W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78434

Guest
Youkiller bleek MB te zijn voor Vodka. Nota bene de vijand van Rota. Doordat er voorheen best wat info is gelekt ligt het dus voor de hand dat Youkiller daar een rol in heeft gespeeld. In ieder geval genoeg om hem niet meer te vertrouwen. Alleen het feit al dat Chill (Vodka) benadering zocht met iemand van Rota om zijn MB te worden is behalve vies ook gewoon onbegrijpelijk. Als je de MB (en wie weet zelfs spion) bent van de vijand dan verdien je per direct een kick zonder NAP. Dan ben je dus nog erger dan de vijand, dan ben je een vieze vijand. Ik als stamleider heb voorgesteld hem te massakicken, dat kun je de individuele leden dan ook niet kwalijk nemen. Je kunt het mij kwalijk nemen. Helaas trek ik me hier niets van aan, want het is de juiste en enige rechtvaardige keuze. Chill zou zich moeten schamen en alle banden met youkiller moeten beindigen. Vervolgens compensatie bieden naar Rota ipv naar Youkiller. En vervolgens wel eisen van ons dat ze de dorpen van Havelte gratis krijgen. Lijkt mij nogal hypocriet en onrechtvaardig.

Beste BONN,

Youkiller was absoluut geen MB van Vodka, het ging om 1 dorp waar zij contact over hebben gehad. Wij hadden dus als stam 0,0 banden met dit account, nog steeds niets. Wel is natuurlijk het gezamenlijke belang nu om jullie daar weg te krijgen. Maar Youkiller hoort niet bij Chill, is geen MB van Chill of wat dan ook.
Je verteld dus opnieuw pure onzin, misschien is het voor jou goed om in de van Dale te kijken wat het woord feiten betekend.

Hieronder bewijs van één feit, ja er is een samenwerking geweest. Het betrof enkel wel maar 1 dorp.

hvzdhkdeyjkf.png


Daarnaast, werken wij niet met spionnen of intel. Dat er 3 maal een gesprek is doorgestuurd naar een lid van Chill is niet op aanvraag.

We hebben Youkiller een compensatie aangeboden. Over 3 dagen maken wij het openbaar en is de hele situatie omtrent youkiller opgelost en is de naam Chill weer net zo zuiver als dat hij was voor de join van DRR/Dries.

Gegroet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78552

Guest
Beste BONN,

Youkiller was absoluut geen MB van Vodka, het ging om 1 dorp waar zij contact over hebben gehad. Wij hadden dus als stam 0,0 banden met dit account, nog steeds niets. Wel is natuurlijk het gezamenlijke belang nu om jullie daar weg te krijgen. Maar Youkiller hoort niet bij Chill, is geen MB van Chill of wat dan ook.
Je verteld dus opnieuw pure onzin, misschien is het voor jou goed om in de van Dale te kijken wat het woord feiten betekend.

Een dorp clearen voor de VIJAND omdat die een slechter moraal heeft betekent dus MB zijn. Of hij het nou 1x doet of 10x, feit blijft dat hij samen heeft gewerkt met Chill. Wel mooi om te horen dat er verder geen contact is geweest.

Daarnaast, werken wij niet met spionnen of intel. Dat er 3 maal een gesprek is doorgestuurd naar een lid van Chill is niet op aanvraag.

Goed te horen, dan heb ik niks dan respect op dat vlak! (ben stiekem wel benieuwd wie die gladjakkers zijn die gesprekken doorsturen...)

We hebben Youkiller een compensatie aangeboden. Over 3 dagen maken wij het openbaar en is de hele situatie omtrent youkiller opgelost en is de naam Chill weer net zo zuiver als dat hij was voor de join van DRR/Dries.

We wachten in spanning af dan... Blij dat er in ieder geval over na wordt gedacht in Chill. Om eerlijk te zijn vind ik niet dat Youkiler compensatie (waarschijnlijk dus toch gestacked @lightbringer) verdient. Eerder A. verdient hier compensatie.

Gegroet
 

DeletedUser78434

Guest
Beste BONN,

Youkiller heeft 1 keer een mb opdracht gedaan. Dat betekend niet dat hij een MB is. Dat hij samen heeft gewerkt kan ik niet ontkennen, maar is niet strafbaar. Ook niet als vijanden.

Dat A een compensatie zou verdienen? Nee, totaal mee oneens. Jullie hebben onethisch en veel te snel gehandeld. Met een PM naar mij of Kalm of Youkiller zelf was heel dit probleem nooit ontstaan en had de wereld er totaal anders uitgezien (denk ik). Ik hoop dat jullie dat ook inzien.

Ook TheJekkah heeft dezelfde actie gedaan met DPSchut, alleen is dat niet zo opgeblazen en is er uiteraard geen kickmass geweest omdat hij een leider is. Maar in actie, planning en uitvoering zijnde (Vinage of andere externe) maakt dan niet uit. Iets plannen op je ex-stamgenoot/ex-vriend en zo luchtig in gesprekken over hoe je hem wilt wegspelen is dan ook viezer dan samenwerken met een vijand.

Gegroet
 

DeletedUser78552

Guest
Niks wat wordt gedaan op een spel is strafbaar. Maar samenwerken met de vijand is sterk tegen de regels in die we in de stam hanteren. Er was meer dan een week voorbij (NAP tijd) voor DP. Ik heb daarom ook niks gedaan wat tegen de regels is. Sterker nog, ik bood hem aan om te helpen en gaf aan dat de situatie dringend is.
 

DeletedUser78975

Guest
Na de recruits van dries en DRR hadden ze het misschien wel moeten doen omdat hun Misschien wat dorpjes meegepikt hadden.

BeastOfNoNation: Nog niks over die compensatie gehoord vanuit Chill.

En jij wil dat men jou serieus neemt, met zulke achterlijke uitspraken? Ik lees nu al voor de zoveelste keer dat jij compensatie wil/eist van Chill. maar voor Havelte heb je de onderhandelingen afgebroken met als uitkomst dat er voor een bewezen stab (want zie je hier nog wel af en toe stiekem doen alsof het geen stab was, terwijl jij dit zelf erkent hebt en de bewijzen nota bene zelfs door je eigen maatje Havelte waren aangeleverd) uiteindelijk geen compensatie is verleend vanuit Rota.
 

DeletedUser

Guest
Tevens zou hij een compensatie van Youkiller moeten krijgen niet val chill.
Dat YouKiller ermee akkoord gaat is exact hetzelfde als dat @Zuur de aanvallen verstuurd.
Je doet het zelf niet iemand anders.
Als je chill overal voor op wil laten draaien kun je lang blijven proberen.

Ze zorgen nu voor DRR die blij is dat ie weg is bij die snitchie stabbers.
 

DeletedUser78552

Guest
Neehoor DRR vondt zei zelf ooit: Ik moest kiezen voor een leuke stam of voor wereldwinst. Ik koos voor wereldwinst. (gisteren). Geen woorden in zijn mond leggen he... ;)

Om nog ff terug te komen op Jus (die trouwens een paar typfouten maakt dus eerder mentaal gebrekkig is dan ik);

Ja ik erken dat het een stab is. Toch vind ik de omstandigheden een beetje vaag. Het is een fijne lijn tussen stab/geen stab. Toch is ook mijn oordeel dat deze situatie aan de verkeerde kant van die lijn lag. Na meerdere dingen te hebben aangeboden ging Chill niet akkoord. In plaats van een redelijke eis of überhaupt onderhandelen gingen ze enkel akkoord als ze al havelte's dorpen kregen. Dan is de onderhandeling wat ons betreft over.
 

DeletedUser78552

Guest
Nee het zit er nog in van dinsdag. Je moet wat he om al die examens vol te houden... Begin langzamerhand vliegende zebra's te zien. o_O
 

DeletedUser78434

Guest
Oke, om even een mooie post te schrijven omtrent het 'clean' krijgen van Das Römische Reich.

Waarom staat hij op de stablijst?
Hij wist van het plan af om Youkiller aan te pakken door een 'samenwerking' tussen .Kalm met die Vodka en Youkiller die boven water was gekomen.
De situatie was dat er één target door Youkiller werd geveegd omwille van moraal, geen verdere PBG of iets. Omdat DRR dit wist en dit doorspeelde naar Zuur waardoor er nog meer plannen op Youkiller kwamen (ook nog toen hij zelfs in de stam zat) staat hij op de stablist. Zelf had hij niets te maken met de verzonden aanvallen, enkel dat hij er vanaf wist.

Redelijk zwaar gestraft, maar ook iets wat te compenseren is.

Compensatie van DRR naar Youkiller
Omdat wij DRR hebben gerecruit, wilde wij wel een schoon account. Wij zijn in gesprek gegaan met Youkiller wat hij wilde hebben om DRR zelf weer als schoon account te zien.

Youkiller wilde: Stacks op elk dorp, voor 10 dagen, Geleverd door DRR. Omdat DRR zelf niet genoeg deff had om aan deze eis te voldoen is er onderstaande van geworden:

DRR zijn front werd niet door Chill gestacked, DRR moest 80% van zijn deff afgeven aan youkiller (hield nu genoeg over om eventueel te snipen bij incjes), de rest van de deff werd aangevuld door omliggende spelers van Chill en dit moest staan voor 10 dagen

Hierin vond de leiding van Chill een akkoord met Youkiller.

Puntje bij paaltje is dit onbedoeld uitgebreid naar bovenstaande + vv draaien bij incjes en nu zelfs nu Youkiller al een tijdje van de aardboden verdwenen is het account te runnen. Op dit moment krijgt Youkiller incjes (kregen nadat hij 2 dorpen kwijt was ineens vv gedumpt) waardoor Sjoerd nu 2 nachten heeft doorgehaald om te helpen deffen. Youkiller is niet meer teruggezien.

Das Römische Reich is hierdoor weer 'clean'. Hij heeft geleerd dat hij niet zo snel moet handelen maar eerst rustig moet kijken.

(sorry dat deze post zo lang op zich heeft laten wachten, diegene die de post zou maken was het vergeten te posten)
 
Reactiescore
2.303
En ziehier mensen, het wonderlijke verhaal van hoe een compensatie een intern wordt.
Wat kan tw toch schoon zijn!

e61017ca-9fe8-4246-b326-3563becff708
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan