Waarom een modt? Deel 2

DeletedUser78666

Guest
Ik was van plan hier te reageren, maar gezien Duncan mijn reactie naar hem hier heeft gepost was dit niet meer nodig. Ik zou namelijk exact hetzelfde gezegd hebben (mss met andere verwoordingen naar individuele forumgebruikers toe, maar de inhoud op zich was hetzelfde gebleven).

Er is daar ook al op gereageerd. Amai, jij hoeft daar niet per se op te reageren hoor. Zou wel aardig zijn ;).
 

DeletedUser78696

Guest
Thnx Joris voor je uitleg. Thnx pierre voor je begrip, vandaar de like.

Zien jullie nu niet in dat het gewoon simpel is? Gedraag je normaal, zorg dat je taalgebruik 18- (zelfs 12-) is, laat iedereen in zijn waarde (dus ook vrouwen en anders geaarden) en Vic zal weinig te doen hebben hier.

Wat een drama om iets dat je op het vf wel kunt posten.

Gelukkig is er altijd nog fam die zo content is dat ze nogmaals kan verkondigen hoe zielig het bestaan van een moderator is en hoe weinig respect er is voor dit extreem belastende beroep..
 
Reactiescore
746
Gelukkig is er altijd nog fam die zo content is dat ze nogmaals kan verkondigen hoe zielig het bestaan van een moderator is en hoe weinig respect er is voor dit extreem belastende beroep..
Je mag dergelijke posts gerust onder eigen naam maken hoor @Lytho

Je zal er niet voor scheef aangekeken worden. I promise ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Exact het punt.... Waarom zou je de moeite doen een extra acc te maken om (enkel) negatieve posts te maken als iedereen het toch weet...

Voor negatieve posts is die ook gewoon actief op Lytho hoor :D
 

DeletedUser78666

Guest
Sorry, maar ik dacht dat ik dramarathon was:D. Hoezo wordt hij geassocieerd met lytho, lol!
 

DeletedUser4045

Guest
Je mag dergelijke posts gerust onder eigen naam maken hoor @Lytho

Je zal er niet voor scheef aangekeken worden. I promise ;)

Joh..

Ik wist altijd al dat leden van het tw-team wat langzaam van begrip waren, maar fijn dat jij het nogmaals bewijst.
Daarnaast ben ik ontzettend blij met het feit dat jij nog zelfs bent gaan opzoeken van wie dramarathon nou eigenlijk was.
Ik heb namelijk zo extreem veel moeite gedaan om mijzelf te vermommen met een e-mailadres als lytho.tw@
 
Reactiescore
746
Joh..

Ik wist altijd al dat leden van het tw-team wat langzaam van begrip waren, maar fijn dat jij het nogmaals bewijst.
Daarnaast ben ik ontzettend blij met het feit dat jij nog zelfs bent gaan opzoeken van wie dramarathon nou eigenlijk was.
Ik heb namelijk zo extreem veel moeite gedaan om mijzelf te vermommen met een e-mailadres als lytho.tw@

Daar had ik niet eens naar gekeken, ik kreeg het te horen van een wvw'er .... Maar altijd fijn dat je bevooroordeeld bent en denkt dat wij moeten kijken naar je mailadres om zo'n dingen te weten :) Al is het natuurlijk schokkend om te weten te komen dat je denkt dat je zo belangrijk bent dat we ons daarmee zouden bezig houden.
Maar het punt is dat dat helemaal niet uitmaakt: Je mag dergelijke posts gerust onder eigen naam maken en daar wijs ik je even op. Ik ben namelijk zo traag van begrip dat ik dat even aan je duidelijk moest maken. :rolleyes: Je weet maar nooit of je dat doorhad of niet.

Ik begrijp natuurlijk wel dat je zo geobsedeerd bent met een oudere dame op dit forum (het is dan ook een fijne vrouw) dat je alle posts erover wilt bundelen op één account zodat het later snel terug te lezen is en je even snel kunt lachen met opmerkingen die je zelf hebt geplaatst. Iedereen heeft zo wel een obsessie I guess, de ene is wat gezonder dan de andere natuurlijk... :)

Fijne avond nog heren!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78666

Guest
Slaap lekker Pootje, fijn dat jij al op mij hebt gereageerd :)
 
Bovenaan