W44 stab lijst!

Deleted User - 2242732

Guest
Ik begrijp TFP wel in wat hij zegt in het ander topic.
Ookal kiest hij er zelf voor om op een account met de naam 'stabaccount' te spelen hoeft hij niet als 'stabber' te bestempeld worden toch? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp TFP wel in wat hij zegt in het ander topic.
Ookal kiest hij er zelf voor om op een account met de naam 'stabaccount' te spelen hoeft hij niet als 'stabber' te bestempeld worden toch? :)

Ik wist niet af van de Stab op het moment dat ik erop kwam.
Die info is mij er later wel bij gekomen.

Wel hoorde ik dat het niet het meest geliefde account was op het moment dat ik erop kwam.
Het werd mij snel duidelijk.

Ik speel er nu al enkele weekjes, maar steeds op achtergrond, om rustig het account naar mijn hand te zetten.
Nu Speel ik Solo, en is het account in andere handen gekomen.
Het lijkt mij dat een Stab op een speler staat, en niet op een account.

Tenminste, als er 3 spelers op spelen, en er wordt gestabbed, dan hebben alle 3 + het account een Stab-medaille.
Als alle 3 de spelers weg vallen, en er iemand nieuw op is, dan lijkt het mij dat het Stab gebeuren weg valt.
Ik snap natuurlijk de irritaties, want ben zelf slachtoffer geweest, meerdere malen, en ben daarom ook zwaar tegen deze nogal trieste acties...

Ik weet dta het lastig is om mijn imago van het account te veranderen, ik probeer alleen duidelijk te maken dat hier grote veranderingen zijn geweest en dat in mijn ogen het account betreft spelers Stab-vrij is.


Ik hoop gewoon dat jullie mij begrijpen en dat er een manier van respect en begrip getoond kan worden, ipv enkel en alleen maar haten.
 

DeletedUser75413

Guest
Nee idd heb je gelijk in.

Gelukkig zijn de oude spelers ervan af en kan het account gedraaid worden door normale spelers.
 

DeletedUser75413

Guest
Klopt maar dat geldt dan ook voor DDDM, of niet?

Zijn daar nieuwe spelers op gekomen dan??

Indien dat het geval is vind ik persoonlijk van wel.
Het account word afgeschreven maar als er nieuwe spelers opgekomen zijn die kunnen er niks aan doen.

We moeten gewoon hopen dat de stabbers wegblijven van w44 en dat we een leuke wereld bespelen!
 

DeletedUser

Guest
Nouja het is iets anders, een oude speler had die verbintenis gemaakt waarvan de andere spelers niets wisten. Mwahh 50%
 

DeletedUser75413

Guest
Maar hoe kunnen die andere spelers het niet weten dan? Is dit via Pm gegaan of Skype die afspraken??

Is wel lastig verhaal..
 

DeletedUser

Guest
Ja oud speler via pm, schijnt dat rest vd spelers t niet heeft gelezen door lang gesprek en is niet doorgegeven. Oude speler was bij t aanvallen al van t acc af.
 

DeletedUser75413

Guest
Dus oud speler heeft afspraken gemaakt, spelers die erop zitten hebben het niet gelezen/geweten en er is niks doorgegeven??

Kijk wij hebben kij hard opgetreden tegen de stabbers, maar als de stabspeler weg is kun je moeilijk het acc als stab acc laten staan vind ik..

Iedereen verdiend z'n kans
 

DeletedUser

Guest
Vandaar ook niet meteen een kick uit de stam bij ond. Normaliter zou dat wel gebeuren.
 
Reactiescore
3.584
Het acc blijft toch verantwoordelijk. Zoals ik hierboven een voorbeeld had gelezen. Dat als 1 speler stabt je andere medespelers daar ook door gestraft worden is niet geheel juist. Stel een speler stabt en hij word gekickt is het daarbij niet opgelost. De andere 2 spelers kunnen dan alsnog het goed maken met het slachtoffer en zo zuiver je de naam van je account weer.

Hij is een nieuwe speler en is niet goed ingelicht door de vorige spelers dat is jammer voor hem maar daarbij is het 'slachtoffer' niet geholpen. Op deze manier kan iedereen zeggen dat de gestabte spelers zijn gestopt ect,... Dat val niet te controleren dus acc namen blijven erop staan wat mij betreft. Wat niet wilt zeggen dat ik hem daardoor een stabber vind natuurlijk maar zijn account is nog wel onterecht bevoordeeld daardoor en dat mag geweten worden.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Heb je het dan over TFP of dddm? want als er daadwerkelijk nieuwe spelers opzitten vind ik het wel maar sneu voor hen, die zoals vermeld een betere reputatie van hun account willen (en toch verdienen?)
Iedereen die een beetje het AF volgt weet ondertussen hoe het gelopen is... Maar om hun nu op de stablijst te laten staan.
'niet te controleren' is een te gemakkelijk excuus toch? ookal bestaat de kans er in dat de spelers nog loggen en wij het niet weten (wat ik betwijfel)
 
Reactiescore
3.584
Heb je het dan over TFP of dddm? want als er daadwerkelijk nieuwe spelers opzitten vind ik het wel maar sneu voor hen, die zoals vermeld een betere reputatie van hun account willen (en toch verdienen?)
Iedereen die een beetje het AF volgt weet ondertussen hoe het gelopen is... Maar om hun nu op de stablijst te laten staan.
'niet te controleren' is een te gemakkelijk excuus toch? ookal bestaat de kans er in dat de spelers nog loggen en wij het niet weten (wat ik betwijfel)

Ik heb het over niemand gewoon in het algemeen. Hoe vaak ik het al niet gezien heb dat spelers stoppen op aan acc maar eigenlijk nog gewoon doorspelen. Binnenkort gaat elke stabber zeggen dat ze gestopt zijn en dat er nieuwe spelers opzitten. Dan heeft het topic nog weinig nut. Spelers die op de lijst komen zullen daarbij ook op de lijst blijven. Als hij verteld dat hij later op het acc kwam dan lijkt er mij voor hem ook geen probleem meer te zijn en indien ze hem niet geloven kan hij ze doorsturen naar dit topic :)
 
Reactiescore
154
Dan gaat de geloofwaardigheid van die lijst wel enorm achteruit? Ze worden groen gezet als ze hun stab goedmaken, maar niet als ze gewoon zelf geen stab gedaan hebben? Beetje tegenstrijdig, niet?
Ik bezie TFP namelijk niet als stabber, daarom vind ik de lijst al niet correct.
 
Bovenaan