We shall fight on the beaches.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ze lopen grotendeels al :( ik zal zometeen wel weer wat op pad sturen.

Maar wij ownen daar wel dik :D
 

DeletedUser

Guest
dan own je niet dan zuig je gewoon :p

maar er zat wss speer in het dorp dat had je beter met bijl kunnen doen
 

DeletedUser

Guest
lol en dan wil je zeggen dat je ownt :eek:

De productie loopt vanaf ik er ben ( en daarvoor ) gewoon non stop van bijl + LC :p
 

DeletedUser

Guest
Maakt niks uit.

Wij staan hoger in de ranking dus wij zijn beter !!

Gvd het is me gelukt 1 seconde :mad::mad:

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.
 

DeletedUser

Guest
Maakt niks uit.

Wij staan hoger in de ranking dus wij zijn beter !!

Gvd het is me gelukt 1 seconde :mad::mad:

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.

1. jij zeikt altijd dat rankings niet boeiuh.
2. je heb iedere nacht die 1 sec wel een keer te pakken.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik evalueer altijd iemand IG, voor ik iets zeg.:D Dat jij het 'goed' vind als je top 150 staat ofzo, is jou zaak, jou niveau. Maar voor mij is er dan eerlijk gezegd echt wel iets mis.

Hier bewijs je echt mee dat je een idioot bent.

Volgens jou is iedereen die niet top100 speelt op deze wereld een noob, en jij bent een topspeler die beter is dan gelijk wie.
1. Je staat niet nr 1 op W18
2. Je stam staat niet op 1 op W18
Je bent due niet de besten en je stam ook niet.
Verder ken ik geen enkele referentie van je over andere werelden, en volgens mij ben je pas een topspelers als je op verschillende werelden en gedurende de verschillende fases van het spel er in slaagt om in de top te blijven spelen.

Ik vraag normaal van niemand wat hun prestaties op andere werelden waren, maar dat is zelden nodig van een topspeler. Je merkt dat immers wel aan hun manier van doen. Ze hebben immers altijd respect voor andere spelers, zelfs al staan die pas op nr 250 of zo.

Kan je mij dan eens laten weten op welke andere werelden je de top 10 speelde in alle fases van het spel? en zls dit je enige wereld is, kan je dan eindelijk eens je bek houden?
 

DeletedUser

Guest
Maakt niks uit.

Wij staan hoger in de ranking dus wij zijn beter !!

LOL, jij bent echt hypocriet :D

Hier bewijs je echt mee dat je een idioot bent.

Volgens jou is iedereen die niet top100 speelt op deze wereld een noob, en jij bent een topspeler die beter is dan gelijk wie.
1. Je staat niet nr 1 op W18
2. Je stam staat niet op 1 op W18
Je bent due niet de besten en je stam ook niet.
Verder ken ik geen enkele referentie van je over andere werelden, en volgens mij ben je pas een topspelers als je op verschillende werelden en gedurende de verschillende fases van het spel er in slaagt om in de top te blijven spelen.

Ik vraag normaal van niemand wat hun prestaties op andere werelden waren, maar dat is zelden nodig van een topspeler. Je merkt dat immers wel aan hun manier van doen. Ze hebben immers altijd respect voor andere spelers, zelfs al staan die pas op nr 250 of zo.

Kan je mij dan eens laten weten op welke andere werelden je de top 10 speelde in alle fases van het spel? en zls dit je enige wereld is, kan je dan eindelijk eens je bek houden?

Select heeft LANG op 1 gestaan, en Krepox heeft wel degelijk al op meerdere werelden top 10 gespeeld :')
 

DeletedUser1522

Guest
echt dat mensen nog de moeite nemen om tegen kingblabla in te gaan :| kerel lult alleen bullshit en zal er eigenlijk niet mee stoppen denk ik..
 

DeletedUser

Guest
@ bliow: King gaat inderdaad net zo lang door tot er niet meer op hem gereageerd wordt :p
Alleen krepox en een paar anderen die willen er blijkbaar constant over door blijven gaan omdat ze steeds reageren.....
En dan zeiken dat king op moet houden, maar die zal stoppen als zij zelf ook stoppen oude koeien uit de sloot te halen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan