W7 awards

DeletedUser

Guest
nog een ontevreden speler in/uit k32. who's next?:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei ben ik niet ontevreden maar was in tijdsnood en ik verloor enkel een beetje mijn interesse(kan al is gebeuren na een jaar lang elke dag TW'en lijkt me) en had idd graag wat dingen anders gezien, en internen zal er niet inzitten, want er zat meer als 1 speler op het account...
Daarbij is het (nagenoeg) onmogelijk om iedereen in een stam tevreden te stellen, maar nogmaals is dat niet de reden dat ik moest stoppen...

Eerst lezen aub, voordat je maar totaal uit de context gerukte dingen begint te roepen. ;)
Of lees het niet en reageer niet. :)

Mja, waarom verdedig ik me en mijn ex-stam eigenlijk. :D
Ze worden al minstens een half jaar beschimpt als interners, angsthazen, noobs, massastam, verraders, backstabbers, 'kunnen alleen maar de rim induiken' en the list goes on... :p

Maar het lijkt hen niet echt te stoppen, dus je doet maar. :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb de tekst gelezen hoor en er stond toch echt in dat je het niet echt meer leuk vond zoals ook andere k32 spelers.

ik wilde me nog kunnen amuseren op TW en dat was in K32 alsmaar minder het geval voor mij

Ik moet toegeven dat de situatie in K32 me op dat moment ook niet erg beviel, en dat heeft ook meegespeeld
:)
 

DeletedUser18035

Guest
gestopte speler?:eek:
gogogo k32 come on internen:D

gestopt? Hij is gestopt als mijn co dus wat zit je nou weer onzin te vertellen over internen etc, zoals ik wel merk heb je weinig van zijn vorige post gelezen anders zou je dit niet posten
 

DeletedUser

Guest
Deze post bevestigd alleen maar weer het beeld wat ik heb van K 32.

Op het moment dat Damien in beeld kwam van K 32 als nieuwe speler, met alle daaropvolgende drama's van dien, zijn een aantal stamleiders er mee gekapt.
Kan toeval zijn maar, is wel tekenend voor de koers die K 32 ging varen.
Nielsdragon en oiuytreza waren altijd sympathieke stamleiders.
Zij konden blijkbaar niet omgaan met de koers van list en bedrog die vanaf dat moment ingeslagen werd.

Zelfs Nick ging dat te ver :D.
En hij verliet even later de leiding.

In de praktijk word nu de stam gerund door Edwinus, Damien en ricow.
En Brigitte hobbelt er nog steeds als naieve doos achter aan.
 

DeletedUser

Guest
ik heb de tekst gelezen hoor en er stond toch echt in dat je het niet echt meer leuk vond zoals ook andere k32 spelers.

:)

Idd dat wel, maar dat heeft op zich niks met de stam K 32 te maken...

En een andere stam opzoeken na zo een lange en goede tijd, was voor mij geen optie.

Ik moet toegeven dat de situatie in K32 me op dat moment ook niet erg beviel, en dat heeft ook meegespeeld, maar dat is absoluut niet de hoofdreden.

en als je dat ook niet bedoelde, dan heb ik je verkeerd verstaan. ;)

Deze post bevestigd alleen maar weer het beeld wat ik heb van K 32.

Op het moment dat Damien in beeld kwam van K 32 als nieuwe speler, met alle daaropvolgende drama's van dien, zijn een aantal stamleiders er mee gekapt.
Kan toeval zijn maar, is wel tekenend voor de koers die K 32 ging varen.
Nielsdragon en oiuytreza waren altijd sympathieke stamleiders.
Zij konden blijkbaar niet omgaan met de koers van list en bedrog die vanaf dat moment ingeslagen werd.

Zelfs Nick ging dat te ver :D.
En hij verliet even later de leiding.

In de praktijk word nu de stam gerund door Edwinus, Damien en ricow.
En Brigitte hobbelt er nog steeds als naieve doos achter aan.

Hehe, ilse toch. :p
Bij je laatste 4 regels zit je toch gruwelijk mis hoor. :D

maar is het geen beter idee om terug on-topic te gaan? :)

Beste stam: Fearus
Meest beloftevolle stam: IMM
Slechtste stam: Gallia(klopt niet helemaal natuurlijk, want er zijn massa's n00bstammen, ik spreek hier enkel over top 20 stammen)
Beste speler: Demo73
Favoriete speler: Faro
Slechtste speler: Distiller
Minst favoriete speler: geen commentaar.
Beste leider: Faro(nuja, ex-leider)
Favoriete leider: Nielsdragon(ex-leider)
Slechtste leider: GENFIGHTER
Minst favoriete leider: Peevee1
Favoriet forumposter: De Jarl van Noorwegen
Minst favoriete forumposter: Fnord
Meest eervolle speler: Mounaknight(ex-speler)
Minst eervolle speler: geen commentaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ oiuytreza

hoeveel personen zijn er ontevreden gestopt of zijn ontevreden in k32.
ikzelf kan ze niet meer tellen op 2 handen. kan je me anders even helpen;)
 

DeletedUser25273

Guest
@ oiuytreza

hoeveel personen zijn er ontevreden gestopt of zijn ontevreden in k32.
ikzelf kan ze niet meer tellen op 2 handen. kan je me anders even helpen;)

Hoeveel zijn dat er in InS geweest, ik kan ze ook niet meer tellen, zijn niet te tellen op 2 handen.
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel zijn dat er in InS geweest, ik kan ze ook niet meer tellen, zijn niet te tellen op 2 handen.

en toch vallen we nog samen aan:) ik heb nog nooit gehoort over een massa-aanval van k32 met meer als 10 stamgenoten:p
 

DeletedUser6666

Guest
Maar heb nog niet de kans gekregen voor een deftig afscheid, dus doe ik het hier maar ff. :)
Alvast bedankt voor de mooie tijd samen, verder wil ik met stip Faro, Niels en brigitte bedanken.
Ook excuseer ik me voor de manier waarop deze zaak verlopen is, mja gedane zaken nemen geen keer spijtig genoeg. :(

En verder mag je me altijd contacteren, indien jullie ff een interim-speler nodig hebben voor een account, hoewel ik niet weet of dat ik er de tijd nog voor zal vinden...
Je kan me in W12 en W13 vinden onder een andere onzin-naam: 'flopikspringerop' waar ik een beetje aan het prullen ben, niets spectaculairs. ;)

Verder wens ik jullie alle succes toe en veel voorspoed tegen jullie vijanden.

Ik vroeg me al af waar je al die tijd zat. Blij nu eindelijk nog eens iets van je te horen. ;) Excuses aanvaard dus! En wie weet, misschien heb ik binnenkort nog wel wat extra hulp nodig. :p


Deze post bevestigd alleen maar weer het beeld wat ik heb van K 32.

Op het moment dat Damien in beeld kwam van K 32 als nieuwe speler, met alle daaropvolgende drama's van dien, zijn een aantal stamleiders er mee gekapt.
Kan toeval zijn maar, is wel tekenend voor de koers die K 32 ging varen.
Nielsdragon en oiuytreza waren altijd sympathieke stamleiders.
Zij konden blijkbaar niet omgaan met de koers van list en bedrog die vanaf dat moment ingeslagen werd.

Zelfs Nick ging dat te ver :D.
En hij verliet even later de leiding.

In de praktijk word nu de stam gerund door Edwinus, Damien en ricow.
En Brigitte hobbelt er nog steeds als naieve doos achter aan.

Allereerst bedankt dat je me een sympathieke leider vond. Ikzelf vond de gesprekken die ik met jou en nu ook met andere -TA- leden voer(de) ook altijd de moeite waard. ;) (Al gaan ze nu meestal over andere dingen dan toen)

Ik ga niet ontkennen dat ik het met sommige dingen niet eens was, maar dat is overal zo. Eén iemand kan zijn wil niet doordrijven, want dan zou het een dictatuur worden en zo werkt het niet in K 32. Maar dit was dus niet de reden dat ik stopte als leider: ik stopte omdat ik toen tijdsgebrek had en anderen op dat moment misschien beter voor de dag zouden komen. Ook al zou de leiderspositie me op dit moment terug aangeboden worden, dan nog zou ik deze niet accepteren, want ik vind het wel prettig zo, als normaal lid. ;)


Maar we kunnen inderdaad weer beter verder gaan met lijstjes posten. :)
Ik denk wel dat je mijne een paar pagina's terug kan vinden. ^^
 

DeletedUser19851

Guest
...

Beste stam: Fearus
Meest beloftevolle stam: IMM
Slechtste stam: Gallia(klopt niet helemaal natuurlijk, want er zijn massa's n00bstammen, ik spreek hier enkel over top 20 stammen)
Beste speler: Demo73
Favoriete speler: Faro
Slechtste speler: Distiller
Minst favoriete speler: geen commentaar.
Beste leider: Faro(nuja, ex-leider)
Favoriete leider: Nielsdragon(ex-leider)
Slechtste leider: GENFIGHTER
Minst favoriete leider: Peevee1
Favoriet forumposter: De Jarl van Noorwegen
Minst favoriete forumposter: Fnord
Meest eervolle speler: Mounaknight(ex-speler)
Minst eervolle speler: geen commentaar.

sorry, ik vind jouw lijstje op niets trekken.

oké ik sta d'r in, dat vind ik al een prestatie, wan ik zou eder homepagye pakken of zo, maar dat boeit niet.

OKé het is jouw lijst je maar op IMM (niets tegen IMM) heeft iedereen kritiek. en je vind Fearus de beste stam (niets tegen Fearus)

slechste speler, distiller is dat VOOR of NA plantje (rwm-disines) tijd? met japie7 of zonder. Zo is Gallia een slechte stam. Dat boeit niet, maarzou je een paar redenen d'r bij kunnen zetten? waar op je dit baseerd? (hoeft maar 1 zin te zijn) maar dit vind ik erg vaag d'r uit zien.
 

DeletedUser16533

Guest
sorry, ik vind jouw lijstje op niets trekken.

oké ik sta d'r in, dat vind ik al een prestatie, wan ik zou eder homepagye pakken of zo, maar dat boeit niet.

OKé het is jouw lijst je maar op IMM (niets tegen IMM) heeft iedereen kritiek. en je vind Fearus de beste stam (niets tegen Fearus)

slechste speler, distiller is dat VOOR of NA plantje (rwm-disines) tijd? met japie7 of zonder. Zo is Gallia een slechte stam. Dat boeit niet, maarzou je een paar redenen d'r bij kunnen zetten? waar op je dit baseerd? (hoeft maar 1 zin te zijn) maar dit vind ik erg vaag d'r uit zien.

correctie enkel gallia/nws hebben kritiek op IMM en dat zijn 2 stammen waarmee IMM in oorlog ligt
 

DeletedUser

Guest
sorry, ik vind jouw lijstje op niets trekken.

oké ik sta d'r in, dat vind ik al een prestatie, wan ik zou eder homepagye pakken of zo, maar dat boeit niet.

OKé het is jouw lijst je maar op IMM (niets tegen IMM) heeft iedereen kritiek. en je vind Fearus de beste stam (niets tegen Fearus)

slechste speler, distiller is dat VOOR of NA plantje (rwm-disines) tijd? met japie7 of zonder. Zo is Gallia een slechte stam. Dat boeit niet, maarzou je een paar redenen d'r bij kunnen zetten? waar op je dit baseerd? (hoeft maar 1 zin te zijn) maar dit vind ik erg vaag d'r uit zien.

Haha, tja fnord, hierom vind ik je namelijk de 'minst favoriete forumposter'.
door ongefundeerde en onbeargumenteerde posts. :p

Omdat iedereen kritiek heeft op IMM kan het dus geen beloftevolle stam zijn?
Dus als morgen de leden van Ins het verbod zouden krijgen om op het forum te komen en spelers uit andere stammen zouden enkel nog maar negatieve dingen posten over Ins, is het dan ook plots een slechte n00bstam?
Hoe hard je kan roepen op een forum, bepaalt helemaal niks!

Waarom zou ik FearUs niet de beste stam kunnen vinden? Het is in mijn ogen de meest solide en standvastige stam in W7.
En daardoor voor mij de beste, als jij bijvoorbeeld de grootste stam of de stam met het mooiste profielplaatje de beste vindt, dan is dat jouw goed recht. Maar dit is gewoon mijn mening en daar dient dit topic uiteindelijk voor.

Over distiller; tja, ik weet alleen van elke speler die op Distiller heeft gezeten, dat het allemaal bagger was. Die rem-designs was nog de ergste...
Maar het komt er eigenlijk gewoon op neer dat elke speler die op Distiller heeft gezeten(en dat zijn er wel wat, een stuk of 5 of 6), het uiteindelijk heeft opgegeven en weer doorgegeven aan iemand anders die er even weinig van bakte....
Daarom is dissie in mijn ogen de slechtste speler op W7.
 

DeletedUser26940

Guest
Beste stam:+TDC+ :D
Meest beloftevolle stam:K32 :confused:
Slechtste stam: InS :confused::p
Beste speler: Oxidator :)
Favoriete speler: Seductive en gerard79 ;)
Slechtste speler: zijn er zoveel :p
Minst favoriete speler: peevee :mad:
Beste leider: dr paulus :eek:
Favoriete leider: dr paulus :cool:
Slechtste leider: peevee :mad:
Minst favoriete leider: peevee :mad:
Favoriet forumposter: geen mening :confused:
Grootste blaaskaak:WindWalker1990
Minst favoriete forumposter: geen mening :confused:
Meest eervolle speler: drpaulus ,gerard79 :D
Minst eervolle speler: iedereen speeld zijn eigen spel als het maar fare blijft en niet onder de gordel spelen :rolleyes:
Respect voor:Alle spelers die onder aanval liggen maar niet lopen te klagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Deze post bevestigd alleen maar weer het beeld wat ik heb van K 32.

Op het moment dat Damien in beeld kwam van K 32 als nieuwe speler, met alle daaropvolgende drama's van dien, zijn een aantal stamleiders er mee gekapt.
Kan toeval zijn maar, is wel tekenend voor de koers die K 32 ging varen.
Nielsdragon en oiuytreza waren altijd sympathieke stamleiders.
Zij konden blijkbaar niet omgaan met de koers van list en bedrog die vanaf dat moment ingeslagen werd.

Zelfs Nick ging dat te ver :D.
En hij verliet even later de leiding.

In de praktijk word nu de stam gerund door Edwinus, Damien en ricow.
En Brigitte hobbelt er nog steeds als naieve doos achter aan.

En ik maar denken dat jij zo goed ingelicht was. :s
 
Bovenaan