We shall fight on the beaches.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3435

Guest
Hier bewijs je echt mee dat je een idioot bent.

Volgens jou is iedereen die niet top100 speelt op deze wereld een noob, en jij bent een topspeler die beter is dan gelijk wie.
1. Je staat niet nr 1 op W18
2. Je stam staat niet op 1 op W18
Je bent due niet de besten en je stam ook niet.
Verder ken ik geen enkele referentie van je over andere werelden, en volgens mij ben je pas een topspelers als je op verschillende werelden en gedurende de verschillende fases van het spel er in slaagt om in de top te blijven spelen.

Ik vraag normaal van niemand wat hun prestaties op andere werelden waren, maar dat is zelden nodig van een topspeler. Je merkt dat immers wel aan hun manier van doen. Ze hebben immers altijd respect voor andere spelers, zelfs al staan die pas op nr 250 of zo.

Kan je mij dan eens laten weten op welke andere werelden je de top 10 speelde in alle fases van het spel? en zls dit je enige wereld is, kan je dan eindelijk eens je bek houden?
Dit is mijn 4de wereld dat ik met 'eigen accounts' top 10 speel. :D Daarbuiten heb ik nog heel wat neergezet op andere accounts, maar als co dan of een gekregen account, en dat is niet het verwijzen waard. Eigen accounts tellen, maar zijn er dus echt wel genoeg. :)
 

DeletedUser

Guest
Verander de titel gewoon naar we shall spam on the beaches?

Dit is het beach wel te verstaan. En ik verklaar dit dan ook het nieuwe spamtopic! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jah...

Er wordt veek gebruik van gemaakt...


Spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan