W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78972

Guest
Rota

Rare ontzettend trieste acties :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
831
Ik ga hier maar 1 post neerzetten (deze wereld is zo verdomd traag dat het niet de moeite is hierover te praten), deze komt vanuit mijn mening niet die van de stam.

BangerdIsWhoIAm werd op de lijst gezet voor PBG aan te vallen.

YouKiller heeft wetend een PBG van ons aangevallen. Daarbovenop heeft hij samen met .Kalm met die Vodka (wij hebben indirect oorlog met elkaar via KDK, AF trashtalk, etc.) dat dorp overgenomen. Dat dit dan geen echte samenwerking was of niet kunnen wij niet weten.

Ik veronderstel dat iedereen hier het ook wel shady zou vinden moest een van je stamgenoten in het geheim je vijand helpen.

Over het aanvallen was ik zelf ook niet 100% overtuigd, maar ja als je als team sterk wilt staan ga je gewoon mee met het plan.

Van mij part zet me maar op die lijst. Dit topic kan dan ook ineens de titel 'Bash Rota Topic' of 'Chill Propaganda Page' krijgen. Deze wereld sukt toch :p

Met vriendelijke groeten,

Zuur
 

DeletedUser78975

Guest
Ik ga hier maar 1 post neerzetten (deze wereld is zo verdomd traag dat het niet de moeite is hierover te praten), deze komt vanuit mijn mening niet die van de stam.

BangerdIsWhoIAm werd op de lijst gezet voor PBG aan te vallen.

YouKiller heeft wetend een PBG van ons aangevallen. Daarbovenop heeft hij samen met .Kalm met die Vodka (wij hebben indirect oorlog met elkaar via KDK, AF trashtalk, etc.) dat dorp overgenomen. Dat dit dan geen echte samenwerking was of niet kunnen wij niet weten.

Ik veronderstel dat iedereen hier het ook wel shady zou vinden moest een van je stamgenoten in het geheim je vijand helpen.

Over het aanvallen was ik zelf ook niet 100% overtuigd, maar ja als je als team sterk wilt staan ga je gewoon mee met het plan.

Van mij part zet me maar op die lijst. Dit topic kan dan ook ineens de titel 'Bash Rota Topic' of 'Chill Propaganda Page' krijgen. Deze wereld sukt toch :p

Met vriendelijke groeten,

Zuur

Zuur ik vind je oprecht een fantastische designer maar een walgelijke spelers als je dit hier goed komt praten (zonder bewijs). Als van oudsher doe je weer lekker leuke bewering zonder enig bewijs. Je stelt dat YouKiller willens en wetens een PBG heeft aangevallen en samenwerkt met de vijand. Lever hier bewijsstukken voor. Je sluit dan af met dat jouw stammetje niet weet of hij wel daadwerkelijk heeft samengewerkt. Dus al bij het geringste vermoeden wordt iemand gestabd? Lekkere stam heb je dan... Dat het 'shady' is wil nog niet zeggen dat het ook werkelijk waar is. Want het is zoals je zelf zegt alles behalve zeker: en dan ga je niet iemand stabben!

Verder geef je aan dat je niet 100% over de aanval overtuigd was, maar ja voor je stam doe je dan toch mee. Want als de stam stabbed dan kan jij natuurlijk niet achterblijven. Het lijkt wel alsof er bij Rota een spel wordt gespeeld: wie krijgt de meeste stabs op zijn naam. Toont bovendien niets anders aan dan dat je geen ruggengraat hebt en jij je zelf in situatie waarbij jouw onderbuik gevoel al zegt dat er iets niet klopt laat meeslepen.

Mocht jij of je stam geen tegenbewijs leveren dan kom je zeker op de stablijst. Maar ik gun jullie net zoals de rest tijd om je te verweren. Je kunt trouwens hier dit voorval weer gaan lopen bagatelliseren en dit topic afdoen als 'Bash Rota Topic' of "Chill Propaganda Page'. Waarom jij trouwens nu weer Chill hierbij betrekt is mij een raadsel, want volgens mij stabben jullie een eigen stamgenoot. Dat dit topic nu onderhand gevuld staat met jullie namen is geheel te danken aan jullie zelf. Als je zo hard je best doet om hier aandacht te krijgen, dan zal je die krijgen ook. En als het je niet uitkomt is het opeens een bash topic?

Tot slot, jij en jouw stam hebben een groot aandeel in het feit dat deze wereld enorm 'sukt'. Als je keer op keer stabs pleegt en niet vies bent van gemeen spel, dan wordt de wereld inderdaad niet leuk. Rota, de stam die haar eigen leden stabt... diep beschamend.

Mocht dit wederom een bewezen stab worden dan hoop ik oprecht dat de community op staat en de spelers die actief zijn op deze wereld even alle onenigheden opzij zetten om deze stam zo snel mogelijk van de wereld te vegen. Dan kan de reputatie van W59 misschien nog herstelt worden en wordt er een duidelijk signaal afgegeven dat stabben not done is! Waarschijnlijk ben ik dan wel weer te naïef, maar zo ging het in sommige wereld wel aan toe en zo hoort het ook. We spelen dit spel allemaal voor ons plezier en als er een groepje is die dat eruit probeert te halen dient daartegen hard opgetreden te worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
428
Wij waren al bezig met binnenkort ergens een massa aanval te zetten
Maar rota opvegen met zen alle werk ik graag aan mee desnoods mijn stam niet dan graag alleen zelfs
Waar is stabben voor nodig
Speel gewoon met elkaar je hoeft geen vrienden tezijn maar speel teminsten fair en al helemaal tegenover stamgenoten
Het spel is door de jaren heen al minder als je kijkt naar het aantal spelers en met dit soort acties word het echt niet beter
 
Reactiescore
831
REl97CZ.png
fYmGdWA.png

Dit is in mijn ogen (en in die van onze stam ook veronderstel ik) gewoonweg not done. Clearen voor iemand waar je indirect oorlog mee hebt en het dan ook niet vertellen.

Het bewijs van dat youkiller een PBG aanviel is jammer genoeg verwijderd (@rota member die deze van het forum verwijderde, niet erg slim). Maar het kwam er op neer dat iemand van PIGS werd aangevallen, YouKiller heeft open toe gegeven deze te hebben aangevallen. Waar op weinig tot geen reactie was(op het forum). Maar ja, dat bewijs is nu weg. Ik kan alleen hopen op het toegeven van YouKiller nu.

Verder vind ik het erg dat jullie mij hiervoor een walgelijke speler vinden. Hopelijk kan ik dit in de toekomst ooit veranderen. Heb met niemand van jullie samen gespeeld dus ken ik jullie niet goed.

Dankje voor het complementje over het designen :) Ik vind mezelf niet zo heel goed tegenover sommige andere designers hier, maar ik probeer haha.
 

DeletedUser78434

Guest
REl97CZ.png
fYmGdWA.png

Dit is in mijn ogen (en in die van onze stam ook veronderstel ik) gewoonweg not done. Clearen voor iemand waar je indirect oorlog mee hebt en het dan ook niet vertellen.

Het bewijs van dat youkiller een PBG aanviel is jammer genoeg verwijderd (@rota member die deze van het forum verwijderde, niet erg slim). Maar het kwam er op neer dat iemand van PIGS werd aangevallen, YouKiller heeft open toe gegeven deze te hebben aangevallen. Waar op weinig tot geen reactie was(op het forum). Maar ja, dat bewijs is nu weg. Ik kan alleen hopen op het toegeven van YouKiller nu.

Verder vind ik het erg dat jullie mij hiervoor een walgelijke speler vinden. Hopelijk kan ik dit in de toekomst ooit veranderen. Heb met niemand van jullie samen gespeeld dus ken ik jullie niet goed.

Dankje voor het complementje over het designen :) Ik vind mezelf niet zo heel goed tegenover sommige andere designers hier, maar ik probeer haha.

Maar, als ik het goed begrijp.
De ijzeren hand was een account in een random stam maar geclaimd door PIG, waar jullie een BG mee hebben.

Op het moment van aanvallen van beide spelers was het dorp nog niet in handen van PIG. Daarnaast is samenwerken/contact hebben met een (mogelijke) vijand ook niet verboden.

Oftewel, er is niet op een PBG aangevallen? Het is geen PBG van Kalm noch Youkiller enkel een target van een BG stam, maar op het aanvallende moment nog een vrij dorp.
 

DeletedUser78434

Guest
Dit vind ik persoonlijk wel een zeer aparte uitspraak.

Waarom?
Je ligt in elkaars buurt, hebt er beide iets aan als een speler wordt weggespeeld om zo nog beter front te krijgen.
Waarom zou je dan niet samenwerken om voor te bereiden op een toekomstige oorlog?

Ik heb ook deff gekregen van een speler in m'n cluster die weet dat hij er vroeg of laat toch aan gaat. Betekend niet dat we elkaar kunnen helpen waar dat kan/nodig is:)
 
Reactiescore
428
Ga er geen ding van maken en plaats die gasten op de stablijst jeetje ze stabben voor de 2e keer dus mag duidelijk zijn dat ze erop thuis horen
 

DeletedUser75339

Guest
Waarom?
Je ligt in elkaars buurt, hebt er beide iets aan als een speler wordt weggespeeld om zo nog beter front te krijgen.
Waarom zou je dan niet samenwerken om voor te bereiden op een toekomstige oorlog?

Ik heb ook deff gekregen van een speler in m'n cluster die weet dat hij er vroeg of laat toch aan gaat. Betekend niet dat we elkaar kunnen helpen waar dat kan/nodig is:)

Als wij ooit fronten mag jij voor mij ook wat spelertjes clearen voor een beter front :D
Over de stab al dan niet ga ik me niet uitspreken, maar een vijand aan dorpen helpen is toch gewoon not done ?
Wie gaat er nu op een LH wereld zijn troepen opofferen om voor de vijand te clearen.
 
Reactiescore
1.049
Als wij ooit fronten mag jij voor mij ook wat spelertjes clearen voor een beter front :D
Over de stab al dan niet ga ik me niet uitspreken, maar een vijand aan dorpen helpen is toch gewoon not done ?
Wie gaat er nu op een LH wereld zijn troepen opofferen om voor de vijand te clearen.
Ik heb vernomen dat ze elkaar in RL kennen,
Waarschijnlijk had het met moraal te maken waardoor verliezen kleiner blijven,
Dan zou hij ook in het krijt staan waar hij later weer profijt van had
En je ''over een stab niet uitlaten'' Is gewoon : ''Ik wil me afzeidig houden maar toch iets te zeiken hebben''
 

DeletedUser75339

Guest
Ik heb vernomen dat ze elkaar in RL kennen,
Waarschijnlijk had het met moraal te maken waardoor verliezen kleiner blijven,
Dan zou hij ook in het krijt staan waar hij later weer profijt van had
En je ''over een stab niet uitlaten'' Is gewoon : ''Ik wil me afzeidig houden maar toch iets te zeiken hebben''

RL , moraal , etc zijn voor mij niet echt redenen om de vijand te helpen hoor.
Als je hem wilt helpen , wees er dan eerlijk over en stap uit de stam.

En je ''over een stab niet uitlaten'' Is gewoon : ''Ik wil me afzeidig houden maar toch iets te zeiken hebben''

Ik verwacht dat er hier nog wel meer informatie rond zal verschijnen.
Bv dat ze elkaar in RL kennen , is nieuw voor mij.
Als ik meer info heb , wil ik best mijn mening geven, maar een speler zonder onderbouwing zwart maken , laat ik aan anderen over.
 

DeletedUser78825

Guest
Waarom?
Je ligt in elkaars buurt, hebt er beide iets aan als een speler wordt weggespeeld om zo nog beter front te krijgen.
Waarom zou je dan niet samenwerken om voor te bereiden op een toekomstige oorlog?

Ik heb ook deff gekregen van een speler in m'n cluster die weet dat hij er vroeg of laat toch aan gaat. Betekend niet dat we elkaar kunnen helpen waar dat kan/nodig is:)

Dus, jij zou het oké vinden als een stamgenoot van jou samenwerkt met de vijand? Jij zou zelf ook akkoord gaan moest een vijand jou individueel contacteren voor samen iets te doen?

Het vreemde aan jouw post is dat 'mogelijke' tussen haakjes staat, wat dus jouw stelling maakt dat het oké is om samenwerken met de vijand. Vijand is ongedefinieerd dus ik vind dit zeker wel een van de vreemdste uitspraken.
 

DeletedUser78556

Guest
REl97CZ.png
fYmGdWA.png

Dit is in mijn ogen (en in die van onze stam ook veronderstel ik) gewoonweg not done. Clearen voor iemand waar je indirect oorlog mee hebt en het dan ook niet vertellen.

Het bewijs van dat youkiller een PBG aanviel is jammer genoeg verwijderd (@rota member die deze van het forum verwijderde, niet erg slim). Maar het kwam er op neer dat iemand van PIGS werd aangevallen, YouKiller heeft open toe gegeven deze te hebben aangevallen. Waar op weinig tot geen reactie was(op het forum). Maar ja, dat bewijs is nu weg. Ik kan alleen hopen op het toegeven van YouKiller nu.

Verder vind ik het erg dat jullie mij hiervoor een walgelijke speler vinden. Hopelijk kan ik dit in de toekomst ooit veranderen. Heb met niemand van jullie samen gespeeld dus ken ik jullie niet goed.

Dankje voor het complementje over het designen :) Ik vind mezelf niet zo heel goed tegenover sommige andere designers hier, maar ik probeer haha.


Zoals eerder vermeld had ik gevraagt naar Youkiller om dat dorpje aan te vallen,
Dat klopt helemaal.
Deze speler was geen speler van Rota / Bota of PIG.
Dus niets verkeerds mee.
Buiten dit is er niets gebeurd.

Als dit de reden is om te stabben zijn jullie heel goed bezig..
Geen 2, zonder 3 zeggen ze..
Dus wanneer komt de volgende stab?
 
Reactiescore
1.049
RL , moraal , etc zijn voor mij niet echt redenen om de vijand te helpen hoor.
Als je hem wilt helpen , wees er dan eerlijk over en stap uit de stam.



Ik verwacht dat er hier nog wel meer informatie rond zal verschijnen.
Bv dat ze elkaar in RL kennen , is nieuw voor mij.
Als ik meer info heb , wil ik best mijn mening geven, maar een speler zonder onderbouwing zwart maken , laat ik aan anderen over.

Als er voor beiden een positieve draai inzit is het geen stab vanuit youkiller,
De stab komt van ROTA dat kun je niet ontkennen??
Je eigen stamleden om de tuin leiden is wel raar om ze daarna aan te vallen
 

DeletedUser78825

Guest
Als er voor beiden een positieve draai inzit is het geen stab vanuit youkiller,
De stab komt van ROTA dat kun je niet ontkennen??
Je eigen stamleden om de tuin leiden is wel raar om ze daarna aan te vallen

Is samenwerken met een vijand, ondanks dat je hem IRL kent, een stab?
 
Reactiescore
1.049
Is samenwerken met een vijand, ondanks dat je hem IRL kent, een stab?
Nee. Dit staat buiten vijandelijkheid
Hij kan hem evengoed onder samenwerking aanvallen, Zou niemand moeilijk over doen want ze zijn in oorlog
Stam X en Stam Y zijn in oorlog
Speler X1 en speler Y1 werken samen tegen A12 die in de stam Z zit die nergens mee te maken heeft.
Ze hebben hier dus zeer waarschijnlijk beiden voordeel aan want anders helpt X1 zijn vijand niet, waarschijnlijk zal diegene het IRL hebben gevraagd of hij even kon helpen, Dan zie ik het niet als stab, jij wel?
 

DeletedUser78825

Guest
Nee. Dit staat buiten vijandelijkheid
Hij kan hem evengoed onder samenwerking aanvallen, Zou niemand moeilijk over doen want ze zijn in oorlog
Stam X en Stam Y zijn in oorlog
Speler X1 en speler Y1 werken samen tegen A12 die in de stam Z zit die nergens mee te maken heeft.
Ze hebben hier dus zeer waarschijnlijk beiden voordeel aan want anders helpt X1 zijn vijand niet, waarschijnlijk zal diegene het IRL hebben gevraagd of hij even kon helpen, Dan zie ik het niet als stab, jij wel?

Het is een zeer grijze zone waarin deze samenwerking zich bevind.

Indien er bewijs komt van het feit dat die PBG is aangevallen door X & Y, en dus 1 van de 2 een PBG heeft aangevallen, is het wel sowieso een stab.

Maar, er zijn, naar mijn mening, op dit moment teveel onbekenden factoren en te weinig bewijzen om stab te roepen richting ROTA omtrent deze situatie. Tot nu toe zijn de meeste bewijzen wel gepost door Zuur.
 

DeletedUser78975

Guest
Is samenwerken met een vijand, ondanks dat je hem IRL kent, een stab?

De situatie die @thelightfighter schets heb ik vaak genoeg meegemaakt, zolang de samenwerking ophoudt bij het elkaar OS tegen je eigen stam is dit vrij gebruikelijk hoor. Zelf nooit gedaan, zou het ook niet doen omdat het tegen het randje is. Maar het is zeker geen stab vanuit YouKiller omdat hij samen met een ander, iemand van wie hij niet weet en ook niet behoorde te weten dat hij banden had met stam aanvalt. Er is namelijk voor beiden win-win het is niet alsof de een in dienst van de ander wat doet.
 
Bovenaan