W59 - Expose The Stabbers

Reactiescore
853
Oke,

Ik heb me ingelezen en het een en ander verzameld.

Om alvast een korte beschrijving te geven.
Evil big en No guts no glory werkte samen met Kalm, beide hadden deff bij Kalm staan.
Toen er gesprekken liepen over de samenwerking, haakte evil af, no guts bleef trouw.

Evil haalde zijn deff terug en viel aan, no guts viel dus niet aan, en had zijn deff (die voor de incomings al als pre stack stond) laten staan. Hierdoor is dus zijn ODOS gestegen.

Is dit een stab? Nee, het is gewoon bad luck dat nou net iemand de stack van no guts aanviel. Oftewel, dit is gewoon moddergooien om het moddergooien.

Oftewel, afgerond, niemand op de stablist.
Hier maak je je wel heel makkelijk af. Als er is afgesproken samen een aanval te doen en een van de twee heeft os staan/zet os bij bij dat account is dat gewoon een stab. Het is hiernaast dan moeilijk te geloven dat Kalm hier niets van afwist en hij heeft dit gewoon goedgekeurd en zou dus medeplichtig zijn. Maar goed we weten toch al dat hier een reactie in de trend komt van, geen bewijzen en die zullen we ook vast niet krijgen. Maar dit is dan wel héél erg toevallig.
 

DeletedUser59612

Guest
Oke,

Ik heb me ingelezen en het een en ander verzameld.

Om alvast een korte beschrijving te geven.
Evil big en No guts no glory werkte samen met Kalm, beide hadden deff bij Kalm staan.
Toen er gesprekken liepen over de samenwerking, haakte evil af, no guts bleef trouw.

Evil haalde zijn deff terug en viel aan, no guts viel dus niet aan, en had zijn deff (die voor de incomings al als pre stack stond) laten staan. Hierdoor is dus zijn ODOS gestegen.

Is dit een stab? Nee, het is gewoon bad luck dat nou net iemand de stack van no guts aanviel. Oftewel, dit is gewoon moddergooien om het moddergooien.

Oftewel, afgerond, niemand op de stablist.

Dank voor je antwoord. Toch wil ik hier even op inhaken. Wij werkte inderdaad allebei samen met Vodka, klopt. 'No guts bleef trouw' kan je weglaten daarmee insinueer je dat ik dat niet was terwijl zij besloten niet verder te gaan. Ik weet inderdaad niet of hij zijn def heeft teruggehaald, maar het moment dat wij os stuurde was toen Havelte en Vasco in het noorden (voor ons) aanvielen. Dus die OS is toen neem ik aan daarheen gegaan. Maar dat zijn geen dorpen die wij hebben aangevallen met onze massa. De dorpen die wij aanvielen waren allemaal tussen mij en No guts gelegen en hoefde toentertijd (denk inmiddels bijna 2 maanden terug?) geen def te hebben.

Sindsdien hebben wij ook aanvallen op Transfarmerz gedaan en daar deed No guts wel gewoon nog aan mee. Dus die trouw aan Vodka/Chill was daar al zeker weg denk ik zo? Wij werden afgelopen week gewoon keihard aangepakt en hij zag een veilige uitweg.

Bad luck is dus gewoon onzin. Dat zou betekenen dat No guts ook zijn eigen def had aangevallen, maar hij heeft compleet niet aangevallen. Maar wel gezegd dat hij dat daadwerkelijk deed. Ik gooi geen modder om het modder. Er zijn meer voorvalletjes geweest die ik voor mij heb gehouden en bij neergelegd. Dit is daarentegen een stab van zo'n niveau dat ik het wel moest delen.

Daarbij zette hij ook opeens zijn bevelen delen uit, ook niet zomaar denk ik?
 

Deleted User - 487776907

Guest
maZemhg.png


Gratis stamplaatje. Mochten jullie wat meer effecten enzo willen, stuur me een PM ;)
 

DeletedUser78434

Guest
Hier maak je je wel heel makkelijk af. Als er is afgesproken samen een aanval te doen en een van de twee heeft os staan/zet os bij bij dat account is dat gewoon een stab. Het is hiernaast dan moeilijk te geloven dat Kalm hier niets van afwist en hij heeft dit gewoon goedgekeurd en zou dus medeplichtig zijn. Maar goed we weten toch al dat hier een reactie in de trend komt van, geen bewijzen en die zullen we ook vast niet krijgen. Maar dit is dan wel héél erg toevallig.

Nee, Evil big had zelf ook OS uitstaan bij kalm, dat trok die terug en daarna begon de aanval, dat is ook niet netjes. Daarnaast was de deff uit een pre stacked dorp van ngng. Het is gewoon van een mug ene olifant maken..
 
Reactiescore
853
Nee, Evil big had zelf ook OS uitstaan bij kalm, dat trok die terug en daarna begon de aanval, dat is ook niet netjes. Daarnaast was de deff uit een pre stacked dorp van ngng. Het is gewoon van een mug ene olifant maken..
Hoezo is dat niet netjes, als er geen samenwerking is kun je je def terugtrekken wanneer je wenst? Als er geen samenwerking is en hij zet er tijdelijk def neer om welke reden dan ook, betekent dit toch zeker niet dat hij hem niet mag aanvallen. Op zich best een goede tactiek, iemand gewoon OS sturen om hem vervolgens aan te vallen en de def weg te trekken. Komt op mij over als een Sun Tzu tactiek achtig iets, waarbij je de verdediger een vals gevoel van veiligheid geeft..
 

DeletedUser78434

Guest
Hoezo is dat niet netjes, als er geen samenwerking is kun je je def terugtrekken wanneer je wenst? Als er geen samenwerking is en hij zet er tijdelijk def neer om welke reden dan ook, betekent dit toch zeker niet dat hij hem niet mag aanvallen. Op zich best een goede tactiek, iemand gewoon OS sturen om hem vervolgens aan te vallen en de def weg te trekken. Komt op mij over als een Sun Tzu tactiek achtig iets, waarbij je de verdediger een vals gevoel van veiligheid geeft..

Als je met iemand een samenwerking hebt en je zegt deze op. Dan is het niet netjes om in zeer kort tijdsbestek aanvallen te starten, of wel soms;)
 
Reactiescore
2.478
Wat is een kort tijdbesk? Iedereen weet dat je een opzegtermijn moet opstellen bij het maken van de afspraken. Doe je dit niet dat moet je erachteraf niet huilen dat er direct na het opzeggen incoming komen.

Een opzegtermijn is basic dilplomatiek, komop jongens.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59612

Guest
Nee, Evil big had zelf ook OS uitstaan bij kalm, dat trok die terug en daarna begon de aanval, dat is ook niet netjes. Daarnaast was de deff uit een pre stacked dorp van ngng. Het is gewoon van een mug ene olifant maken..

Ik waardeer dat je het goed probeert te praten, maar dit is de case dus helemaal niet. Ik zal het nog een keer uitleggen. No guts en ik stuurde inderdaad def in de periode dat Vodka aanvallen kreeg van A. Ik heb het even teruggekeken en dit was rond eind februari. Dit waren dorpen hoog in continent 44, zeg maar de dorpen die bij Havelte, Vasco en Heerenveen lagen. Ik kan inderdaad niet oordelen of No guts zijn def daar heeft weggehaald, maar dat is de case helemaal niet. Het gaat om dorpen tussen mij en No guts in die nooit in gevaar zijn geweest omdat wij een bond met elkaar hadden.

Je probeert daarnaast mij opnieuw af te tekenen als ontrouw door te zeggen 'dat trok hij terug en daarna begon de aanval'. Ik ben 1,5 maand later pas gaan aanvallen en daar zat de periode van 14 dagen NAP (die zij zelf afsloten!) nog bij. Daarbij komt dus ook dat No guts samen met ons Transfarmerz heeft aangevallen in de periode erna. Zou hij dan doodleuk zijn def laten staan terwijl hij die waarschijnlijk zelf nodig ging hebben? En het feit dat Kalm exact wist wanneer de aanvallen zouden komen en No guts besloot om opeens niks te doen, maar te zeggen van wel negeer je ook geheel.

Wellicht helpt dit?

10nrgk5.png
 

DeletedUser59612

Guest
Oké dan, twee van de drie partijen die er bij betrokken zijn reageren dus niet (meer). Jammer dat het spel zo gespeeld moet worden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Potdikkie. Was er dan maar meer dan één persoon leiding binnen Chill die dit zou kunnen beantwoorden :oops::rolleyes:
 

DeletedUser79044

Guest
Die zijn er wel alleen de een zit met een verbouwing ;)
De ander heeft een eigen bedrijf in de landbouw dus ook sterves druk.
 

DeletedUser77629

Guest
Met al die inactievelingen moeten we miss maar eens gaan aanvallen dan :eek:
 

DeletedUser69112

Guest
Daarom dat Chill de wereld helemaal koud heeft gerekruteerd... zodat de leiding even op hun lauweren kan gaan rusten.
 
Reactiescore
1.476
Het boeit echt helemaal niemand evil big. Deze hele wereld is verrot.
 

DeletedUser69389

Guest
maZemhg.png


Gratis stamplaatje. Mochten jullie wat meer effecten enzo willen, stuur me een PM ;)
Wel zeer van toepassing voor sommigen bij Chill. momenteel. Ze beginnen zich meer en meer naar hun grote voorbeeld Winston te gedragen.
 
Bovenaan