W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78975

Guest
Je geeft hier zelf aan dat je mijn bezwaarschrift nog van repliek zal dienen. Ik vind het dan ook apart dat je me al aan de stab lijst heb toegevoegd.

Ik draag het punt van de NAP aan omdat je hier een belangrijk punt mist. BIZ geeft aan (terwijl volgens hem er een NAP tussen onze beide stammen staat) dat hij geen vertrouwen in onze stam heeft.

De visie van BenIkZelf op een NAP/BG is dus als volgt;

- Een speler waarmee hij een PBG sluit voor de rest van de wereld kan je onmogelijk vertrouwen. Ondanks dat deze speler zelf wel alle info waarom gevraagd wordt geeft en zijn bescherming biedt is deze volstrekt onbetrouwbaar.

- Een NAP met een stam die dit nota bene zelf aandraagt (Zonder daar zelf direct enig gewin bij te hebben) is volstrekt onbetrouwbaar. Antwoorden op een simpele vraag van een speler waarmee je een PBG en een NAP met de stam hebt kan niet gegeven worden.

Bovenstaande punten zijn volledig bewezen in de bewijsstukken.

Vanaf het punt dat ik samenwerk met een speler die op deze manier in een NAP/BG staat, is het per direct afgelopen.

De conclusie van mij is dat BIZ de koe aan het melken is. Een BG waarin één partij duidelijk aangeeft dat hij er geen vertrouwen in heeft is onbestaanbaar. Hoezo ben je het hier niet mee eens?

Op dit moment berust het oordeel op het niet volledig opzeggen van een BG. Hierover valt nog ruim te bediscussiëren, maar het bovenstaande zou veel belangrijker moeten zijn. Op welke manier kun je zeggen dat BIZ geen vies spelletje aan spelen was/is?

' Dus als ik het goed begrijp is er geen optie tot hoger beroep, maar wil je ook geen toelichting geven om de verdere bezwaarschriften? Er is nogal wat discussie over je oordeel, zou je dit dan niet gaan verdedigingen?'
Dat lees je inderdaad goed. Hoger beroep is niet mogelijk. Ik ben op dit moment de enige die zijn tijd en energie in dit soort zaken steekt omdat ik stabben, vies en gemeen spel absoluut niet vind kunnen binnen TW. Als jij pretendeert recht te hebben op hoger beroep, moet daarvoor een tweede, capable, vrijwillig zich aanmelden die bereid is om in dit topic evenveel tijd en moeite te steken als ik. Ikzelf kan geen hoger beroep aanbieden, omdat ik dan mijn eigen oordeel moet gaan toetsen. Dat is hetzelfde als een slager die zijn eigen vlees keurt. Dat hoort niet. Dus ook aan @De Sukke die jou zo dapper op deze mogelijkheden heeft gewezen: mocht jij je kandidaat willen stellen, dan zie ik dit zeker zitten. Houdt er dan wel rekening mee dat een zaak minstens twee keer zo lang gaat duren. Komt er een derde (cassatiemogelijkheid) vrijwilliger bij, dan duurt het weer minstens drie keer zo lang. Over dat soort aspecten moet men ook nadenken in plaats van in het wild roepen dat iemand ook de mogelijkheid heeft tot hoger beroep en daarna nog cassatie.

'Ik draag het punt van de NAP aan omdat je hier een belangrijk punt mist. BIZ geeft aan (terwijl volgens hem er een NAP tussen onze beide stammen staat) dat hij geen vertrouwen in onze stam heeft.'
Kun je mij uitleggen waarom dit een belangrijk punt is in een PBG met de nadruk op de P van persoonlijke. Het gaan om jullie onderlinge verhouding. Als BIZ aangeeft geen vertrouwen in JOU te hebben dan heb jij het recht te zeggen dat jij de PBG daarom niet verder wilt voort zetten. In plaats daarvan zeg jij: 'wordt een lastige BG zonder vertrouwen'. Waarop BIZ kortgezegd op reageert door te zeggen dat hij jou wel vertrouwd maar jouw stam niet.
Deze screen is afkomstig van jou ingebrachte bewijsstuk:
24a99d8b5cb7c6327227ad389cd93e43.png

'De visie van BenIkZelf op een NAP/BG is dus als volgt;

- Een speler waarmee hij een PBG sluit voor de rest van de wereld kan je onmogelijk vertrouwen. Ondanks dat deze speler zelf wel alle info waarom gevraagd wordt geeft en zijn bescherming biedt is deze volstrekt onbetrouwbaar.

- Een NAP met een stam die dit nota bene zelf aandraagt (Zonder daar zelf direct enig gewin bij te hebben) is volstrekt onbetrouwbaar. Antwoorden op een simpele vraag van een speler waarmee je een PBG en een NAP met de stam hebt kan niet gegeven worden.

Bovenstaande punten zijn volledig bewezen in de bewijsstukken.'

Ik zal reageren op de bovenstaande punten
Het eerste punt: een vertrouwenskwestie is een reden om een PBG vanuit jouw kant op te zeggen en zeer zeker niet om het daardoor te diskwalificeren. Want ook jij erkent dat de PBG geldig tot stand is gekomen. Bovendien zou ik graag een directe verwijzing willen naar het bewijsstuk hiervan (niet dat het iets uitmaakt, want jij hebt de fout gemaakt door niet op te zeggen). De ingevoerde afbeelding van mij, hierboven, zegt namelijk totaal wat anders. Hij geeft aan dat hij jou wel vertrouwt maar jouw stam niet. En ook niet geheel onbelangrijk, dat was in reactie op jouw opmerking over het vertrouwen.

Het tweede punt: voor de zoveelste keer de NAP is nooit geweest doordat BIZ zelf na heeft gelaten het aanbod te accepteren. In mijn oordeel heb ik dat hele NAP gebeuren dan ook erbuiten gelaten. Wat hem ertoe heeft bewogen om de stam alsnog te wantrouwen, is mij een raadsel, maar nogmaals (ik betreur het dat ik dit al zo vaak nu moet herhalen) dat geeft jou nog niet het recht de PBG daarmee te diskwalificeren. Je had correct moeten opzeggen.

'Vanaf het punt dat ik samenwerk met een speler die op deze manier in een NAP/BG staat, is het per direct afgelopen.'
Het is een algemeen voorgeschreven regel dat je een PBG duidelijk opzegt. Zoiets als een opzegging van rechtswege bestaat niet. Dat jij dan vindt dat het dan per direct is afgelopen is ook prima. Doe dan een directe opzegging zou ik zeggen. Maar om nu te zeggen dat door het ontbreken van het vertrouwen daarmee een hele PBG vervalt, is volstrekt onzinnig. En om te stellen dat jouw OPMERKING, want dat is wat het is, voldoende afdoende is om daarna de aanval te openen is ook ridicuul.

'De conclusie van mij is dat BIZ de koe aan het melken is. Een BG waarin één partij duidelijk aangeeft dat hij er geen vertrouwen in heeft is onbestaanbaar. Hoezo ben je het hier niet mee eens?'
Alweder een reden om op te zeggen, niet om de PBG daarmee te diskwalificeren!

'Op dit moment berust het oordeel op het niet volledig opzeggen van een BG. Hierover valt nog ruim te bediscussiëren, maar het bovenstaande zou veel belangrijker moeten zijn. Op welke manier kun je zeggen dat BIZ geen vies spelletje aan spelen was/is?'
Bij een geldige PBG is de enige manier wanneer je gerechtvaardigd de betreffende speler mag aanvallen door een OPZEGGING gevolgd door de algemene NAP van 5 dagen. Je bent de opzegging aan het bagatelliseren, maar vergeet dat dit een essentieel onderdeel is van een correcte beëindiging van een PBG.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77942

Guest
@BangerdIsWhoIAm

BangrdIsWhoIAm, post: 6220849, member: 73057"]Gaat hierom of het bewezen is of BIZ zich schuldig maakt aan vals spel, waardoor hijzelf de BG verneukt heeft. Gezien de bewijsstukken lijkt me dit overduidelijk.


Al zou hij vals spel spelen
Het blijft toch een stab aangezien er een bg was waar ik nergens kan lezen dat die opgezegd is
 

DeletedUser78975

Guest
Ik snap uberhaupt niet dat een nub moet oordelen of het een stab is of niet...

Doe jij het anders dan pruh...

Tot nu toe zijn jouw toevoegingen net zo abominabel geweest als het beredeneringsniveau van een 4-jarige...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
428
De zaak hoe die er nu voor staat.

BangerdIsWhoIAm:

Vind dat er duidelijk sprake is van vals spel en gebruik maken van de grotere speler. Dat BenIkZelf niet reageert op een NAP aanbod, niet reageert op mijn vragen over hoe hij de BG voor zich ziet en duidelijk aangeeft dat hij er geen vertrouwen in heeft maakt voor mij de BG onbestaanbaar. Vind ook dat vanaf het punt dat BIZ aangeeft er geen vertrouwen in heeft en daar ook handelt het voor zichzelf verknalt heeft. Naderhand uithuilen op het forum is een beetje zielig.

Jus Soli:

De BG had duidelijker opgezegd moeten worden.

*Dood punt incoming*

 

DeletedUser78975

Guest
De zaak hoe die er nu voor staat.

BangerdIsWhoIAm:

Vind dat er duidelijk sprake is van vals spel en gebruik maken van de grotere speler. Dat BenIkZelf niet reageert op een NAP aanbod, niet reageert op mijn vragen over hoe hij de BG voor zich ziet en duidelijk aangeeft dat hij er geen vertrouwen in heeft maakt voor mij de BG onbestaanbaar. Vind ook dat vanaf het punt dat BIZ aangeeft er geen vertrouwen in heeft en daar ook handelt het voor zichzelf verknalt heeft. Naderhand uithuilen op het forum is een beetje zielig.

Jus Soli:

De BG had duidelijker opgezegd moeten worden.

*Dood punt incoming*

Ja hoor, tuurlijk... sterk punt... Want in welk opzicht heeft hij misbruik gemaakt van jou? Het zijn altijd jouw bewuste keuzes geweest bepaalde dingen dan voor hem te doen, weet niet wat jij voor hem precies wel allemaal niet hebt gedaan. Maar je doet nu alsof jij geen keus hebt gehad. En het is evident dat een speler die vele malen kleiner is dan jij meer nodig zal hebben dan hij jou zal kunnen bieden. Dat had jij je moeten bedenken bij het aangaan van de PBG. Volstrekt onzin wat je hier nu weer verkondigd dus. Je draait om de essentie van de zaak heen. Je geeft zelf toe dat er in eerste instantie een PBG was, accepteer dan ook dat wanneer je zonder opzeggen hem aanvalt dit gewoon een regelrechte stab is. Zoals ik net al zei je bent de gehele aspecten van 'opzeggen van een PBG' aan het bagatelliseren.

Dit is tevens mijn slotwoord wat betreft jouw zaak.
 

DeletedUser69389

Guest
Doe jij het anders dan pruh...

Tot nu toe zijn jouw toevoegingen net zo abominabel geweest als het beredeneringsniveau van een 4-jarige...
Omdat dit soort topics zwaar onnodig zijn en een grote onzin. Echter worden er wel stempels geplakt op spelers die hoe dan ook enigszins effect zullen hebben. Echter dient dat dan naar mijn mening te gebeuren door spelers met aanzien en die hebben aangetoond niet alleen zwart wit te kunnen denken en ook zelf over de noodzakelijke ervaring van meerdere werelden beschikken.
 
Reactiescore
428
Het zwart wit denken van Jus Soli vind ik een prima slotzin van deze zaak. Misschien eerst wat kennis van bondgenootschappen op gaan doen alvorens je de rechter wilt uithangen.
 

DeletedUser78975

Guest
Omdat dit soort topics zwaar onnodig zijn en een grote onzin. Echter worden er wel stempels geplakt op spelers die hoe dan ook enigszins effect zullen hebben. Echter dient dat dan naar mijn mening te gebeuren door spelers met aanzien en die hebben aangetoond niet alleen zwart wit te kunnen denken en ook zelf over de noodzakelijke ervaring van meerdere werelden beschikken.

Over zwart wit gesproken. Jij kent mij niet eens, dus hoe weet jij nou of ik wel of geen noemenswaardige ervaring van over meerdere werelden beschik en sinds wanneer is dat de standaard? Serieus, je doet er verstandig aan om niets te zeggen als je alleen maar onzin blijft uitkramen. @jokersbrain heeft je al eenmaal uitgelegd wat het nut en beoogt effect van dergelijke topics is, daar sluit ik mij volledig bij aan en heb daar verder niets aan toe te voegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Het zwart wit denken van Jus Soli vind ik een prima slotzin van deze zaak. Misschien eerst wat kennis van bondgenootschappen op gaan doen alvorens je de rechter wilt uithangen.

En deze wijsheid komt uit de vingertoppen van iemand die niet eens weet hoe je fatsoenlijk een PBG opzegt. Diep beschamend...
 

DeletedUser69389

Guest
Over zwart wit gesproken. Jij kent mij niet eens, dus hoe weet jij nou of ik wel of geen noemenswaardige ervaring van over meerdere werelden beschik en sinds wanneer is dat de standaard? Serieus, je doet er verstandig aan om niets te zeggen als je alleen maar onzin blijft uitkramen. @jokersbrain heeft je al eenmaal uitgelegd wat het nut en beoogt effect van dergelijke topics is, daar sluit ik mij volledig bij aan en heb daar verder niets aan toe te voegen.
Vertel je ervaring dan eens? Je hebt een AF acc van een maand oud. Of je hebt al eens eerder tw gespeeld, maar wilde een andere AF naam hanteren, omdat je misschien iets te verbergen hebt? Iets wat jouw positie hier als ''rechter'' ongeloofwaardig zou maken?:rolleyes::oops::confused:
Of je bent inderdaad een speler die net met het AF en/of tw is gestart.

Daarnaast heb ik ook al tevens betoogd waarom dit een onzinnig topic is. Maar zal het nog doen. Het heeft vrijwel geen invloed op anderen. Lang niet alle stabbers trekken zich er iets van aan. Tot slot is het oordeel totaal ongeloofwaardig als het iemand is zonder aanzien die moet beoordelen of iets vies is of niet. Met alle respect voldoe jij dan ook niet aan de criteria.
Dan is een @Roald97 een betere optie bijvoorbeeld. Omdat hij in het verleden en heden heeft aangetoond genuanceerd te kunnen posten en oordelen.
 
Reactiescore
2.508
Ik wil niet lullig doen, maar als er een case is afgerond hoe kan die dan weer worden geopend. Niet dat ik het erg vind ivm de activiteit + vermaak.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil niet lullig doen, maar als er een case is afgerond hoe kan die dan weer worden geopend. Niet dat ik het erg vind ivm de activiteit + vermaak.
Dat is al een discussie waard. Of een nit wit een oordeel kan geven of niet. Het is alsof je een rechtenstudent een beslissing laat maken in een strafzaak over moord/doodslag. Totaal ongeloofwaardig.
 
Reactiescore
3.584
De BG had duidelijker opgezegd moeten worden.

De BG is niet opgezegd dat zijn de feiten. Zoals Brokenarrow al zei, indien je niet kan aantonen de BG is opgezegd is geweest wat je eigenlijk al de hele tijd bevestigd is en blijft het een stab. Kan je nog zoveel komen wenen als je wil, feiten zijn wat ze zijn.

Ik snap uberhaupt niet dat een nub moet oordelen of het een stab is of niet...

Ik snap überhaupt niet dat een noob iemand anders een noob noemt. Martijn serieus wat voor onzin kraam je eigenlijk uit? Dus als iemand 'noob' zou zijn kan deze persoon automatisch ook niet logisch nadenken? Want meer hoef je eigenlijk niet te doen in dit topic. Logisch nadenken op basis van de feiten en een oordeel vellen.

Omdat dit soort topics zwaar onnodig zijn en een grote onzin. Echter worden er wel stempels geplakt op spelers die hoe dan ook enigszins effect zullen hebben. Echter dient dat dan naar mijn mening te gebeuren door spelers met aanzien en die hebben aangetoond niet alleen zwart wit te kunnen denken en ook zelf over de noodzakelijke ervaring van meerdere werelden beschikken.

Ik heb ook liever dat spelers met aanzien kritiek komen geven DOEI. Overigens ga eens in op mijn vorige post want je haalt eigenlijk 0 argumenten binnen. Deze topic's hebben gewoon enorm veel nut wegens ik ze zelf ben begonnen voorbeeld: Jannes stelt iemand schuldig van een stab op het topic, vervolgens is deze speler op basis daarvan ontslagen uit zijn stam. Dit is 1 voorbeeld waarmee het succesvol is afgelopen (is een feit, lees de topics maar eens door). VB 2: Speler word schuldig gezien voor een stab en door de druk op het AF heeft deze speler zijn dorpen afgestaan, is op del gegaan, heeft zijn excuses aangeboden aan de slachtoffers. Ik heb het allemaal zien gebeuren en je hoeft het maar terug op te zoeken.

Je kraamt gewoon 100% BS als je wilt stellen dat het geen effect heeft. Ik zeg niet dat het altijd effect heeft maar elke kans mag gegrepen worden om resultaat te boeken. Dus bespaar jezelf de moeite, dit is een discussie die je nooit zal en kan winnen.

Overigens heb ik ervaring van op meerdere werelden en ben ik het volledig eens met zijn stelling dus je kritiek tegen hem dat hij te weinig ervaring heeft en dat het 'noodzakelijk' is, is hierbij dus ook van tafel geveegd.

Vertel je ervaring dan eens? Je hebt een AF acc van een maand oud. Of je hebt al eens eerder tw gespeeld, maar wilde een andere AF naam hanteren, omdat je misschien iets te verbergen hebt? Iets wat jouw positie hier als ''rechter'' ongeloofwaardig zou maken?:rolleyes::oops::confused:
Of je bent inderdaad een speler die net met het AF en/of tw is gestart.

Daarnaast heb ik ook al tevens betoogd waarom dit een onzinnig topic is. Maar zal het nog doen. Het heeft vrijwel geen invloed op anderen. Lang niet alle stabbers trekken zich er iets van aan. Tot slot is het oordeel totaal ongeloofwaardig als het iemand is zonder aanzien die moet beoordelen of iets vies is of niet. Met alle respect voldoe jij dan ook niet aan de criteria.
Dan is een @Roald97 een betere optie bijvoorbeeld. Omdat hij in het verleden en heden heeft aangetoond genuanceerd te kunnen posten en oordelen.

Ja Martijn gelukkig ben jij wel geloofwaardig en ja Roald zou een vele betere zijn:

TilsKxoDTd6-t1Tsp8oKmQ.png


Jus soli steekt hier enorm veel tijd in en doet het uitstekend dat verdient alle lof. Nogmaals deze discussie win je niet en wil anders mijn boekje over jouw verleden (waar ik toevallig erg veel van weet) ook wel eens onder de loep nemen ;)

Zet je focus maar op w58 zodat ik onze vijand daar kan burnen ipv jouw hier,...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het is inderdaad krom dat wie dan ook rechter kan spelen in welk geschil dan ook. Geen enkel spelend persoon op wereld 56 kan dan geheel objectief zijn. Als je daadwerkelijk zo een 'rechtspraaktopic' wilt hebben zul je een onafhankelijke jury moeten vinden. Bijvoorbeeld met spelers uit verschillende stammen of beter nog; spelers die niet op deze wereld spelen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je maar weinig geschikte mensen gaat vinden die zich over elke wissewasje wilt buigen. Dat is niets voor mij, dus daar heb ik wel respect voor.

Daarnaast heb ik ook al tevens betoogd waarom dit een onzinnig topic is. Maar zal het nog doen. Het heeft vrijwel geen invloed op anderen. Lang niet alle stabbers trekken zich er iets van aan. Tot slot is het oordeel totaal ongeloofwaardig als het iemand is zonder aanzien die moet beoordelen of iets vies is of niet. Met alle respect voldoe jij dan ook niet aan de criteria.
Dan is een @Roald97 een betere optie bijvoorbeeld. Omdat hij in het verleden en heden heeft aangetoond genuanceerd te kunnen posten en oordelen.

Ik denk inderdaad ook dat er maar weinig mensen zijn die zich nou echt wat aantrekken van dit topic. Mogelijk beïnvloed het de publieke opinie lichtelijk maar elke lezer die belangen heeft zal een eigen afweging maken of ze zo een stablist invloed laten hebben op de ingamekeuzes. Overigens zou ik voor geen goud hier voor rechter willen spelen. Hoe goed je het ook doet, je krijgt sowieso enkel maar kritiek omdat er ten allen tijden een 'verliezende' partij is. Buiten dat vind ik net als jij dat dit niet het meest zinvolle topic is. Mocht er nou ergens een grote stab plaats vinden welke zo klaar is als een klontje dan openen de gedupeerden beter een nieuw topic voor de publiciteit en mag het publiek oordelen, niet één individu.

Daarbij, alleen al het feit dat ik iets met Jannes te maken zou hebben weerhoud mij er al van om een rol aan te nemen in dit topic.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78975

Guest
Vertel je ervaring dan eens? Je hebt een AF acc van een maand oud. Of je hebt al eens eerder tw gespeeld, maar wilde een andere AF naam hanteren, omdat je misschien iets te verbergen hebt? Iets wat jouw positie hier als ''rechter'' ongeloofwaardig zou maken?:rolleyes::oops::confused:
Of je bent inderdaad een speler die net met het AF en/of tw is gestart.

Daarnaast heb ik ook al tevens betoogd waarom dit een onzinnig topic is. Maar zal het nog doen. Het heeft vrijwel geen invloed op anderen. Lang niet alle stabbers trekken zich er iets van aan. Tot slot is het oordeel totaal ongeloofwaardig als het iemand is zonder aanzien die moet beoordelen of iets vies is of niet. Met alle respect voldoe jij dan ook niet aan de criteria.
Dan is een @Roald97 een betere optie bijvoorbeeld. Omdat hij in het verleden en heden heeft aangetoond genuanceerd te kunnen posten en oordelen.

Gast wie ben jij dan? Jij doet nu alsof ik voor jou een sollicitatiebrief moet schrijven om in aanmerking te komen voor de functie 'rechter' (zoals jij het zelf noemt). Ik doe mijn zegje over de zaken die mensen vrijwillig aankaarten. In mijn oordeel verwijs ik naar bewijsstukken. Het is dus niet dat mijn oordelen gevormd worden uit onderbuikgevoelens of mijn subjectieve kijk op spelers. Bovendien is je argument zo onwijs dom. Dus slechts een ervaren speler bezit de vaardigheid van logisch beredeneren en feitenanalyse? Zoals ik zei, heb zeer zeker de nodige ervaringen, de spelers die mij kennen weten dat en ik hoef me niet aan een figuur als jij te bewijzen. Bovendien ben ik ook geen type die daar mee wil gaan lopen pronken. Jouw achterdocht zegt meer over jou dan over mij. Dus omdat ik een nieuw AF account heb zal het wel een negatieve reden hebben? Er is een spreekwoordelijk gezegde die in jouw geval helemaal opgaat: spreken is zilver, zwijgen is goud. Je bent tot nu toe alleen maar met ongefundeerde BS dit hele topic aan het afkraken. Prima als een topic je niet zint, volg het dan ook niet, of kom op zijn mist met valide argumenten.
 

DeletedUser78975

Guest
Het is inderdaad krom dat wie dan ook rechter kan spelen in welk geschil dan ook. Geen enkel spelend persoon op wereld 56 kan dan geheel objectief zijn. Als je daadwerkelijk zo een 'rechtspraaktopic' wilt hebben zul je een onafhankelijke jury moeten vinden. Bijvoorbeeld met spelers uit verschillende stammen of beter nog; spelers die niet op deze wereld spelen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je maar weinig geschikte mensen gaat vinden die zich over elke wissewasje wilt buigen.



Ik denk inderdaad ook dat er maar weinig mensen zijn die zich nou echt wat aantrekken van dit topic. Mogelijk beïnvloed het de publieke opinie lichtelijk maar elke lezer die belangen heeft zal een eigen afweging maken of ze zo een stablist invloed laten hebben op de ingamekeuzes. Overigens zou ik voor geen goud hier voor rechter willen spelen. Hoe goed je het ook doet, je krijgt sowieso enkel maar kritiek omdat er ten allen tijden een 'verliezende' partij is. Buiten dat vind ik net als jij dat dit niet het meest zinvolle topic is. Mocht er nou ergens een grote stab plaats vinden welke zo klaar is als een klontje dan openen de gedupeerden beter een nieuw topic voor de publiciteit en mag het publiek oordelen, niet één individu.

Daarbij, alleen al het feit dat ik iets met Jannes te maken zou hebben weerhoud mij er al van om een rol aan te nemen in dit topic.

Ik poog mijn best te doen alles objectief te beoordelen. Bewijzen zijn in mijn oordelen altijd leiden. Ik verwijs altijd naar bewijsstuk en argumenten of standpunten die partijen hebben zonder enig vorm van bewijs, behandel ik niet eens. Hoe meer objectief wil je het hebben?
 
Bovenaan