W7 awards

DeletedUser

Guest
Maar maak nu eens een wat realistischer vergelijk, gemiddeld ODA per stamlid. Een stam met 50 leden zal natuurlijk een veel hoger ODA hebben als een stam met 20 leden. Daarnaast moet je ook naar de ouderdom van de stam kijken, hoe ouder, hoe meer ODA lijkt me vrij logisch. Dus als iedereen eens ophoudt appels met peren te vergelijken, kunnen we het weer eens over wat anders gaan hebben.

Er valt niks te vergelijken. Is toch ook niet zo met punten?

"Eigenlijk zou Only eerste moeten staan maar omdat ze minder leden hebben staan ze dat niet" (ietwat overdreven). Cijfertjes blijven cijfertjes en atm staan wij daarmee bovenaan :)
 

DeletedUser25273

Guest
Er valt niks te vergelijken. Is toch ook niet zo met punten?

"Eigenlijk zou Only eerste moeten staan maar omdat ze minder leden hebben staan ze dat niet" (ietwat overdreven). Cijfertjes blijven cijfertjes en atm staan wij daarmee bovenaan :)

Geen idee waar wij zouden staan in een realistisch vergelijk, ik heb de data immers niet om dat vergelijk te maken. Waar het op neerkomt is dat deze cijfertjes niet zoveel zeggen. InS is een aanvallende stam, maar als een stam wil overleven en groeien, dan is dat ook bittere noodzaal lijkt me, aangezien het recruteren toch een keer ophoudt....zou je denken. Jullie ODA stijgt momenteel flink door 1 dorp aan te vallen, hetzelfde geldt voor ons ODD. Maar feitelijk is het meer een lolletje dan iets serieus.
 

DeletedUser

Guest
Geen idee waar wij zouden staan in een realistisch vergelijk, ik heb de data immers niet om dat vergelijk te maken. Waar het op neerkomt is dat deze cijfertjes niet zoveel zeggen. InS is een aanvallende stam, maar als een stam wil overleven en groeien, dan is dat ook bittere noodzaal lijkt me, aangezien het recruteren toch een keer ophoudt....zou je denken.

Zou je denken ja maar je zult je verbazen hoeveel mensen zich toch nog bij ons willen vervoegen haha :p
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: Volgens mij was het toch echt woopertje die de boel daar heeft opgeblazen.

Eerst SPQR toen S-n-B, vervolgen TLW opgericht om daarna iedereen in de steek te laten om bij [TWR] aan te kloppen.

Inmiddels weten ze ook daar wie woopertje is

ook ins weet nu wie woopertje is:)
 

DeletedUser

Guest
Dat maakt me niks uit, jullie komen er gewoon niet in :D

Hey, ze flanken wel mooi op ons aan hé.

En recruiten is gemakkelijk..de weg van de minste weerstand, ik zeg DOEN! We recruiten hen, hop hop.

Wedden dat ze bij Only nu zeggen dat ze niet in InS willen omdat we te noob zijn :eek:?
 

DeletedUser25172

Guest
Hey, ze flanken wel mooi op ons aan hé.

En recruiten is gemakkelijk..de weg van de minste weerstand, ik zeg DOEN! We recruiten hen, hop hop.

Wedden dat ze bij Only nu zeggen dat ze niet in InS willen omdat we te noob zijn :eek:?

Doen! De gemakkelijke manier is altijd de goede manier!
 

DeletedUser

Guest
ook ins weet nu wie woopertje is:)

Ik trek me er niet meer van aan wat mensen over me denken. Ik doe verder met de spelers die weten hoe ik in elkaar zit, dit is nog altijd het verstandigste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan