W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser77629

Guest
Ah das wel chill :D Maar mij lijkt het juist dat als je een eigen bedrijf hebt je om 10 uur al aan het werk bent :p Maar iedereen heeft een andere instelling i guess.
 
Reactiescore
127
Wij werken.
Wij hebben een vriendin.
Wij hebben een leven.
Wij spelen TW.
Wij hebben dus niet altijd tijd voor het AF.
Beetje roekeloos om hier al mee te gaan gooien terwijl hier gisteren de laatste post om 16:22 is neergezet.
Ik ga op een zondag met mooi weer liever een pilsje op het terras drinken dan naar jou gezever luisteren.
Je zou het zelf ook eens moeten proberen naar buiten gaan ;)

Informatie over de betreffende personen misschien? @Single Malt

Eigen bedrijf eigen baas eigen tijd in vullen ;)

Je spreekt jezelf wel mooi tegen dan.
 
Reactiescore
831
Het is toch alleen maar modder gooien. Zelfs de reacties met terechte punten/vragen worden bekleed met belachelijke dissen of onnodige negatieve commentaar over de 'vijand'.

Het lezen en reageren in w59 is gewoon niet meer mijn kostbare tijd waard(en voor anderen ook vermoed ik).
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het is toch alleen maar modder gooien. Zelfs de reacties met terechte punten/vragen worden bekleed met belachelijke dissen of onnodige negatieve commentaar over de 'vijand'.

Het lezen en reageren in w59 is gewoon niet meer mijn kostbare tijd waard(en voor anderen ook vermoed ik).

Met andere woorden, het is het niet waard in te gaan op een mogelijke stab? :(
 
Reactiescore
831
Nee ik wil best wel reageren als er een bevestigde stab is. Maar je zegt het nu zelf. Het is een 'mogelijke' stab. Maar toch zie je al direct

Man man wat een laagwaardige praktijken weer zeg

Hij moet zijn naam veranderen; Kalm met die Stabs:oops:

En Chill keurt het maar steeds goed.


En het is niet dat ik bij Chill zit dat ik hem verdedig. Maar geef de jongeman eens een kans om zijn kant te tonen voordat je zo reageert.

Maar goed, ik volg deze post al een tijdje niet meer dus misschien heb ik het fout.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nee ik wil best wel reageren als er een bevestigde stab is. Maar je zegt het nu zelf. Het is een 'mogelijke' stab. Maar toch zie je al direct

Ja het blijft dan ook speculatie totdat de persoon in kwestie, of de stam waar diegene bij hoort, uitsluiting geeft. Tot dan: BAH VIEZE STEBBER BOEH JHAKKES

Proof us wrong ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nou dan ben ik blij dat ze in de echte wereld niet zo handhaven. Al doen sommigen het jammer genoeg wel.

Nu ga ik natuurlijk een volkomen kromme vergelijking maken, maar stel, in de "echte wereld" werd vermoedelijk iemand in zn rug gestoken en er is een verdachte. Wordt deze gedachte dan verhoord of zeggen we van neejoh, is onzin en klaar zijn we?

Maar goed, wellicht dat wij een compleet andere kijk op die "echte wereld" hebben. Dat is ook gewoon een mogelijkheid.
 

DeletedUser69389

Guest
Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dat is een menselijk recht volgens het Europees Verdrag.

Maar goed, nu gaan we weer weg van het origineel topic.
Tegendeel is bewezen in dit geval he? Het bewijs spreekt voor zich.
 
Reactiescore
537
Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dat is een menselijk recht volgens het Europees Verdrag.

Maar goed, nu gaan we weer weg van het origineel topic.

Er is inderdaad een onschuldpresumptie. Maar dit is vooral theoretisch. In praktijk zie je dat een verdachte, toch andere rechten heeft dan jij of ik en aan enig dwangmiddel wordt onderworpen.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik wou dat ik ook een terras op zolder had goez :p

En RL heet het verdachte hier heet het stabber lol, totdat bewezen is dat het onzin is.
 

DeletedUser77629

Guest
En als irl de verdachte niet met tegenargumenten komt of tegenbewijs wordt deze ook schuldig verklaard, en laten we dat nou net nog niet gezien hebben.
 
Reactiescore
145
Wat een enorme haattrein tegen Chill zeg....

Volgens mij was het Evil big die No Guts No Glory (NGNG) nomineerde voor de stabberslijst, niet KMDV. Misschien eens aan het scenario gedacht dat NGNG volledig uit zichzelf heeft gehandeld en info compleet vrijwillig heeft doorgegeven?

Natuurlijk is er (enige) connectie met KMDV, maar het is nog steeds NGNG die verraad pleegt. Jammer genoeg dat over hem nauwelijks een woord gesproken is.
 

DeletedUser78434

Guest
Hallo allemaal, (vooral vinage)

Ik heb dit weekend geklust, en ik was uitgelogd. Ik heb de melding niet voorbij zien komen, ik lees dit nu voor het eerst.

Ik ga vanavond inhoudelijk reageren, ik ga mezelf eerst even inlezen in de afgelopen 3 pagina's en dan reageer ik met, uiteraard een gepaste oplossing
 

DeletedUser77629

Guest
Wij werden er toch ook op aangesproken toen onze MB's katas gebruikte, dus mogen we ook chill er op aan spreken dat hun MB's stabben, in dit geval dus KMDV.

Daarnaast heeft hij zelf ook duidelijk deelgenomen aan de stab door de OS van die kerel te laten komen.
 

DeletedUser78434

Guest
Oke,

Ik heb me ingelezen en het een en ander verzameld.

Om alvast een korte beschrijving te geven.
Evil big en No guts no glory werkte samen met Kalm, beide hadden deff bij Kalm staan.
Toen er gesprekken liepen over de samenwerking, haakte evil af, no guts bleef trouw.

Evil haalde zijn deff terug en viel aan, no guts viel dus niet aan, en had zijn deff (die voor de incomings al als pre stack stond) laten staan. Hierdoor is dus zijn ODOS gestegen.

Is dit een stab? Nee, het is gewoon bad luck dat nou net iemand de stack van no guts aanviel. Oftewel, dit is gewoon moddergooien om het moddergooien.

Oftewel, afgerond, niemand op de stablist.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@Zuur Als iemand hetzelfde geintje al twee keer heeft uitgehaald, dan mag je de derde keer geen assumpties doen dat hij het waarschijnlijk gewoon weer heeft gedaan op het moment dat er nogal sluitend bewijs wordt getoond.

Verplaats de situatie eens naar 'hoog' niveau. Vinage doet een massa op Das Romische reich, maar Collationem verzaakt en verbreekt alle bevelen delen met elke stamgenoot. Collationem haalt op de uren van aankomst 0 ODA maar wel een shitload aan ODS en een paar uur later zit hij in Chill. Komop, dat zou zo klaar zijn als een klontje. En dit is precies wat er gebeurd is in deze situatie.

Ik heb weinig verstand van de wetgeving maar volgens mij schroeven ze zelfs de straf/consequentie op wanneer je als persoon keer op keer hetzelfde strafbare feit pleegt.
 
Bovenaan