Waarom een modt? Deel 2

Deleted User - 487871837

Guest
Komt dit nou allemaal voort uit een grapje van Hopeful over onze groepschat waar gewoon allemaal dingen in voorkomen die sommigen hier met zekerheid niet willen zien?

Ja, zoals d*ckp*cs.

Doe het maar zo, dan kan het niet verwijderd worden. Wie weet bedoel ik wel foto's van eendjes :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Doe ik wel want anders staat er telkens zo'n dikgedrukt topic. #autisme

En het was boeiend totdat er alleen maar werd gezaagd over mods.

Volgens mij is iedereen het er gewoon over eens dat mods niet nodig zijn tenzij om gevraagd. Dat neemt niet weg dat wij als forumleden de regels moeten naleven en dus verwijderde posts krijgen als dat niet gedaan wordt. Of topics die gesloten worden.

Daar hebben we maar naar te luisteren. De mods weten zelf ook wel dat ze in hun modfunctie hier 'niet gewenst' zijn.

Dus waarom een modt? Om ons de regels te laten naleven. Tadaaa.

De regels worden ook nageleefd, alleen wordt er af en toe een schunnig grapje gemaakt. Nou boehoe, wat erg. Je zegt zelf dat mods niet nodig zijn tenzij er om wordt gevraagd, nu verdedig je de mod die er is, terwijl hij niet nodig is en er niet om wordt gevraagd - behalve als er speeltopics zijn. Wat is nu je punt?

Alle recente topics die gesloten zijn gingen over dit mod gedoe, dus dat heeft ook niet zoveel met ons gedrag te maken.

Dus ja, als er regels zijn die we enorm overtreden snap ik het, dat doen we niet, dus what the fuck is het nut. Een basisschool handhaving van de regeltjes gaat je forum er echt niet beter op maken hoor.

En wat je autisme betreft, je kan een topic ook openen, naar de laatste post scrollen en alsnog niet lezen.
 

DeletedUser64575

Guest
Doe ik wel want anders staat er telkens zo'n dikgedrukt topic. #autisme

En het was boeiend totdat er alleen maar werd gezaagd over mods.

Volgens mij is iedereen het er gewoon over eens dat mods niet nodig zijn tenzij om gevraagd. Dat neemt niet weg dat wij als forumleden de regels moeten naleven en dus verwijderde posts krijgen als dat niet gedaan wordt. Of topics die gesloten worden.

Daar hebben we maar naar te luisteren. De mods weten zelf ook wel dat ze in hun modfunctie hier 'niet gewenst' zijn.

Dus waarom een modt? Om ons de regels te laten naleven. Tadaaa.

Je leert als mod echt wel omgaan met de constante kritiek. Lijkt me dus onnodig om een discussie die veel andere community leden blijkbaar belangrijk vinden om deze reden te sluiten.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Volgens mij ja. De reacties over de pics die verwijderd werden en het topic dat gesloten werd. Volgens mij waren die twee punten de aanleiding.


Nee ik neem het voor ze op. Ik heb er ooit wel over getwijfeld me aan te melden ^^

Waarom neem je het hier voor ze op? Ik zeg juist overduidelijk dat het een grapje was van Hopeful en Sander en daar gaan de mods een groot issue van maken. Ik zie het nut daar niet van en al helemaal niet waarom ze dan machtsmisbruik moeten gaan toepassen en berichten moeten gaan verwijderen. Ik zie niet in waarom jij daar wel achter staat.
 

DeletedUser74966

Guest
Waarom neem je het hier voor ze op? Ik zeg juist overduidelijk dat het een grapje was van Hopeful en Sander en daar gaan de mods een groot issue van maken. Ik zie het nut daar niet van en al helemaal niet waarom ze dan machtsmisbruik moeten gaan toepassen en berichten moeten gaan verwijderen. Ik zie niet in waarom jij daar wel achter staat.
Ik sta er niet direct achter. Van beiden kanten wordt er nu weer een enorme discussie opgeblazen terwijl ik hier kom om een spel te spelen. Dan blijf ik nu wel weg en heb ik er geen last van. Have fun dus.
 
Reactiescore
1.468
Ik snap deze discussie gewoon niet. De discussie lijkt steeds meer te gaan over of we wel of niet de forumregels moeten houden op het spellenforum. Regels zijn er nog steeds forumbreed, enige plaats waar wat softer word omgegaan is het VF. Dat ik die regels de afgelopen maanden misschien niet genoeg heb toegepast wil niet zeggen dat ze niet gelden. De algemene forumregels gelden gewoon.

Ik snap werkelijk niet waarom we het WvW forum niet gewoon voor wvw kunnen bewaren en al die maffe gesprekken die op het randje of er over zijn niet gewoon op het VF kunnen voeren? Daar heb je geen mod. Dan kan je het speeltopic bewaren voor het spel. Voor mijn part start je op het VF een WvW spamtopic :p (ik heb makkelijk praten want ik mag toch niet modden op VF :p)

Dan is Iedereen blij (hoop ik)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik snap deze discussie gewoon niet. De discussie lijkt steeds meer te gaan over of we wel of niet de forumregels moeten houden op het spellenforum. Regels zijn er nog steeds forumbreed, enige plaats waar wat softer word omgegaan is het VF. Dat ik die regels de afgelopen maanden misschien niet genoeg heb toegepast wil niet zeggen dat ze niet gelden. De algemene forumregels gelden gewoon.

Ik snap werkelijk niet waarom we het WvW forum niet gewoon voor wvw kunnen bewaren en al die maffe gesprekken die op het randje of er over zijn niet gewoon op het VF kunnen voeren? Daar heb je geen mod. Dan kan je het speeltopic bewaren voor het spel. Voor mijn part start je op het VF een WvW spamtopic :p (ik heb makkelijk praten want ik mag toch niet modden op VF :p)

Dan is Iedereen blij (hoop ik)

Omdat gesprekken in het wvw discussietopic vaak starten als iemand een opmerking maakt in een speeltopic waar in het discussietopic op wordt gereageerd om je speeltopic redelijk spamvrij te houden. Hieruit vloeien gesprekken die soms eindigen op een schunnige manier. Moeten we dan serieus het gesprek weer verplaatsen omdat een mod het daar wel goed vindt en hier niet?

Waarom draai je het niet om?
We laten het VF voor wat het is, want dat is toch dood, en hier wordt, net als tot een paar dagen geleden, iets soepeler gemod en alleen ingegrepen wanneer écht nodig.

Einde probleem.
 
Reactiescore
1.468
Omdat gesprekken in het wvw discussietopic vaak starten als iemand een opmerking maakt in een speeltopic waar in het discussietopic op wordt gereageerd om je speeltopic redelijk spamvrij te houden. Hieruit vloeien gesprekken die soms eindigen op een schunnige manier. Moeten we dan serieus het gesprek weer verplaatsen omdat een mod het daar wel goed vindt en hier niet?

Waarom draai je het niet om?
We laten het VF voor wat het is, want dat is toch dood, en hier wordt, net als tot een paar dagen geleden, iets soepeler gemod en alleen ingegrepen wanneer écht nodig.

Einde probleem.
Je kan ook gewoon quoten naar andere topics he ;)
Ik ga me verder even uit deze discussie houden in afwachting op reactie van CM.
 
Reactiescore
1.468
I lolled, ipv op dingen in te gaan moet je eerst wachten op reactie van de baas. Als jullie het af dood willen hebben, ga je gang. Ben bang dat je straks weer moet gaan farmen voor pp.:rolleyes:
Ik weet niet wat cm allemaal gaat zeggen, dus heeft dan geen zin om op alles in te gaan. Misschien geven ze Sinterklaas wel sysadmin rechten voor de servers van het AF :p
 
Bovenaan