We shall fight on the beaches.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
En heel -free- is weer terug van Select.

Taktische zet van ze zo hebben ze allen - puntjes van de mass attack misgelopen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beste Geïntereerden,

Dit is een topic puur reagerend op het heersende gevoel op het Af: Select is done. 'Select is going down down down.' Maar wat is de druppel? Wanneer loopt een emmer over?

Ik zal de situatie schetsen voor de twijfelaars. Select kampt al sinds het moment dat de accounts boven de 1mil komen met een probleem: Game. Game ligt midden in het cluster dat bedoelt was als save-zone. Alle 20mil die Game heeft hadden deffdorpen moeten zijn in het cluster van Select, om de oorlog aan te gaan met randstammen als EQUI en SF. Maar Game was een stammetje wat we eventjes weg zouden vagen.

Dat bleek ook tijdens de eerste massa, TribalJosh (bijvoorbeeld) had nog maar 1/10e van zijn troepen over. Hij kon er geen zak van. Maar Morte was onbemand toendertijd, en edelde niks. Game herstelde zich, en mensen als Tribaljosh hebben érg veel geleerd. Respect daarvoor, en ze zijn van een stam bestaande uit noobjes tot een actieve stam met veel spelers geworden. Daarmee ontstond probleem nummertje 1: Het cluster was incompleet. Toen kwam het volgende probleem: Select werd gehaat. Elke omringende stam was groen en geel van jaloezie, of van afgunst, en wou samenwerken. Tegen ons natuurlijk. Dat blijkt wel uit de oorlogstats + de afgelopen oorlogsverklaringen. Probleem 2. Dan de frontaccounts met Game: Morte heeft een zwak weekend (zie stats dit weekend), en Perfect by Nature was na het stoppen van Vannie en Detlef (die geen geschikte opvolger konden vinden en het gewoonweg achterlieten) nooit meer echt top geweest. Probleem 3: het het front met Game was en is niet sterk. Ook hadden we met een Bocca die het ziekenhuis in ging en niet meer terug is gekomen, en met andere stoppers een moeilijke tijd qua activiteit: Probleem 4.

Maar daar tegenover stonden de overwinningen: Het noorden werd een eigen stam, Free kwam over, de groep waar we wel mee werkten was geweldig. Dat is nog steeds zo, sommige Free leden konden zich niet meer vinden op wat voor manier dan ook (er stond geen uitleg op het forum) en gingen weg, maar de groep is nog steeds leuk. Mensen als Krepox kun je altijd om lachen.

We lijden al maanden verliezen, en nu gaan wat (net aangekomen) mensen weg. We vallen niet, en daarom is voor ons de speech van Winston Churchill uit de WO II erg van toepassing, hoewel ik absoluut de vergelijking van onze tegenstanders met de Nazi's niet wil maken. Maar het maakt mijn punt erg goed duidelijk:


Zo mensen, Select heeft klappen gekregen. Maar we staan er nog. En dat zal nog een hele tijd zo blijven.
Zaletio

Ik wil graag nog een uitgebreide reactie hierop geven. Op voorhand wil ik nog wel even zeggen, dat je een mooie tegenreactie op hebt gezet met deze post. Dan nu mijn reactie:

They're dying at the beach.

Het is voor de meeste mensen duidelijk dat Select slecht bezig is. Het probleem is vastgesteld en iedereen accepteert dit. Het probleem zit echter bij het zoeken naar een oplossing. De leiding van Select is al maanden gezig met het verkondigen van beterschap. Men, tenminste ik, ging er vanuit dat dit zou komen. Helaas zijn deze mensen bitter teleurgesteld. Wat mij echter wel verbaasd is dat deze verkondiging (in mindere mate) gewoon voortduurt. Ook in deze post laat Zaletio doorschemeren dat hij 'zekerweet' dat Select nog lange tijd zal blijven bestaan. Zie hier de directe quote:

Select heeft klappen gekregen. Maar we staan er nog. En dat zal nog een hele tijd zo blijven.

Daar tegenover wil ik zetten dat ik denk dat Select zich wel degelijk op het punt bevind van hun einde. Hiervoor heb ik een paar gegronde redenen.

Ten eerste de grove verliezen. Deze zijn uiteraard al eerder behandeld, maar blijven uiteindelijk reden nummer 1. Een stam die erg slecht draait, doet een aanslag op het moraal van de spelers en bovenal kan je niet eeuwig verlies blijven draaien. Hier nog even de statistieken van de verliezen van vandaag (t/m 16:39).
39244536.png

52789805.png

92442104.png

Ten tweede het verlaten van de pas net gearriveerde -Free- leden. Zoals de statistieken aanduiden, zijn de meeste -Free- leden alweer uit Select. We kunnen hier als buitenstaanders maar twee conclusies uithalen. De eerste. De sfeer in Select is bar en boos. De tweede. De inmens slecht resultaten schrikt af. De keus is aan de lezer. Hier een overzicht van de leden die inmiddels Select weer hebben verlaten:
60925011.png

Als laatste is het waarschijnlijk een grote klap voor Select, dat BrokenSound. zijn leidingsfunctie heeft opgegeven. Hij speelt wel door als speler, maar alsnog. Ik kan me niet anders voorstellen, dan dat ook dit als een bom inslaat. De officiële aftreding:
62590660.png

Ik als |P| speler, en daarmee ook buitenstaander, zie in deze drie redenen genoeg bewijs voor de toekomstige val van Select. Het lijkt me erg sterk, dat de beloftes voor beterschap nu wel uit zouden komen, terwijl het alleen maar slechter gaat dan voorheen. Ik wens het Select niet toe en het zou in mijn ogen een verlies voor W18 zijn als ze verdwijnen, maar het zit er aan te komen. Toch veel succes voor de komende tijd voor de Select leden. Wie weet geschiedt het wonder.

1117718.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stappen er nu andere mensen van Select naar voor? Mensen met ambities? Of geven jullie daar liever geen antwoord op?
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat iemand nu geneigd is Pieter zijn plaats over te nemen, zijn belangrijkere dingen.

Zonder leiding toch geen sturing? en zonder sturing geen eenheid,
en zonder eenheid geen visie,
en zonder visie geen toekomst.

Misschien draaf ik door:p
 

DeletedUser3435

Guest
Zonder leiding toch geen sturing? en zonder sturing geen eenheid,
en zonder eenheid geen visie,
en zonder visie geen toekomst.

Misschien draaf ik door:p
Nee ik denk dat je het wel goed samenvat. :D
 

DeletedUser26046

Guest
Ik wil graag nog een uitgebreide reactie hierop geven. Op voorhand wil ik nog wel even zeggen, dat je een mooie tegenreactie op hebt gezet met deze post. Dan nu mijn reactie:

They're dying at the beach.

Het is voor de meeste mensen duidelijk dat Select slecht bezig is. Het probleem is vastgesteld en iedereen accepteert dit. Het probleem zit echter bij het zoeken naar een oplossing. De leiding van Select is al maanden gezig met het verkondigen van beterschap. Men, tenminste ik, ging er vanuit dat dit zou komen. Helaas zijn deze mensen bitter teleurgesteld. Wat mij echter wel verbaasd is dat deze verkondiging (in mindere mate) gewoon voortduurt. Ook in deze post laat Zaletio doorschemeren dat hij 'zekerweet' dat Select nog lange tijd zal blijven bestaan. Zie hier de directe quote:



Daar tegenover wil ik zetten dat ik denk dat Select zich wel degelijk op het punt bevind van hun einde. Hiervoor heb ik een paar gegronde redenen.

Ten eerste de grove verliezen. Deze zijn uiteraard al eerder behandeld, maar blijven uiteindelijk reden nummer 1. Een stam die erg slecht draait, doet een aanslag op het moraal van de spelers en bovenal kan je niet eeuwig verlies blijven draaien. Hier nog even de statistieken van de verliezen van vandaag (t/m 16:39).
39244536.png

52789805.png

92442104.png

Ten tweede het verlaten van de pas net gearriveerde -Free- leden. Zoals de statistieken aanduiden, zijn de meeste -Free- leden alweer uit Select. We kunnen hier als buitenstaanders maar twee conclusies uithalen. De eerste. De sfeer in Select is bar en boos. De tweede. De inmens slecht resultaten schrikt af. De keus is aan de lezer. Hier een overzicht van de leden die inmiddels Select weer hebben verlaten:
60925011.png

Als laatste is het waarschijnlijk een grote klap voor Select, dat BrokenSound. zijn leidingsfunctie heeft opgegeven. Hij speelt wel door als speler, maar alsnog. Ik kan me niet anders voorstellen, dan dat ook dit als een bom inslaat. De officiële aftreding:
62590660.png

Ik als |P| speler, en daarmee ook buitenstaander, zie in deze drie redenen genoeg bewijs voor de toekomstige val van Select. Het lijkt me erg sterk, dat de beloftes voor beterschap nu wel uit zouden komen, terwijl het alleen maar slechter gaat dan voorheen. Ik wens het Select niet toe en het zou in mijn ogen een verlies voor W18 zijn als ze verdwijnen, maar het zit er aan te komen. Toch veel succes voor de komende tijd voor de Select leden. Wie weet geschiedt het wonder.

1117718.jpg

Ok, blijf jij je eigen verhaaltje maar roepen dat Select gaat vallen. Je had net zo goed een linkje kunnen sturen naar je vorige post :eek:. Kom op man, wees niet zo'n aasgier. Dit is toch echt beneden je stand.

@Yumna en Stultus: ik kan het prima alleen af hoor ;).
 

DeletedUser

Guest
Ok, blijf jij je eigen verhaaltje maar roepen dat Select gaat vallen. Je had net zo goed een linkje kunnen sturen naar je vorige post :eek:. Kom op man, wees niet zo'n aasgier. Dit is toch echt beneden je stand.

@Yumna en Stultus: ik kan het prima alleen af hoor ;).

Ik blijf inderdaad mijn statement over Selects toekomst aanhouden. Daarbij denk ik ook dat deze post weldegelijk iets toevoegd. Deze keer verklaar ik namelijk niet de situatie van Select. Ik verklaar mijn mening over Select. Ik denk dat ik dat goed onderbouwt heb.

Hoezo aasgier? of ik je post nou kort of lang beantwoord, dat maakt toch niet uit? Ik vind deze manier zelfs netter en beter.
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf inderdaad mijn statement over Selects toekomst aanhouden. Daarbij denk ik ook dat deze post weldegelijk iets toevoegd. Deze keer verklaar ik namelijk niet de situatie van Select. Ik verklaar mijn mening over Select. Ik denk dat ik dat goed onderbouwt heb.

Hoezo aasgier? of ik je post nou kort of lang beantwoord, dat maakt toch niet uit? Ik vind deze manier zelfs netter en beter.

Je post's zijn gewoon netjes en begrijpelijk :)
Tevens trekken ze de interesse door de; lay-out, schrijfwijze etc ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb eerder de neiging van hem te huilen dan met hem te lachen. :eek:

Ik kan wel om zijn domheid lachen telt dat mee :D
 

DeletedUser3435

Guest
Haha xD Ik vraag me ook af wat de correctheid van deze zin is...
Mss moet Krepox wel eens een mop vertellen om ons te doen lachen :confused:
Omdat ik zo reageer tegen noobjes hier op het AF, betekent niet dat ik zo in de stam ben hoor. :D Mensen die ik vertrouw/respecteer, behandel ik heel anders.
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik zo reageer tegen noobjes hier op het AF, betekent niet dat ik zo in de stam ben hoor. :D Mensen die ik vertrouw/respecteer, behandel ik heel anders.

Dit tekent je houding tegenover iedereen die je niet kent. Bij voorbaat gewoon noob noemen...
 

DeletedUser3435

Guest
Dit tekent je houding tegenover iedereen die je niet kent. Bij voorbaat gewoon noob noemen...
Correctie, lees nog eens. :) De noobs, ik heb voor sommige van mijn vijanden echt nog wel respect hoor.
Maar geen spelers met een rang 100+ account die de grote man uithangen, alsof dat zij hier een groot verschil gaan maken op wereld 18.
 

DeletedUser

Guest
Correctie, lees nog eens. :) De noobs, ik heb voor sommige van mijn vijanden echt nog wel respect hoor.
Maar geen spelers met een rang 100+ account die de grote man uithangen, alsof dat zij hier een groot verschil gaan maken op wereld 18.

Rang: 158.
Naam: Tribaljosh
Stam: Game
Punten: 2,502,537
Dorpen: 262
 

DeletedUser3435

Guest
Rang: 158.
Naam: Tribaljosh
Stam: Game
Punten: 2,502,537
Dorpen: 262
Dus? :) Hij scoort op inactieve momenten tegen een account..? big deal?
En zeg niet dat dat geen excuus is, hij weet juist wanneer Morte er niet is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan