W7 awards

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS/-TA-/FearUS
Meest beloftevolle stam: Only natuurlijk :D
Slechtste stam: K32 & +TDC+
Beste spelers: Demo73 & Svekke
Favoriete speler: H&M:D
Slechtste speler: -
Minst favoriete speler: -
Beste leider: Demo73
Favoriete leider: H&M
Slechtste leider: -
Minst favoriete leider: -
Favoriet forumposter: Rornelix Rex & H&M
Minst favoriete forumposter: Vosje.. nogwat:p
Meest eervolle speler: Demo73
Minst eervolle speler: -
Favoriete vijanden: Hafke en Relatine;)

Wie is Rornelix :p
 

DeletedUser

Guest
Na, Oortjes had toch niet van jou verwacht dat je +TDC+ niks vind!
 

DeletedUser

Guest
staat verder buiten TW ;)
ik vind +TDC+ wel leuk, ze zijn goed bezig....
maar plagen moet/mag
 

DeletedUser15806

Guest
Na, Oortjes had toch niet van jou verwacht dat je +TDC+ niks vind!

Komt vooral door door paar leden van +TDC+ die op het af posten en het leden aantal ;). Bedoel ik natuurlijk niet tegen alle +TDC+ leden die op het AF komen maar een enkeling ;).
 

DeletedUser

Guest
Cure heeft alweer een 'soort fusie' nu zijn ze weer naar TSG :/

Dat is wel een beetje kut.

Niet de fusering, begrijp ons daar niet verkeerd, maar nu moeten we weer uit 2 stamstatistieken de stats gaan liggen filteren om te zien hoeveel schade we al toegebracht hebben..:(
 

DeletedUser

Guest
Juggernut een verrader? Neejoh, S-n-B liep al niet best.

Maar de spelers die bij [TWR] Vandaan gingen was wel verraad.
 

DeletedUser

Guest
Tis alweer een tijdje geleden:

Beste stam: Gallia (natuurlijk)
Meest beloftevolle stam: +TDC+
Slechtste stam: hmmmm... das een moeilijke ... twijfel twijfel... oh ja: K32
Beste speler: ikkeuh? :eek:
Favoriete speler: moet nog een account aanmaken denk ik...
Slechtste speler: more than 500 [
Minst favoriete speler: ik kan niet op zijn naam komen
Beste leider: Peevee1
Favoriete leider: Dr Paulus/EricBlackknight/peevee1
Slechtste leider: Cleo (rip)
Minst favoriete leider:?
Favoriet forumposter: verscheidene
Minst favoriete forumposter: blame it on V....
Meest eervolle speler: jarl
Minst eervolle speler: John
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: [TWR] erg oude stam (3 april 2008), en 1 kleine fusie met E79, geen puntenfusie, maar samenwerkingsfusie. Ook zeer aggressieve stam, lijkt al zijn oorlogen te winnen, beste ODA volgens mij(kaartje doet het even niet). Heeft oorlogen aan bijna alle kanten en wint toch.
Meest beloftevolle stam: [TWR], maar of die het kunnen winnen van fuserende puntengeilers??? Anders zou ik toch K32 zeggen door hun goede positie in het n-w.
Slechtste stam: -OAD-, =OAD=, Cure, TNG, TSG, NEXT.. wat meer? Deze stammen liggen allemaal in het z-z-o en hebben 1 grote bg, en toch verliezen ze oorlogen.
Beste speler: Demo73 denk ik toch. Als je het zo goed doet terwijl je vecht tegen de grootste stam in w7 doe je het goed.
Favoriete speler: Abrikoos07, die staat ver weg bovenaan bij ODA rang en speelt een heel leuk, aggressief spel.
Slechtste speler: -Vuurwerk-, echt een ultra noob. Kijk profiel en spelersakte maar... Was ook zo uit [TWR] gekicked.
Minst favoriete speler: Hemmoz, nu dood maar had de hele stam S-n-B gemold zodra hij leidersfuncties kreeg.
Beste leider: Soulditch/Kharath, heeft [TWR] opgericht en het al meer dan een jaar zeer goed gedaan.
Favoriete leider: Soulditch/Kharath
Slechtste leider: Hemmoz, stam binnen een week dood.
Minst favoriete leider: Hemmoz
Favoriet forumposter: ---
Minst favoriete forumposter: ---
Meest eervolle speler: Weet ik niet.
Minst eervolle speler: Prins of Party, ik heb echt een hekel aan stamhoppers die dan ook nog alleen maar stamgenoten edelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
:rolleyes: Volgens mij was het toch echt woopertje die de boel daar heeft opgeblazen.

Eerst SPQR toen S-n-B, vervolgen TLW opgericht om daarna iedereen in de steek te laten om bij [TWR] aan te kloppen.

Inmiddels weten ze ook daar wie woopertje is
 

DeletedUser

Guest
SnB was Hemmoz, toen werd TLW opgericht en ik weet niet wat wooper daar eigenlijk ha gedaan. Maar het is idd een verrader, laat dat duidelijk zijn
 

DeletedUser

Guest
Julius, exuseer me hoor :

@ Jouw awardslijst :

Beste stam én meest beloftevolle stam kunnen toch nooit dezelfde zijn? Of zie ik dat nou verkeerd in? Maar volgens ik kan lezen heeft iedereen daar 2 verschillende stammen vermeld en niet telkens *slijmend* over dezelfde stam heen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Julius, exuseer me hoor :

@ Jouw awardslijst :

Beste stam én meest beloftevolle stam kunnen toch nooit dezelfde zijn? Of zie ik dat nou verkeerd in? Maar volgens ik kan lezen heeft iedereen daar 2 verschillende stammen vermeld en niet telkens *slijmend* over dezelfde stam heen :eek:

Hij werkt het beste, laat ik het zo zeggen, anders moet ik zeggen dat ins het beste is (zeggen alle stats: ODA, ODD, ranglijst) maar dat vind ik nog niet.
Dat beloftevolle gedeelte gaat er meer over wie in de toekomst van alle stammen als winnaar er uit komt
 

DeletedUser

Guest
Dan begrijp ik je ;).

Wou het maar eventjes aanwijzen, misschien was je moe toen je het typte en maakte je een foutje. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aan je gezicht te zien ebeurt dat eerder bij jou :p Of slaap je toch stiekem wel?
 
Bovenaan