[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

Reactiescore
559
het kan zijn dat de wolven liever castiel als BM willen.
dus hebben hun die keus al gemaakt ipv nieuwe stemming
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat een kut lunch, inactiefjes lunchen doen we niet meer aan? :rolleyes:
 
Reactiescore
559
Idd jammer :(


Wat insinueer je nu? Dat Castiel wolf is?
zou kunnen toch? iedereen kan wolf zijn.
maar ik weet niet of hij wolf is, heb er iig nog geen reden voor om hem te verdenken.

ben gwn n reden aan het zoeken wrm ze time ineens als lunch pakken.
want zo actief was tie nog niet, aangezien hij aan het werk was
 

DeletedUser74966

Guest
Stem was weggehaald
Maar dan toch geen nieuwe zetten. Waarom niet? Bang dat je gelinkt wordt aan een goedjeslynch? Want Time is uiteindelijk toch uit het spel gegaan vanwege de lunch. Had je trek in hem?

Edit:
zou kunnen toch? iedereen kan wolf zijn.
maar ik weet niet of hij wolf is, heb er iig nog geen reden voor om hem te verdenken.

ben gwn n reden aan het zoeken wrm ze time ineens als lunch pakken.
want zo actief was tie nog niet, aangezien hij aan het werk was
Time was actiever dan bijvoorbeeld Bucks of Castiel. En waarom zouden ze dan Time als lunch pakken? Tja, denk dat ze in hem een sterk goedje zien.
 

DeletedUser74966

Guest
het kan zijn dat de wolven liever castiel als BM willen.
dus hebben hun die keus al gemaakt ipv nieuwe stemming
Ik zie deze trouwens nu pas. Dit vind ik nog wel een zeer goede optie. Echter denk ik dan wel dat ze de keuze hebben gemaakt met Castiel als goedje die minder actief is. Dat denk ik omdat Time tot nu toe redelijk actief was en Castiel nog maar weinig posts heeft. Met Time als BM zou er dan meer gevaar zijn voor de wolven omdat hij als actief goedje meer invloed kan uitoefenen en mede door die hogere activiteit sneller op de wolven zit. Castiel moet nu een groot deel nog bijlezen (denk ik), dan nog kijken wie er mogelijk verdacht is en daarmee zijn keuze maken. Zeker als hij minder actief blijft kan hij minder goed wolven zoeken lijkt me.
 

DeletedUser76153

Guest
Maar dan toch geen nieuwe zetten. Waarom niet? Bang dat je gelinkt wordt aan een goedjeslynch? Want Time is uiteindelijk toch uit het spel gegaan vanwege de lunch. Had je trek in hem?

Edit:

Time was actiever dan bijvoorbeeld Bucks of Castiel. En waarom zouden ze dan Time als lunch pakken? Tja, denk dat ze in hem een sterk goedje zien.
Zou in het plaatje passen. Castiel zou nooit zo'n lunch laten doorgaan, wat me doet denken dat de rest van de wolfjes vrij nieuw/inactiefjes zijn.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hoi allemaal, ik ben thuis en vanaf morgen gewoon volop actief. Ik heb vorig potje gezien hoe Heres reageerde toen hij lynch dreigde te worden en een goedje was. De reactie die hij hier plaatste is echter geheel anders. Dit zet mij aan het denken dat hij nu misschien wél een slechtje is en daarom niet zo geirriteerd en verontwaardigt reageert. Hierdoor maak ik dus de keuze dat Heres de lynch is.

Ik wil iedereen bedanken voor de BM stemmen en beloof activiteit vanaf nu. Echter kon dat vandaag door verschillende omstandigheden niet. De lunch is daarnaast belachelijk, ik denk dat we daar zeker rekening mee moeten gaan houden morgen. Met een lunch als deze zijn we mijn inziens een heel stuk wijzer geworden wat betreft de wolven.

Wat betreft de sceptische reacties, ik kan gewoon alles bij lezen en van daaruit me beslissingen maken en kijken wie de wolfjes zijn. Daarnaast kan ik nu weer gewoon activiteit als vanouds garanderen :) vandaag was even een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Mijn excuses voor de inactiviteit wel natuurlijk. Morgenochtend als ik wakker word gaat dit meteen aan en ga ik aan de slag met lezen en zoeken!
 
Reactiescore
559
uitlok stem na een andere uitlok stem van Sander. Komt geforceerd over en ga dan maar op gevoel stemmen mylove

bm is zelfs kut want vertrouw de ervaren deelnemers nu niet.

time zit vaak toch wel goed met zijn gevoel.

die ene keer was mijn reden dat ik m juist mijn rode stem geeft /// maar je mag me wegstemmen hoor .. ik geef er geen bal om , ben speciaal daarom niet bang

om hier nog even op terug te komen.
waarom ben je niet bang eigk? omdat je al in het wolvenkamp zit mss?

Ik zie deze trouwens nu pas. Dit vind ik nog wel een zeer goede optie. Echter denk ik dan wel dat ze de keuze hebben gemaakt met Castiel als goedje die minder actief is. Dat denk ik omdat Time tot nu toe redelijk actief was en Castiel nog maar weinig posts heeft. Met Time als BM zou er dan meer gevaar zijn voor de wolven omdat hij als actief goedje meer invloed kan uitoefenen en mede door die hogere activiteit sneller op de wolven zit. Castiel moet nu een groot deel nog bijlezen (denk ik), dan nog kijken wie er mogelijk verdacht is en daarmee zijn keuze maken. Zeker als hij minder actief blijft kan hij minder goed wolven zoeken lijkt me.

die optie kan ook idd, dat ze hopen dat castiel stuk minder actief zou zijn.
 

DeletedUser17472

Guest
Zeker als hij minder actief blijft kan hij minder goed wolven zoeken lijkt me.

die optie kan ook idd, dat ze hopen dat castiel stuk minder actief zou zijn.

Morgenochtend als ik wakker word gaat dit meteen aan en ga ik aan de slag met lezen en zoeken!

Ik geloof Castiel op zijn woord. Als hij wolf blijkt te zijn, dan ben ik verdacht. Maar nogmaals, hij heeft ervoor gezorgd dat ik hem ben gaan vertrouwen tijdens het vorige potje. Volgens mij is hij een man van zijn woord.
 

DeletedUser72524

Guest
Oké, mijn eerste echte verdachte al gevonden dit potje. Gelukkig zijn er weinig spelers die deze lunch kunnen doorsturen, dus voor mij vallen er al een flink aantal spelers weg. Ik blijf erbij het meest strategische lunches zijn de sportieve lunches voor de eerste twee dagen. Ik ben te raden gegaan wie ik in staat acht om deze lunch te doen en ik kwam op 1 iemand in het bijzonder, namelijk Mylove. Allereerst omdat PlanB op haar zat (wat niet echt per se een reden is), anderzijds omdat die twee niet de beste vrienden zijn, maar laten we daar niet meer op inzoomen. Mijn stem is daarnaast (voornamelijk) gebaseerd op een eigenaardige post van Mylove net na de deadline.

Ik had mijn stem weggehaald hoor..
Zal je ff taggen in de quote.

Voor één of andere reden wil Mylove vlak voordat de lunch bekend is, uiteindelijk postte ze het net na de uitslag, duidelijk maken dat ze niet op PlanB heeft gestemd. Dit is apart aangezien hij totaal irrelevant is voor de lynchuitslag en er na de lunch bekend wordt dat hij een goedje is. Ik heb het idee dat Myluv duidelijk wilde maken dat zij niet op een goedje heeft gestemd, zodat de ogen niet op haar worden gericht. Verder zint mij haar uitlok stem op PlanB in het begin niet om er daarna terug over te krabbelen, net als bij Westkip leek mij dit te geforceerd.
 
Reactiescore
559
Oké, mijn eerste echte verdachte al gevonden dit potje. Gelukkig zijn er weinig spelers die deze lunch kunnen doorsturen, dus voor mij vallen er al een flink aantal spelers weg. Ik blijf erbij het meest strategische lunches zijn de sportieve lunches voor de eerste twee dagen. Ik ben te raden gegaan wie ik in staat acht om deze lunch te doen en ik kwam op 1 iemand in het bijzonder, namelijk Mylove. Allereerst omdat PlanB op haar zat (wat niet echt per se een reden is), anderzijds omdat die twee niet de beste vrienden zijn, maar laten we daar niet meer op inzoomen. Mijn stem is daarnaast (voornamelijk) gebaseerd op een eigenaardige post van Mylove net na de deadline.



Voor één of andere reden wil Mylove vlak voordat de lunch bekend is, uiteindelijk postte ze het net na de uitslag, duidelijk maken dat ze niet op PlanB heeft gestemd. Dit is apart aangezien hij totaal irrelevant is voor de lynchuitslag en er na de lunch bekend wordt dat hij een goedje is. Ik heb het idee dat Myluv duidelijk wilde maken dat zij niet op een goedje heeft gestemd, zodat de ogen niet op haar worden gericht. Verder zint mij haar uitlok stem op PlanB in het begin niet om er daarna terug over te krabbelen, net als bij Westkip leek mij dit te geforceerd.

die gedachte had ik idd ook, zie dr wel voor in staat voor zo'n actie.
en ook omdat time al richting haar ging.

maar ik heb sws gauw de neiging haar in het slechtjes kamp te plaatsen :oops:
dus ik probeer dit keer niet te vlug op mijn gevoel te vertrouwen :p
 
Reactiescore
1.015
Ik zie deze trouwens nu pas. Dit vind ik nog wel een zeer goede optie. Echter denk ik dan wel dat ze de keuze hebben gemaakt met Castiel als goedje die minder actief is. Dat denk ik omdat Time tot nu toe redelijk actief was en Castiel nog maar weinig posts heeft. Met Time als BM zou er dan meer gevaar zijn voor de wolven omdat hij als actief goedje meer invloed kan uitoefenen en mede door die hogere activiteit sneller op de wolven zit. Castiel moet nu een groot deel nog bijlezen (denk ik), dan nog kijken wie er mogelijk verdacht is en daarmee zijn keuze maken. Zeker als hij minder actief blijft kan hij minder goed wolven zoeken lijkt me.

We zitten 1 dag ver met 9/10 pagina's waarvan veel niet relevant. Je hoeft echt niet actief te zijn om zoiets terug te lezen. Op wolven zit je ook niet door activiteit, maar door denkwerk en gezond redeneren. Dat staat helemaal los van enige tijdsspanne.

@sander14 zou Mylove zo dom zijn om iemand te lunchen waarvan ze een lynchstem heeft ontvangen die niet inactief was?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72524

Guest
We zitten 1 dag ver met 9/10 pagina's waarvan veel niet relevant. Je hoeft echt niet actief te zijn om zoiets terug te lezen. Op wolven zit je ook niet door activiteit, maar door denkwerk en gezond redeneren. Dat staat helemaal los van enige tijdsspanne.

@sander14 zou Mylove zo dom zijn om iemand te lunchen waarvan ze een lynchstem heeft ontvangen die niet inactief was?

Ik zie dat niet als dom, aangezien er nooit iemand verdacht vanwege het too obvious zijn.
 

DeletedUser77103

Guest
Maar dan toch geen nieuwe zetten. Waarom niet? Bang dat je gelinkt wordt aan een goedjeslynch? Want Time is uiteindelijk toch uit het spel gegaan vanwege de lunch. Had je trek in hem?

Edit:

Time was actiever dan bijvoorbeeld Bucks of Castiel. En waarom zouden ze dan Time als lunch pakken? Tja, denk dat ze in hem een sterk goedje zien.
Heb jij mij nog online gezien voor de deadline dan? Ik gaf aan in mijn post niet veel te hebben gezien, maar iig de uitlokstem op time weg te halen.
Oké, mijn eerste echte verdachte al gevonden dit potje. Gelukkig zijn er weinig spelers die deze lunch kunnen doorsturen, dus voor mij vallen er al een flink aantal spelers weg. Ik blijf erbij het meest strategische lunches zijn de sportieve lunches voor de eerste twee dagen. Ik ben te raden gegaan wie ik in staat acht om deze lunch te doen en ik kwam op 1 iemand in het bijzonder, namelijk Mylove. Allereerst omdat PlanB op haar zat (wat niet echt per se een reden is), anderzijds omdat die twee niet de beste vrienden zijn, maar laten we daar niet meer op inzoomen. Mijn stem is daarnaast (voornamelijk) gebaseerd op een eigenaardige post van Mylove net na de deadline.



Voor één of andere reden wil Mylove vlak voordat de lunch bekend is, uiteindelijk postte ze het net na de uitslag, duidelijk maken dat ze niet op PlanB heeft gestemd. Dit is apart aangezien hij totaal irrelevant is voor de lynchuitslag en er na de lunch bekend wordt dat hij een goedje is. Ik heb het idee dat Myluv duidelijk wilde maken dat zij niet op een goedje heeft gestemd, zodat de ogen niet op haar worden gericht. Verder zint mij haar uitlok stem op PlanB in het begin niet om er daarna terug over te krabbelen, net als bij Westkip leek mij dit te geforceerd.
Nee, ik wilde bram erop attent maken dat er een stem niet klopte, fouten horen aangegeven te worden. Waarom zou ik in hemelsnaam op persoonlijke onenigheid iemand gaan lunchen? De 2 redenen die je geeft zijn pure onzin. Daarbij is time erin houden een voordeel voor de wolven (dat weten de mensen die hem kennen) aangezien hij best gemakkelijk te overtuigen is.
 
Bovenaan