wolven (dat weten de mensen die hem kennen) aangezien hij best gemakkelijk te overtuigen is.

Een wolf kan rare sprongen maken als er persoonlijke situaties in het spel zijn, plus het feit dat je een vrouw bent helpt niet om hier boven te staan #facts. Laatste ben ik het wel mee eens, gezien potjes in het verleden vraag ik mij inderdaad af of jij PlanB wel zou lunchen. Goed punt.
 

DeletedUser17472

Guest
LYNCH

Heres20buckskillme was de lynch, hij was burger .
Ai, burger. Ik raad hem toch aan de volgende keer actief mee te doen en niet enkel zijn stemmen uit te brengen. Zijn gedrag was verdacht, ook ten opzichte van het vorige rondje.


feit dat je een vrouw bent helpt niet om hier boven te staan

Wat heeft haar vrouwzijn daar nu weer mee te maken. Komt bij mij discriminerend over, sorry. Op dit moment vind ik dat je raar gedrag vertoont Sander. Toch eens teruglezen hoe je gisteren deed, maar volgens mij had ik toen ook al niet zo'n hoge pet op van je.
 

DeletedUser72524

Guest
Ai, burger. Ik raad hem toch aan de volgende keer actief mee te doen en niet enkel zijn stemmen uit te brengen. Zijn gedrag was verdacht, ook ten opzichte van het vorige rondje.


Wat heeft haar vrouwzijn daar nu weer mee te maken. Komt bij mij discriminerend over, sorry. Op dit moment vind ik dat je raar gedrag vertoont Sander. Toch eens teruglezen hoe je gisteren deed, maar volgens mij had ik toen ook al niet zo'n hoge pet op van je.

Dat laatste was een grap, voor de mensen die mij kennen weten dat dat een typische Sander grap is :p. En succes met zoeken, wees ook op je hoede om meerdere te analyseren, want als je alleen mij analyseert zal dat verloren tijd zijn ;).
 

DeletedUser17472

Guest
Dat laatste was een grap, voor de mensen die mij kennen weten dat dat een typische Sander grap is :p. En succes met zoeken, wees ook op je hoede om meerdere te analyseren, want als je alleen mij analyseert zal dat verloren tijd zijn ;).
Don't worry, ik vertrouw niemand.
 

DeletedUser77103

Guest
Ja, rond half 9 was je online op het forum. Dat heb ik rond 21 uur gechecked op je profiel, dus nadien kon je ook nog online geweest zijn.
Klopt, toen heb ik ook nog gepost. Nadien ben ik niet meer online geweest tot even na 22u.
 

DeletedUser77103

Guest
Waarom vraag je dan als hij jou nog heeft gezien voor de deadline?
Omdat hij zegt dat ik enkel stem heb weggehaald, en niet meer heb teruggezet op iemand. Dat kan ook niet aangezien ik niet meer online ben geweest.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dit kan je zeggen als je beide kanten kent, maar fam heeft maar 1 potje gespeeld met castiel en toen was hij slechtje. Als slechtje manipuleer je en probeer je niet wolven te zoeken. Er zit dus wel een verschil in overbrengen.

Je kan wel inzien of iemand een sterke speler is of niet. Ongeacht in welk kamp hij speelt. Ik heb de BM discussie net rustig doorgelezen en vind dat het allemaal erg uit zijn verband is getrokken. De meeste BM stemmen vind ik redelijk beargumenteerd, zowel de BM stemmen op jou als die op mij. Maar ook die op Sander of Westkip. Sommige spelers zetten hun BM stemmen ook op iemand waar ze goede verhalen van hebben gehoord etc. etc.. En dat is, zeker voor nieuwe spelers, niks meer dan terecht.

Succes :D

Veel leuke BM-kandidaten dit potje, maar mijn stem gaat uiteindelijk naar Castiel. Na mijn ervaring met hem in het vorige potje ben ik ervan overtuigd dat hij een prima BM is.

Thanks Blaasje :) We hadden ook net ff te veel plezier vorig potje :p

Hierom dus .TimeforplanB

Ik heb veel uitlok stemmen gezien, maar begrijp niet helemaal of dit een uitlok stem is of niet. Hij is gezet ná dat Sander er ook al op staat. SM zegt hier later een hypetrain post over en het lijkt mij na het een aantal keer gelezen te hebben wel alsof je hier opzettelijk een domino-effect probeert te veroorzaken. Er staat al een stem op en je probeert dus iedereen die kant op te dwingen. Zeer geforceerd en ook iets dat mij enorm opvalt.

Dat je dit je eerste potje doet, oke, kan ik inkomen. Toen deed je het gister weer bij de speed, oke, als het echt moet dan moet het maar. Maar je mag nu wel echt mee gaan spelen, anders mag je wat mij betreft doodvallen aan spelbederf en/ of inactiviteit. Want enkel elke dag een stem plaatsen, zonder ook maar enig bericht erbij, is in mijn ogen inactief.

Voor time was het idd uitlokken, een echt lynchtarget heb ik nog niet zien passeren.
Wel vind ik de BM stemmen op castiel zwaar onterecht, waarom op iemand stemmen die dit potje nog niks heeft laten zien aan activiteit? Een vorig potje zegt niets over een volgend potje. Daarbij speelde hij iedereen naar de hand als welp/wolf, het lijkt me dat we liever een BM hebben die doorzichtiger is als wolf, een discussie die eerder is gevoerd in een potje. No offense Castiel, maar je speelde vorig potje te sterk om je nu BM te maken. Sander voldoet aan de criteria imo.

En hier gaat ie er meteen weer van af. Omdat te veel spelers zeggen dat het geforceerd is en met de vraag of het uitlokken was. Ik denk echter dat wanneer er veel spelers mee waren gesprongen je gewoon je stem had laten staan. Je doet het nu af als uitlokken, maar was het dat ook of wilde je een makkelijke eerste lynch hebben zodat je niet in gevaar kwam?

ja daar zit ik ook mee. weinig hou vast op zo'n 1 ste dag.
maar wat wil je dan gaan doen? geen stem uitbrengen?

ik zet mijn stem voorlopig op snickers 1 van de spelers die ik nog niet gehoord heb.
en die nu mss wel zijn eigen laat horen en anders is het iig 1 inactieve minder

Een inactiefje, heb ik vroeger ook gedaan. Maar bleef dan wel heel actief mee lezen en mee praten voor een eventuele stemswitch wanneer er nog veel zou gebeuren. Er is veel gebeurd maar jou stem is ongewijzigd gebleven. Waarom is deze niet gewijzigd?

Heres20BucksKillMe

Simpelweg omdat hij enkel een stem uitbrengt. Verder niks zegt. Dat maakt het spel niet leuker. Zwijgers maken het spel ook niet leuk, maar het wordt idd eens tijd dat mensen beseffen dat je wvw actief moet spelen om het tot een leuk spel te maken.

Dus omdat iemand enkel een stem uitbrengt is hij wolf? Dat deed hij vorig potje ook, dus dat zou ik niet meteen als wolfs gedrag van Heres bestempelen. Ik vond het wel verdacht dat hij vorig potje helemaal uit zijn dak ging toen hij gelynchd dreigde te worden en dit potje heel rustig bleef. Maar vond de reden waarom jij op hem ging nou niet bepaald een sterke. Waarom zo'n makkelijke stem?

Nee, het is me veel te onzinnig geweest vandaag. Tot nu toe heb ik ook nog niks kunnen zien wat me enigzins verdacht leek.

sander is me daarentegen wel wat te lollig bezig en wacht mooi af met zijn stem. Wolfje die wilt zien wie hij het beste kan lynchen?

Sander is altijd lollig op dag 1 omdat er vrijwel niks is om van uit te gaan. Slap argument dus om hem eruit te stemmen. Waarom zo'n makkelijke stem Chris?

Ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze het moeilijk vindt om als wolf te spelen en post daardoor geforceerder. Ik zou niet zeggen dat ze een slechte wolf is, maar als je je BM-stem baseert op het makkelijk kunnen ontmaskeren van een BM als wolf, dan is fam toch wel een betere keuze dan Sander.

Ik zeg ook wel is dat ik het moeilijk vind om als wolf te spelen. Gaan we dat dan allemaal op mijn woord geloven? Ik vind het te makkelijk te zeggen dat omdat iemand heeft geroepen niet sterk te kunnen zijn als wolf dat we daar meteen van uit kunnen gaan. We moeten spelers niet een vrijbrief geven omdat ze nieuw zijn of omdat ze als Wolf niet goed zouden zijn. Zeker als iemand het als Wolf een keer heeft verpest weet die speler dus ook waar hij/zij nu op moet letten en zal die fout niet worden herhaalt.

Ja, ik loop hier al tijdje rond, maar een goede speler kan je me niet noemen. En ik zeg dit niet om dat ik die 'wolvenstrategie' doe volgens jou, maar het is gewoon zo.

Sorry WBJIMO, ik had over uw post gelezen... Ik maak helemaal geen reclame voor de wolven van een sportieve lunch. Ik zeg gewoon waarom ik op een inactieveling zou stemmen. is volgens mij geen reclame voor de wolven?

Ja inderdaad, examenperioden en meestal ook geen zin door de inactievelingen. :/

Je loopt al een tijdje rond maar we kunnen je niet als goede speler neerplaatsen. Je bent jezelf niet wel heel erg aan het indekken, alvast voor als je straks op latere dagen geforceerde lynchstemmen moet plaatsen zodat je hier nog op terug kan vallen toevallig?

Weer een lange stilte, ik ga vandaag voor Westkip, heeft twee maal goedkoop een discussie proberen aan te wakkeren, waar het voor mij meer geforceerd leek om onder de radar te blijven. Posts allebei vernoemd, mocht men graag de quotes zien dan zal ik ze tevoorschijn toveren.

Westkip speelt niet anders dan ik van hem gewend ben. Hij wil altijd discussies aanwakkeren omdat dit zeker en vast informatie oplevert die wolven kunnen ontmaskeren.

Sanderke ik heb twee maal aangetoond dat ik materiaal gaf voor een discussie, hoezo wakker ik dan geforceerd een discussie aan om onder de radar te blijven? Ik doe tenminste iets, de meeste hebben zich hier nog niet eens laten zien.

Agreed, geloof ook dat je oprecht zoekt.

Sterkte in ieder geval! ;)

Thanks :) Loopt wel los.

Dus omdat ik weinig zeg krijg ik lynch-stem?
Je eigen argumenten zijn zelf niet al te denderend en toch die van anderen bekritiseren. Hmmhm.

Dat is hoe WvW werkt Art, je kijkt naar redenen waarom anderen bepaalde keuzes maken en zet zelf theorieën op. Je gaat alleen erg kort in op dit gebeuren, ik ben van jou gewend dat je altijd meteen fel reageert als iemand een lynchstem op je plaatst.

Ik heb zojuist even alles na gelezen en zet voor nu mijn stem op maroen1

Dit vind ik dan ook weer heel apart. Typisch jessica maar na vorig potje verwacht ik dan toch in elk geval iets meer van je. Waarom op dag 1 zo'n makkelijke lynch proberen te initiëren? Om de onsportieve lunch een beetje te compenseren toevallig?

jessicavd
Maroen heeft 1 post geplaatst en jij probeert hem te lynchen zonder enige reden. Waarom?
Het feit dat hij 1 post heeft geplaatst in dit gehele topic, en dat nog 12 uur geleden, maakt jou het meest verdacht naar mijn mening.

En dan ga jij nu weer heel makkelijk je stem plaatsen op haar. Waarom zo'n makkelijke stem? Je geeft eerst kritiek op iemand zijn lynchstem op jou en dan kom je hiermee aan. Waarom heb je niet meerdere posts van Jessica ingekeken en daar vervolgens een conclusie uit getrokken met deze post daarbij? Het lijkt nu alsof je een lekker makkelijke post wil plaatsen en er zo lekker van af bent op dag 1.

Sir Thrones

Krijg niet een heel lekker gevoel bij z'n spel en z'n nieuwelingenargument vind ik ook maar zwakjes. Het klopt dat je een tijdje niet echt mee hebt gedaan, maar zo nieuw ben je ook niet meer.

Stemmen omdat je er dan lekker vanaf bent? Ik heb bij wolven vaak gemerkt dat ze graag een stemmetje plaatsen zodat ze gestemd hebben en daarna wel kunnen meedoen aan discussies maar niks meer hoeven te veranderen. Dit vind ik dus vrij verdacht als ik eerlijk mag zijn.

Zou in het plaatje passen. Castiel zou nooit zo'n lunch laten doorgaan, wat me doet denken dat de rest van de wolfjes vrij nieuw/inactiefjes zijn.

Ik denk dat er inderdaad gekeken moet worden naar minder ervaren wolven. De lunch is vrij onsportief en ik denk dus ook dat hier zeker rekening mee gehouden moet worden. De lunch is daarentegen wél slim, want er wordt een sterk goedje uitgeschakeld die de afgelopen potjes aardig mee heeft gespeeld. Ik denk dus ook dat er wel gekeken moet worden naar een slimme nieuweling die Time een beetje vreest.
 

DeletedUser17472

Guest
Dus omdat iemand enkel een stem uitbrengt is hij wolf? Dat deed hij vorig potje ook, dus dat zou ik niet meteen als wolfs gedrag van Heres bestempelen. Ik vond het wel verdacht dat hij vorig potje helemaal uit zijn dak ging toen hij gelynchd dreigde te worden en dit potje heel rustig bleef. Maar vond de reden waarom jij op hem ging nou niet bepaald een sterke. Waarom zo'n makkelijke stem?
Mijn stem de eerste dag is meestal niet gebaseerd op een echt wolfverdenking. Er wordt op dag 1 zelden wat nuttigs ingebracht. Mijn stem op Heres kwam voort uit boosheid. Simpelweg omdat we hem het vorige potje ook al hebben moeten zeggen dat hij meer in moet brengen dan alleen stemmen en nu weer. Op deze manier meespelen is spelbederf. Goed wvw spelen kost tijd, weet jij ook. Als je geen tijd hebt of maar half zin, moet je je niet inschrijven. Hij was namelijk wel online, maar stelde andere prioriteiten.

Ik zeg ook wel is dat ik het moeilijk vind om als wolf te spelen. Gaan we dat dan allemaal op mijn woord geloven? Ik vind het te makkelijk te zeggen dat omdat iemand heeft geroepen niet sterk te kunnen zijn als wolf dat we daar meteen van uit kunnen gaan. We moeten spelers niet een vrijbrief geven omdat ze nieuw zijn of omdat ze als Wolf niet goed zouden zijn. Zeker als iemand het als Wolf een keer heeft verpest weet die speler dus ook waar hij/zij nu op moet letten en zal die fout niet worden herhaalt.
Klopt, ben ik het met je eens. Ik ben ook nog maar eenmaal wolf geweest en toen had Jenske me al binnen 2 uur door. Geloof het of niet, maar je komt er wel achter als ik een potje weleens wolf ben. Ik heb in dit spel 1 probleem, ik kan noch liegen, noch bluffen.

Ik denk dat er inderdaad gekeken moet worden naar minder ervaren wolven. De lunch is vrij onsportief en ik denk dus ook dat hier zeker rekening mee gehouden moet worden. De lunch is daarentegen wél slim, want er wordt een sterk goedje uitgeschakeld die de afgelopen potjes aardig mee heeft gespeeld. Ik denk dus ook dat er wel gekeken moet worden naar een slimme nieuweling die Time een beetje vreest.
De lunch is slim zeg je... dus als ze nogmaals slim zijn en jij behoort niet bij hen, lunchen ze je vanavond?
 
Reactiescore
182
Allereerst, sorry voor mijn inactiviteit van gisteren.

Wat mij inderdaad ook opvalt is dat de lunch zeer onsportief is.
De link naar onervaren spelers is dan ook snel gemaakt.
Echter ken ik nog wel iemand die vaak onsportief luncht, namelijk @WatBlaasJeInMijnOor?
 

DeletedUser76153

Guest
@Castiel. dus jij weet dat ik de posts niet heb in gekeken van jessica?
Ik gebruik ze nu eenmaal niet als argumenten, als er 1 persoon is die ik haar speelstijl niet leuk vind is het die van haar. Ze zegt altijd rare dingen, doet je geloven dat ze wolf is. Ik zweer het je, ik denk dat geen enkel goedje weet of jessica een goedje of een slechtje is, dusja als zij ineens nog raardere dingen post die nergens op slaan lynch ik haar ja.
 

DeletedUser64575

Guest
Thanks Blaasje :) We hadden ook net ff te veel plezier vorig potje :p
Klopt helemaal :p
Ik zeg ook wel is dat ik het moeilijk vind om als wolf te spelen. Gaan we dat dan allemaal op mijn woord geloven? Ik vind het te makkelijk te zeggen dat omdat iemand heeft geroepen niet sterk te kunnen zijn als wolf dat we daar meteen van uit kunnen gaan. We moeten spelers niet een vrijbrief geven omdat ze nieuw zijn of omdat ze als Wolf niet goed zouden zijn. Zeker als iemand het als Wolf een keer heeft verpest weet die speler dus ook waar hij/zij nu op moet letten en zal die fout niet worden herhaalt.
Ik was dan 'toevallig' één van de spelleiders in het potje waarin fam wolf was, dus ik heb ook een kijkje achter de schermen gehad. Ik zeg ook niet dat fam een slechte wolf is en ik ben er zeker van dat ze inmiddels veel geleerd heeft, maar als je een BM verkiest op basis van Mylove haar criteria, dan was fam een betere BM geweest dan Sander. Was slechts een voorbeeld en eigenlijk helemaal geen relevante discussie.
Allereerst, sorry voor mijn inactiviteit van gisteren.

Wat mij inderdaad ook opvalt is dat de lunch zeer onsportief is.
De link naar onervaren spelers is dan ook snel gemaakt.
Echter ken ik nog wel iemand die vaak onsportief luncht, namelijk @WatBlaasJeInMijnOor?
Is wist dat deze ging komen :rolleyes2:
 

DeletedUser72524

Guest
Nee, die ook niet. Maar ik moet iemand mijn BM stem geven en hij was de beste van de slechte.


Ik kan best zelf mijn boontjes doppen.

Jullie verdraaien weer lekker mijn woorden, maar doe maar als jullie niks beters te doen hebben.

Hoezo jullie?

Sander is altijd lollig op dag 1 omdat er vrijwel niks is om van uit te gaan. Slap argument dus om hem eruit te stemmen. Waarom zo'n makkelijke stem Chris?

Westkip speelt niet anders dan ik van hem gewend ben. Hij wil altijd discussies aanwakkeren omdat dit zeker en vast informatie oplevert die wolven kunnen ontmaskeren.

En dat blijf ik doen op dag 1 omdat ik er meerwaarde in zie. Mits ik op dag 1 al overtuigd ben van het spotten van een wolf.

Ik vind westkieken wel degelijk anders spelen, het geforceerd mengen in discussies met uitlokaanvallen weggelaten, voor mij blijft dit verdacht.
 

Deleted User - 2075062

Guest
@famdecibel Die logica volg ik niet helemaal. Maar dat zou inderdaad heel goed kunnen dat ze daarvoor kiezen vanavond. Maar zo kunnen ze nog wel een flinke dosis aan spelers lunchen en onsportief zijn, want Sander, BI en Westkip zijn ook zeer gerespecteerde spelers die worden bestempeld als erg sterke spelers én goede wolvenjagers. Als ze onsportief willen blijven lunchen en systematisch de sterkeren eruit willen werken hebben ze genoeg verschillende opties en nog aardig wat lunches te gaan.

@itsARTificial Dan moet je dus niet voorbarig op haar stemmen en goed naar haar gedrag kijken. Een kleine verandering is al genoeg, maar dat kan je op dag 1 nog niet zeggen.

@sander14 Het was verder geen aanval op je speelstijl van dag 1. Dat vind ik prima en vind het ook iets toevoegen. Over Westkip verschillen we op dit moment van mening. Maar als hij jou opvalt nu zal ik hem wel in de gaten houden, zou dom zijn dat niet te doen. Jij blijft momenteel met de gedachte bij MyLove?
 

DeletedUser72524

Guest
@famdecibel Die logica volg ik niet helemaal. Maar dat zou inderdaad heel goed kunnen dat ze daarvoor kiezen vanavond. Maar zo kunnen ze nog wel een flinke dosis aan spelers lunchen en onsportief zijn, want Sander, BI en Westkip zijn ook zeer gerespecteerde spelers die worden bestempeld als erg sterke spelers én goede wolvenjagers. Als ze onsportief willen blijven lunchen en systematisch de sterkeren eruit willen werken hebben ze genoeg verschillende opties en nog aardig wat lunches te gaan.

@itsARTificial Dan moet je dus niet voorbarig op haar stemmen en goed naar haar gedrag kijken. Een kleine verandering is al genoeg, maar dat kan je op dag 1 nog niet zeggen.

@sander14 Het was verder geen aanval op je speelstijl van dag 1. Dat vind ik prima en vind het ook iets toevoegen. Over Westkip verschillen we op dit moment van mening. Maar als hij jou opvalt nu zal ik hem wel in de gaten houden, zou dom zijn dat niet te doen. Jij blijft momenteel met de gedachte bij MyLove?

Myluv, maakte een goed punt, dus ik denk dat ik nog bijstuur vandaag, maar ik wil eerst andere mensen initiatief zien nemen. Anders kunnen de wolven makkelijk meeliften. Westkieken vertoont vreemd zoekgedrag, alleen vind ik stemgedrag vaak meer zeggen over een speler en dat vind ik vreemder bij myluv.
 
Bovenaan