W7 awards

DeletedUser18986

Guest
aan de dorpsnamen van menne0 te zien, slaapt InS behoorlijk, wellicht een kans voor TDC
 

DeletedUser

Guest
aan de dorpsnamen van menne0 te zien, slaapt InS behoorlijk, wellicht een kans voor TDC

Lol... lees even verder op het forum zou ik zeggen, dan zie je dat menne0 degene is die slaapt en nu ook maar geïnternt wordt door +TDC+ en co :p
 

DeletedUser

Guest
Aan je gezicht te zien ebeurt dat eerder bij jou :p Of slaap je toch stiekem wel?

Stiekem wel ja.

Komt door die verdomde slaap-neoronen (remslaap) die van nature in je hersenpan zitten verwikkeld :p
Je hersenpan schakelt dan 1 voor 1 je kwabben uit :eek:..

Slaap wordt opgewekt door externe prikkels en ik moet daar nog een remedie voor vinden ;).

My god, de ondergang van InS? ;)
 

DeletedUser

Guest
SnB was Hemmoz, toen werd TLW opgericht en ik weet niet wat wooper daar eigenlijk ha gedaan. Maar het is idd een verrader, laat dat duidelijk zijn

:D Nope SnB was niet alleen Hemmoz, maar door het gedraai van de SPQR ploeg die er net bij waren en de besprekingen die liepen met nog een fusiepartner, sloeg daar echt de vlam wat in de pan.

Hemmoz heeft toen de rechten bij de andere leiders eraf gegooid en dacht dat ie toen wel alleen kon heersen.
 

DeletedUser18986

Guest
Stiekem wel ja.

Komt door die verdomde slaap-neoronen (remslaap) die van nature in je hersenpan zitten verwikkeld :p
Je hersenpan schakelt dan 1 voor 1 je kwabben uit :eek:..

Slaap wordt opgewekt door externe prikkels en ik moet daar nog een remedie voor vinden ;).

My god, de ondergang van InS? ;)

eindelijk
 

DeletedUser

Guest
Minst favoriete forumposter: Julius Tim Caesar, tjonge wat kan die kerel zeuren zeg:eek:
 

DeletedUser20611

Guest
Minst favoriete forumposter: Julius Tim Caesar, tjonge wat kan die kerel zeuren zeg:eek:
Helemaal mee eens , nu zijn we met 2.

Beste stam: [TWR] erg oude stam (3 april 2008), en 1 kleine fusie met E79, geen puntenfusie, maar samenwerkingsfusie. Ook zeer aggressieve stam, lijkt al zijn oorlogen te winnen, beste ODA volgens mij(kaartje doet het even niet). Heeft oorlogen aan bijna alle kanten en wint toch.

Iedereen zijn eigen interpretatie van oorlog en agressieviteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste stam: [TWR] erg oude stam (3 april 2008), en 1 kleine fusie met E79, geen puntenfusie, maar samenwerkingsfusie. Ook zeer aggressieve stam, lijkt al zijn oorlogen te winnen, beste ODA volgens mij(kaartje doet het even niet). Heeft oorlogen aan bijna alle kanten en wint toch.

Rang Stamnaam Verslagen
1 __Insomnia__ 2.136,60 Mio.
2 FearUS 1.577,43 Mio.
3 TW Reich 1.239,50 Mio.
4 The Ancients 1.029,81 Mio.
5 Vive la Revolution 977,09 Mio.

Moeilijk he, zoeken ;)
 

DeletedUser

Guest
Rang Stamnaam Verslagen
1 __Insomnia__ 2.136,60 Mio.
2 FearUS 1.577,43 Mio.
3 TW Reich 1.239,50 Mio.
4 The Ancients 1.029,81 Mio.
5 Vive la Revolution 977,09 Mio.

Moeilijk he, zoeken ;)

Leuk, ik heb het over de ODA zoals die op hezhi's kaartje word aangegeven. Niet over de ODA volgens tw.
 

DeletedUser18986

Guest
anders had ik die nr3 graag ingevuld, nu moet ik genoegen nemen met nr5
 

DeletedUser25273

Guest
Maakt dat wat uit? Jullie hebben niet het beste ODA :)

Maar maak nu eens een wat realistischer vergelijk, gemiddeld ODA per stamlid. Een stam met 50 leden zal natuurlijk een veel hoger ODA hebben als een stam met 20 leden. Daarnaast moet je ook naar de ouderdom van de stam kijken, hoe ouder, hoe meer ODA lijkt me vrij logisch. Dus als iedereen eens ophoudt appels met peren te vergelijken, kunnen we het weer eens over wat anders gaan hebben.
 
Bovenaan