[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser64575

Guest
ik denk dat we uiteindelijk meer info krijgen van Sir dan van heres... weer een stem zonder onderbouwing :(

edit: wat ik bedoel is dat de info die Sir Thrones ons geeft meer is dan die heres geeft. Of hij nu wolf of burger is.

Ben ik met je eens.
sir thrones

snickers
Hier moest ik toch wel even om lachen. Je laat heel de dag niks van je horen, maar om 22:00 uur precies kom je je eigen zooitje redden?
 

DeletedUser17472

Guest
Hij heeft het niet op de lynch-stemmen, maar op de Deadline post denk ik.
Ja, maar daarom is die post van BI ook misleidend. Een aantal post daarvoor is ook na 22:00 uur, dus 22:01. Volgens mij die post van Heres ook. In dit geval is dat wel cruciaal.
 

DeletedUser70435

Guest
BM-STEMMING


Hopelijk is de screenshot vanaf m'n mobiel niet enorm groot, maar alsnog maar even in een spoiler.

bwehgmmvq4ca0.jpg

Gelijkspelletje tussen Time en Castiel, degene die het eerste van hun 2 het BM-schap claimt wordt de BM, hoppatee.
 

DeletedUser72524

Guest
BM-STEMMING


Hopelijk is de screenshot vanaf m'n mobiel niet enorm groot, maar alsnog maar even in een spoiler.

bwehgmmvq4ca0.jpg

Gelijkspelletje tussen Time en Castiel, degene die het eerste van hun 2 het BM-schap claimt wordt de BM, hoppatee.

Normaliter komt er een nieuwe stemming voor alleen hen de volgende dag.
 

DeletedUser70435

Guest
LYNCH-STEMMING

Again, in een spoiler.

jafzepwobhqee.jpg

Again, een gelijkspel. De nieuwe BM mag hier uitsluitsel over geven.
Ohja, dat BM-schap claimen was een grap.
 

DeletedUser70435

Guest
LUNCH

Haphap TimeforplanB is dood, en daarmee is jullie ORAKEL dood.

Hierbij is Castiel de nieuwe BM.
 

DeletedUser77103

Guest
LYNCH-STEMMING

Again, in een spoiler.

jafzepwobhqee.jpg

Again, een gelijkspel. De nieuwe BM mag hier uitsluitsel over geven.
Ohja, dat BM-schap claimen was een grap.
Ik had mijn stem weggehaald hoor..
Zal je ff taggen in de quote.

Ohja, MyLove en Westkip. Ik heb een beter gevoel bij hem en weet dat hij ook wel een speler met ervaring is. De stem van MyLove en het simpel laten staan ondanks dat het duidelijk een uitlok was?
Stem was weggehaald
uitlok stem na een andere uitlok stem van Sander. Komt geforceerd over en ga dan maar op gevoel stemmen mylove

bm is zelfs kut want vertrouw de ervaren deelnemers nu niet.
Och och, counter enzo
 

DeletedUser77103

Guest
Dat je dit je eerste potje doet, oke, kan ik inkomen. Toen deed je het gister weer bij de speed, oke, als het echt moet dan moet het maar. Maar je mag nu wel echt mee gaan spelen, anders mag je wat mij betreft doodvallen aan spelbederf en/ of inactiviteit. Want enkel elke dag een stem plaatsen, zonder ook maar enig bericht erbij, is in mijn ogen inactief.

Voor time was het idd uitlokken, een echt lynchtarget heb ik nog niet zien passeren.
Wel vind ik de BM stemmen op castiel zwaar onterecht, waarom op iemand stemmen die dit potje nog niks heeft laten zien aan activiteit? Een vorig potje zegt niets over een volgend potje. Daarbij speelde hij iedereen naar de hand als welp/wolf, het lijkt me dat we liever een BM hebben die doorzichtiger is als wolf, een discussie die eerder is gevoerd in een potje. No offense Castiel, maar je speelde vorig potje te sterk om je nu BM te maken. Sander voldoet aan de criteria imo.
@Victorious.

Stem weggehaald in deze post ^
 

DeletedUser77710

Guest
Ik begrijp absoluut niet hoe je mijn zin op jouw manier kunt misinterpreteren. Daarnaast was het geen simpele misinterpretatie, maar waren het er meerdere en moest ik ook meerdere keren naar je posten voordat je m'n post volledig had beantwoord. Dit wijst op selectief lezen. Daar bovenop probeerde je een 'sportieve lynch' te realiseren, wat enkel voordelig is voor de wolven.

Hij geeft volgens mij die lynch niet, omdat je mis interpreteert, maar omdat je zijn vraag tactisch aan het ontwijken bent. Valt mij ook erg op.. Heb je kans gegeven te reageren op die vraag, maar na meermaals ontwijken krijg jij ook mijn stem.

Sir Thrones

Ik zal het even wat overzichtelijker voor je maken, @sir thrones :



Dit was mijn post richting laila, waarop jij reageerde met de volgende, totaal overbodige post:

Hier maakte je reclame voor een sportieve lynch, dus het lynchen van een inactiefje. Gezien de goedjes hiermee hoogstwaarschijnlijk een lynch verspillen en we hier weinig tot geen informatie uit halen, is dit alleen voordelig voor de wolven.


Toen was het even stil, want je had over mijn post heen gelezen. Ik sprak je dus opnieuw aan:



Sportieve lunch? Volgens mij ging het over een sportieve lynch. Daarnaast had ik het over reclame maken over een actie die enkel voordelig is voor de wolven, niet voor de wolven zelf. Je tweede en derde 'misinterpretatie' in één post dus.


Hier moest ik je nogmaals pushen tot een volledig antwoord, waarop ik dit kreeg:


Dan is dit dus de conclusie:

Ik ben te laat, maar ik wil jullie toch nog tonen dat ik een gewone burger ben.

Het was helemaal mijn bedoeling niet om WBJIMO zijn vraag over Snickers lynch te ontwijken. Nogmaals, ik maakte daar geen reclame voor. Ik dacht dat je erbij neerlag dat ik dat niet deed? Ik zeg gewoon hoe ik het zou doen wanneer er niets meer gebeurde... En volgens mij is dat ook geen verspillende lynch, wolven willen denk ik meestal onopvallend spelen en hebben dus geen opvallende aanmerking in het potje, waardoor ze ook niet snel een lynch-stem op hun krijgen.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ben te laat, maar ik wil jullie toch nog tonen dat ik een gewone burger ben.

Het was helemaal mijn bedoeling niet om WBJIMO zijn vraag over Snickers lynch te ontwijken. Nogmaals, ik maakte daar geen reclame voor. Ik dacht dat je erbij neerlag dat ik dat niet deed? Ik zeg gewoon hoe ik het zou doen wanneer er niets meer gebeurde... En volgens mij is dat ook geen verspillende lynch, wolven willen denk ik meestal onopvallend spelen en hebben dus geen opvallende aanmerking in het potje, waardoor ze ook niet snel een lynch-stem op hun krijgen.

Lees ff lynch uitslag, Castiel beslist over jouw lot.
 
Reactiescore
559
orakel zijn we kwijt dus :(
hoe zit dat met die actie? kan die die al gedaan hebben? of krijg je dat niet gelijk te horen?
 
Bovenaan