We shall fight on the beaches.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
@king123456789

Ik speel hier dan wel niet in de top of wat dan ook mee, maar ik word wel strontziek van dat gekut tussen jou en krepox hier de hele tijd. En in mijn beleving zoek jij het steeds op. Als je iemand niet uit kan staan kan je diegene ook negeren, je kan het ingame uit gaan vechten, als het met troepen niet wilt lukken ook altijd nog via PM. Bij deze vraag ik je vriendelijk om te stoppen met dat gekut op elkaar.
 

DeletedUser

Guest
@king123456789

Ik speel hier dan wel niet in de top of wat dan ook mee, maar ik word wel strontziek van dat gekut tussen jou en krepox hier de hele tijd. En in mijn beleving zoek jij het steeds op. Als je iemand niet uit kan staan kan je diegene ook negeren, je kan het ingame uit gaan vechten, als het met troepen niet wilt lukken ook altijd nog via PM. Bij deze vraag ik je vriendelijk om te stoppen met dat gekut op elkaar.

Als je in de top moet spelen om hier te reageren dan ben ik ook weg:D
 

DeletedUser

Guest
@king123456789

Ik speel hier dan wel niet in de top of wat dan ook mee, maar ik word wel strontziek van dat gekut tussen jou en krepox hier de hele tijd. En in mijn beleving zoek jij het steeds op. Als je iemand niet uit kan staan kan je diegene ook negeren, je kan het ingame uit gaan vechten, als het met troepen niet wilt lukken ook altijd nog via PM. Bij deze vraag ik je vriendelijk om te stoppen met dat gekut op elkaar.

Dan heb jij er ook al meteen geen verstand van.

krepox zegt dat je top 100 moet zijn om een mening te hebben en ik vind van niet en je hebt het over dat je het gekut tussen mij en Krepox zat ben toch spreek je mij aan :rolleyes:

Maar we draaien het eens om jij hoeft het niet te lezen als het gene wat wij doen tegen de regels is was ik allang gebant geweest dus je moet niet zo miepen
 

DeletedUser

Guest
@king123456789

Ik speel hier dan wel niet in de top of wat dan ook mee, maar ik word wel strontziek van dat gekut tussen jou en krepox hier de hele tijd. En in mijn beleving zoek jij het steeds op. Als je iemand niet uit kan staan kan je diegene ook negeren, je kan het ingame uit gaan vechten, als het met troepen niet wilt lukken ook altijd nog via PM. Bij deze vraag ik je vriendelijk om te stoppen met dat gekut op elkaar.

Onzin dat hun hiermee moeten stoppen, dit forum is nochtans altijd bedoeld voor discussies. Tevens hoef je het niet te lezen indien je er toch niks aan vind. Welterusten, slaap lekker. <3
 

DeletedUser

Guest
Dan heb jij er ook al meteen geen verstand van.

krepox zegt dat je top 100 moet zijn om een mening te hebben en ik vind van niet en je hebt het over dat je het gekut tussen mij en Krepox zat ben toch spreek je mij aan :rolleyes:

Maar we draaien het eens om jij hoeft het niet te lezen als het gene wat wij doen tegen de regels is was ik allang gebant geweest dus je moet niet zo miepen

Ach ik stond gister nog buiten de top 100 maar krepox en ik kunnen over het algemeen inhoudelijk wel op elkaar ingaan. Het is meer het punt van respect denk ik. Dat moet je verdienen door positief op te vallen in een debat. 1x begon de discussie over een ranglijst en nu loop je toch wel hard uit te lokken, het zou me niks verbazen als hier ook weer op gereageerd wordt. Zelfs ik maak me er als buitenstaander schuldig aan. Ik wil 1 van jullie adviseren om de boel de boel te laten en verder te gaan op inhoud.
 

DeletedUser

Guest
Als ik iets zeg wat Krepox niet bevalt wordt ik ook meteen voor noob uitgemaakt, waarom dat dan? Als hij nou eerst eens iemand observeert, in het debat of IG, en dan zijn mening geeft, dan is een groot deel van de problemen al weg. Nu zijn we bij voorbaat al noobs, omdat hij ons niet kent en we geen top100 staan.
 

DeletedUser

Guest
En dat is precies wat ik bedoel.

Als je een andere mening hebt dan krepox ben je gelijk een noob en dan kun je er niks van en als je buiten de top 100 staat moet je gewoon oprotten en kun je er totaal niks van en daar moet ik respect voor opbrengen ?

En mischien ben ik hem wel een beetje aan het provoceren maar ik sta 120% achter mijn punt dat alleen na ranglijst kijken onzin is en als ik dat 1.000x moet vermelden voor hij het snapt het zei zo.
 

DeletedUser3435

Guest
Als ik iets zeg wat Krepox niet bevalt wordt ik ook meteen voor noob uitgemaakt, waarom dat dan? Als hij nou eerst eens iemand observeert, in het debat of IG, en dan zijn mening geeft, dan is een groot deel van de problemen al weg. Nu zijn we bij voorbaat al noobs, omdat hij ons niet kent en we geen top100 staan.
Ik evalueer altijd iemand IG, voor ik iets zeg.:D Dat jij het 'goed' vind als je top 150 staat ofzo, is jou zaak, jou niveau. Maar voor mij is er dan eerlijk gezegd echt wel iets mis.
 

DeletedUser

Guest
En daar heb je het weer die onzin opmerking.

Je loopt nog steeds te koop met je eigen domheid en je wilt nog steeds niet begrijpen dat ranlijst niet alles zegt
 

DeletedUser

Guest
Hij begon er over.

En zoals gezegt al moet ik het 1.000x vermelden voor hij het begrijpt ik ben bereid het te doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik evalueer altijd iemand IG, voor ik iets zeg.:D Dat jij het 'goed' vind als je top 150 staat ofzo, is jou zaak, jou niveau. Maar voor mij is er dan eerlijk gezegd echt wel iets mis.

Moet ik het nu weer allemaal gaan uitleggen? Dat hebben we toch allemaal al een keer gedaan...
 

DeletedUser

Guest
Hij begon er over.

En zoals gezegt al moet ik het 1.000x vermelden voor hij het begrijpt ik ben bereid het te doen.

Kleuters beginnen ook altijd met hij begon;) Ik heb niks tegen je persoonlijk king, maar iedereen is het gewoon beu. Laat ieder voor zichzelf maar uitmaken welke rol de ranglijst speelt in het schrijven van berichten. Je mag hier nog gewoon berichten plaatsen dus je hoeft je echt niet zo op te winden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan