We shall fight on the beaches.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zal wel aan mij liggen maar jij zit in ieder topic te zeiken wat je van Krepox vindt

Hij ook tegen mij maar dat mis je dan weer zeker :rolleyes:

Och, er zit een verschil tussen amusant en triest hè ;).

Daar zit zeker een verschil tussen maar moet ik precies het zelfde zeggen wat hij zegt ?

Het is een beetje moeilijk allemaal voor king:rolleyes:

Zolang woorden maar niet meer dan 2 lettergrepen hebben kan ik het nog net begrijpen :(
 

DeletedUser

Guest
idd :( heb even iemand erbij gehaald om me uit te leggen wat er stond
 

DeletedUser26978

Guest
Hij ook tegen mij maar dat mis je dan weer zeker :rolleyes:

als ik zo naar de laatste posts kijk van jullie weet ik wel wie degene is die aan het zeiken is...

Maar oké je bent en blijft een laffaard. Je doet wel stoer hier op het af ... durf je niet aan dan is die grote mond op eens van je verdwenen.

Dus ja ik vind je een lafaard en dat je dom bent laat je zelf de hele tijd zien met je gejank om de rankings

en 2x zo dom en meer dan 5x zo slecht en 1.000.000 x zo laf dus kom maar op

Ha-ha-ha. :D Meer zeg ik er echt niet op.

Denk je echt dat ik mijzelf daar moe in ga maken? :D
 

DeletedUser

Guest
je bent wel het raadsel van het AF ==> wie ben jij?

Ik wacht nog even af voor ik Open Kaart speel :)
Maar ik ben niet zoals iemand van Select zei: 'een noobje die midden in de cluster zit (= veilig dus)'
Dat ik een noobje ben, dat is subjectief, maar ik zit helemaal niet veilig in de cluster ;p man man ;p
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht nog even af voor ik Open Kaart speel :)
Maar ik ben niet zoals iemand van Select zei: 'een noobje die midden in de cluster zit (= veilig dus)'
Dat ik een noobje ben, dat is subjectief, maar ik zit helemaal niet veilig in de cluster ;p man man ;p

.. niet in het cluster, in LEF, verovert op select mag ik aannemen ==> anders hopelijk ietsie minder grote mond.
 

DeletedUser

Guest
.. niet in het cluster, in LEF, verovert op select mag ik aannemen ==> anders hopelijk ietsie minder grote mond.

Haha, wat aan wat ik nu gezegd heb, heeft betrekking op een 'grote mond'. Heb ik iets shockerend gezegd tegen iemand?
 

DeletedUser

Guest
Haha, wat aan wat ik nu gezegd heb, heeft betrekking op een 'grote mond'. Heb ik iets shockerend gezegd tegen iemand?

geen dorpen van select overgenomen dus?

zou er iemand van select de grote mond-berichten willen citeren?
 

DeletedUser

Guest
geen dorpen van select overgenomen dus?

zou er iemand van select de grote mond-berichten willen citeren?

Nope, maar ik heb genoeg clears gelost tijdens de massa-aanval om mijn stamgenoten te assisteren :)
 

DeletedUser3435

Guest
geen dorpen van select overgenomen dus?

zou er iemand van select de grote mond-berichten willen citeren?
Ach, ik steek geen tijd in mensen waarvan ik weet dat het zwakkere spelertjes zijn met een veel te grote mond.

Bv: King, Willem w3, .. .
 

DeletedUser10534

Guest
waarom denk je dat ik al een hele tijd niets meer tegen jouw zeg krepox...?

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan