W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser59612

Guest
Ik zou graag mijn geliefde oud-stamgenoot No Guts No Glory een nominatie geven voor de prachtige term: 'stabber'. Als kleine stam dichtbij Chill hebben we het niet erg gemakkelijk, maar wanneer we ook nog eens gestabt worden, wordt het wel heel lastig.

2f07ebo.png



Onze aanval op maandag was verre van succesvol, maar dat is hier niet het probleem. Het probleem en ook de stab zit hem wel in de aanval. No guts zou meedoen, maar helaas.. Alles is stukgelopen bij hem. Gek genoeg staat er op TwStats geen enkele verslagen tegenstander als aanvaller voor maandag. Ik heb even gekeken en mochten er meer dan 1mil speer en zwaard in een dorp staan (lijkt me onwaarschijnlijk) dan maak je altijd nog 1200 verslagen tegenstanders met een volle clear. Als verdediger (ondersteuner) wel te verstaan schoot hij opeens omhoog, terwijl hij nog nooit iemand van os had voorzien. Apart wel. Kalm met die Vodka wist exact wanneer de aanvallen kwamen, No guts heeft aangevallen maar maakt geen verslagen eenheden als aanvaller en alle dorpen stonden vol gestackt. Vandaag bekent hij uit het niets kleur en stapt zonder iets te zeggen over naar Vodka (de MB stam van Kalm).

Nu is het de actie van No guts, maar vind ik het überhaupt ook smerig dat spelers uit de nummer 1 stam het spel zo willen spelen. Jullie spelen ons ook heus wel weg zonder de hele regio aan te spreken en ze op te zetten om te stabben. Smerig spelletje vanuit Chill en vanuit mijn geliefde oud-stamgenoot. Leuk om weer terug te zijn op TW!:)
 
Reactiescore
1.167
En weer is Kalm met die Vodka erbij betrokken, keurig.
 

DeletedUser59612

Guest
Verklaart natuurlijk ook waarom hij plots beveldelen uit gingen zetten vlak voor de massa. Welke bevelen zou ik toch niet gezien mogen hebben.
 
Reactiescore
2.508
Hij moet zijn naam veranderen; Kalm met die Stabs:oops:
 

DeletedUser69389

Guest
Vgm is dit diezelfde oude die het deed.
Hoe bedoel je?


Nja in elk geval keurt Kalm met die Vodka het niet af. Door diegene zitting te laten nemen in hun MB stam toont aan dat ze het niet kwalijk vinden als accounts die aan hen gelieerd zijn zulke acties ondernemen. Laat ik voorop stellen dat binnen Vinage accounts niet zo hoeven te denken. Of die partner wordt ontslagen of er zouden strikte en strenge sancties volgen bij zulke zaken. Zoals ook als zodanig omschreven in de stamregels en waardoor Vinage spelers het wel uit hun hoofd zouden laten om dat soort zaken goed te keuren.:)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Er zijn al eerder bewijzen opgedoken waar Kalm met die vodka zei dat ze smerig spel ondernamen, het was volgens hun een onderdeel van het spel. In plaats van vertegenwoordiging op het AF stuurt hij een pm naar jou. Dat zegt al genoeg lijkt mij, hij weet dondergoed dat als hij het hier komt ontkennen hij zijn laatste beetje geloofwaardigheid zal verliezen omdat er erg veel eerdere smerigheid te vinden is.
 

DeletedUser59612

Guest
23hkbon.png


Heb een verzoekje gekregen. Ben de moeilijkste dan niet om dat te doen. Ik ben inderdaad met je in gesprek geweest om dorpenuitbouwer of moraalbreker te worden. Maar die ging inderdaad niet door nadat ik je geholpen had met def en off. Blijkbaar stond je opeens sterk genoeg en was je vooral opzoek naar mensen die stabben geen ruggengraat hebben. Zie niet in waarom dat relevant is, maar dat is geen geheim. Dan de NAP die ik blijkbaar gebroken heb. De aanval vond plaats op 4 april. Op 16 maart hebben jullie een NAP van 14 dagen opgesteld. Die was dus op 4 april verlopen.

2052jck.png


Tenslotte zou ik ze niet hebben laten zitten. Ik heb altijd tegen je gezegd dat ik hen nooit ga aanvallen dus dat dat in de afweging meegenomen zou moeten worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Veelzeggend dat Chill. dit topic volledig negeert. Kunnen denk ik binnen nu en een aantal op nog meer smerige acties rekenen? Ik bedoel als je hier al geen afstand van neemt als stam en als spelers van die stam dan belooft dat niet veel goeds voor de rest van de wereld. Een wereld die vooraf zoveel beloofde te worden wordt nu verkracht en vervolgens de nek omgedraaid door bepaalde personen...
 

DeletedUser79044

Guest
Veelzeggend dat Chill. dit topic volledig negeert. Kunnen denk ik binnen nu en een aantal op nog meer smerige acties rekenen? Ik bedoel als je hier al geen afstand van neemt als stam en als spelers van die stam dan belooft dat niet veel goeds voor de rest van de wereld. Een wereld die vooraf zoveel beloofde te worden wordt nu verkracht en vervolgens de nek omgedraaid door bepaalde personen...

Wij werken.
Wij hebben een vriendin.
Wij hebben een leven.
Wij spelen TW.
Wij hebben dus niet altijd tijd voor het AF.
Beetje roekeloos om hier al mee te gaan gooien terwijl hier gisteren de laatste post om 16:22 is neergezet.
Ik ga op een zondag met mooi weer liever een pilsje op het terras drinken dan naar jou gezever luisteren.
Je zou het zelf ook eens moeten proberen naar buiten gaan ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wij werken.
Wij hebben een vriendin.
Wij hebben een leven.
Wij spelen TW.
Wij hebben dus niet altijd tijd voor het AF.
Beetje roekeloos om hier al mee te gaan gooien terwijl hier gisteren de laatste post om 16:22 is neergezet.
Ik ga op een zondag met mooi weer liever een pilsje op het terras drinken dan naar jou gezever luisteren.
Je zou het zelf ook eens moeten proberen naar buiten gaan ;)

Ah, jullie zijn dat type dat aan sharen doet?

Desalniettemin had je wel binnen 15 minuten tijd om op deze post van Martijn te reageren. Vraag me dan ook af of er nu tijd wordt genomen hier een post te maken, of nog steeds pilsje aan t doen?
 

DeletedUser79044

Guest
Ah, jullie zijn dat type dat aan sharen doet?

Desalniettemin had je wel binnen 15 minuten tijd om op deze post van Martijn te reageren. Vraag me dan ook af of er nu tijd wordt genomen hier een post te maken, of nog steeds pilsje aan t doen?

Ofcourse doen wij sharen :)
Altijd dezelfde is ook zo maar saai ;)

dat klopt omdat de post van martijn niet inhoudelijk was dus kon deze zo in 1min beantwoorden aangezien hij alleen met modder gooit.
nu op dit moment wordt er weer geen tijd voor genomen.
Inderdaad nog steeds aan de pils daar zullen we het maar op houden denk ik zo.
plus ooit moet je wat dingen verzamelen ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ofcourse doen wij sharen :)
Altijd dezelfde is ook zo maar saai ;)

dat klopt omdat de post van martijn niet inhoudelijk was dus kon deze zo in 1min beantwoorden aangezien hij alleen met modder gooit.
nu op dit moment wordt er weer geen tijd voor genomen.
Inderdaad nog steeds aan de pils daar zullen we het maar op houden denk ik zo.
plus ooit moet je wat dingen verzamelen ;)

Is het überhaupt mogelijk vandaag opheldering te krijgen :)?

En wat bedoel je met "ooit moet je wat dingen verzamelen"...? Respect in ieder geval niet op deze manier ;)
 

DeletedUser77629

Guest
Maandag ochtend om kwart over 10 nog aan de pils? Ga een baan zoeken man.
 
Bovenaan