W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78975

Guest
Compensatie voldaan, kleur maar groen op de lijst. Bedankt voor het delen, ik geloof jullie op jullie woord wat betreft de defleveringen etcetera.

Ik wacht hier liever nog twee dagen mee als je het niet erg vindt. Ik heb het liefst een bevestiging van YouKiller zelf. Mocht hij inderdaad niet meer actief zijn, dan zal ik de 22e DRR groen op de lijst maken.
 

DeletedUser78434

Guest
Ik hoop dat Youkiller zijn bevestiging wilt geven, ik denk wel dat hij hier niet meer komt. Heeft zijn vv afgegeven aan Chill tijdens de aanvallen van PIG, daarna niet meer gehoord of gezien.

Deflevering bewijs. ik heb even het topic weggehaald omdat er een x aantal coords van deffdorpen van DRR in stonden. Vandaar de edit:)

5f34759ba38f3e281ac0dcb70589dc18.png
 

DeletedUser69389

Guest
Nja blijft voor mij gewoonweg een stabber. Is hier op het AF ook niet zelf door het stof gegaan. Gewoon een grote schijnvertoning dit.
 

DeletedUser78434

Guest
Het zal altijd een 'domme' actie blijven. Dat kunnen we niet terugdraaien. Goez heeft er alles aan gedaan om de eisen boven water te kriigen, die hebben we geaccepteerd. Vervolgens is hij nu dus weg (runned?).

Ik hoop dat we dit nu kunnen afsluiten en geen nieuwe posts meer hoer hoeven re droppen.
 

DeletedUser78825

Guest
Dacht ik toch even dat er hier niks meer gepost ging worden :eek:
 

DeletedUser78434

Guest
Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten.

Henri, Care. Kreeg aanvallen. Benaderde chill om te helpen deffen. Chill weigerde, vervolgens stuurde henri zelf aanvallen op Chil.

Bewijs,

Versla als ondersteuner de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 11.03.2018 (20.713 eenheden)

87f3a29c293bbafa986723be2d647641.png


bf52c98464e3352a44d3d175f663f9f1.png


Rapportjes heb ik zelf niet in de vorm van doorgestuurd in mn inbox, op whatsapp wis ik alles automatisch na 24 uur. Dus dan moet je even op een post van vlekje of fear zelf wachten met de rappjes.

Nu weer verder met werken dames, niets bijzonders verder.
 

DeletedUser8174

Guest
Euhm... zoals je zelf ook weet is henri meteen gekicked toen dit bij ons terecht kwam.
 
Reactiescore
425
Beste spelers,

Onder de ondraagbare druk van dit topic en de community heb ik besloten te stoppen met deze wereld. Elke dag duizenden incomings en doodsbedreigingen gaat je op een gegeven moment niet in de koude kleren zitten.

Het ga jullie goed,

BangerdIsWhoIAm
 

DeletedUser76657

Guest
Je hebt 20 dorpen. Ik neem aan dat je niet op elk dorp 50 aanvallen krijgt maar goed.
 
Bovenaan