W7 awards

DeletedUser

Guest
Beste stam: [TWR] aanvallen heel sterk en goede samenwerking
Meest beloftevolle stam: -TA- stijgt mooi in lopende lijn
Slechtste stam: OAD, de leider heeft zijn eigen leden aan zodat die geblokkeerd worden en later van wereld7 gegooid worden
Beste speler: Cudi, Juggernut, bartbarian82, lady draky, Kanoukie
Favoriete speler: Cudi
Slechtste speler: =OAD=Bluekiller, werd groot door internen en fusies
Minst favoriete speler: =OAD=Bluekiller
Beste leider: Lady draky en exilor
Favoriete leider: Lady draky
Slechtste leider: geen mening
Minst favoriete leider: QuillanRedg (veel gepraat maar weinig doen)
Favoriet forumposter: /
Minst favoriete forumposter: /
Meest eervolle speler: Cudi
Minst eervolle speler: =OAD=Bluekiller
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Zal nog moeten blijken. There will only be 1 ;)
Meest beloftevolle stam: +TDC+ ( Stabiliteit is reeds aanwezig en motor is bezig om op volle toeren te komen ) Verder oogt -TA- zeer stabiel en draaien al een tijdje mee.
Slechtste stam: Teveel om op te noemen
Beste speler: Voor mij is er niemand die met kop en schouders er bovenuit steekt
Favoriete speler: Kopdrveur ( Gedrevenheid en doorzettingsvermogen kent geen grenzen voor hem! )
Slechtste speler: Alle spelers die zijn/haar account vewijderden of opgeeft zodra hij/zij een paar aanvallen binnen krijgt ;)
Minst favoriete speler: Genoeg
Beste leider: Kopdrveur ( Vullen elkaar perfect in binnen een stam. Mede-leiders sinds een eeuwigheid inmiddels )
Favoriete leider: Zie boven
Slechtste leider: Geen slechte meegemaakt tot nu toe :)
Minst favoriete leider: /
Favoriet forumposter: Abe1,( Recht voor raap en no bullshit! ) Chimairajoel ( loving the spotprents ;) )
Minst favoriete forumposter: Crea, ( Heeft echt een beetje liefde nodig volgens mij in zijn leven. Lijkt op het forum een verbitterd en hatelijk persoon. ) Julius Tim Caesar, ( Tja, massastam, massastam ,massastam , blaaat :D ) Vossie ( onderbouwing is overbodig denk ik )
Meest eervolle speler: /
Minst eervolle speler: p player, ( Beledigen en uitschelden van stamgenoten en leiders. Rellen in de stam om omrust te vooroorzaken om vervolgens naar de vijand te gaan ) master-beast ( Ook bedreigen en beledigen van stamgenoten. Zelfstandig destijds van deze wereld afgeschopt :) ).
 

DeletedUser

Guest
Minst favoriete forumposter: Crea, ( Heeft echt een beetje liefde nodig volgens mij in zijn leven. Lijkt op het forum een verbitterd en hatelijk persoon. ) Julius Tim Caesar, ( Tja, massastam, massastam ,massastam , blaaat :D ) Vossie ( onderbouwing is overbodig denk ik )

Rofl,

you don't know shit about crea- zijn privéleven.

Ga nou niet oordelen over iemand die je van haar noch pluim kent.

Failed you have!


*bumperdebump bump*!
 

DeletedUser

Guest
Lol jij failed omdat je hapt namens haar :D

Ik trek hieruit mijn eigen conclusies wel weer ;)
 

DeletedUser

Guest
namens haar?

Crea- is geen "haar" hé, rofl?

Of begrijp ik je nou weer verkeerd. =(
 

DeletedUser

Guest
Hey, sorry hé :)

Ik heb mijn actieve AF momentjes..kan je er niet tegen lees dan een boek ofzo :D.

Of op zijn crea-'s :

"Wat heeft dat nou met fietsen te maken?"

oneerlijk xD ik heb het over fietsen en ik krijg een waarschuwing! xD

@wooper.. meeste ken ik daar neit eens van joh! xD
 
Reactiescore
25
Klachten over het feit dat er opeens wel gemod worden kunnen naar support gestuurd worden of via mij naar PM.

Hier op het forum is het niet nodig
 
Bovenaan