W44 stab lijst!

DeletedUser75413

Guest
Maar King of PVM heeft toch geen stab gedaan? Heb gedeelte gelezen dus als ik het fout heb dan zei ik niks..
 

DeletedUser76206

Guest
Wat ik ervan kan maken is dat King Of Pvm een dorp moest afgeven of een NAP aangaan met die ene speler, hij was er niet mee eens en was uit Ordo gestapt. Na een tijd wachten is hij er terug ingekomen. Maar de duidelijke uitleg laten we aan Ordo over, zij weten natuurlijk meer.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Nou bij mijn weten zit het zo:

DDDm en king of pvm plannen een massa op milka.
DDDm doet een (onbewuste) stab, beslissing van de leiding is dat iedereen van ordo een nap met milka moet nemen voor 2 weken.

Vandaar dat king of pvm hiermee niet akkoord was (hij had tenslotte niets met die stab te maken en had troepenverlies geleden aan dorpen van milka) en ordo leavede.

Niet de fout van king of pvm, ik kan hem wel begrijpen in z'n beslissing.

Om het nu een stab te noemen, dat ook niet.
Niet netjes, dat wel, iedereen heeft er z'n eigen mening over, ook ikzelf.

EDIT: komt hier straks wel meer info over ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73224

Guest
king of pvm valt niet echt iets kwalijk te nemen lijkt mij , en iedereen wist tog al dat die uiteindelijk terug naar ordo ging ?
 

DeletedUser6395

Guest
king of pvm valt niet echt iets kwalijk te nemen lijkt mij , en iedereen wist tog al dat die uiteindelijk terug naar ordo ging ?

Hehe true.

Echter kun je er nu niet bepaald een schoonheidsprijs bij uitreiken aan Ordo ;)
Ik had gewoon ergens gehoopt dat de Ordo leiding hier niet aan mee zou doen. Was gewoon klasse geweest :cool:
 

DeletedUser76100

Guest
Neem aan dat de leiding van Ordo d'r nu ook bij kan.
Dwars Door de Muur stopte met de aanvallen, King of pvm "verliet" de stam en ging door.
Zodat Ordo, alsnog de dorpen van Milka toch in bezit kreeg.

Valt onder stabben in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik ervan kan maken is dat King Of Pvm een dorp moest afgeven of een NAP aangaan met die ene speler, hij was er niet mee eens en was uit Ordo gestapt. Na een tijd wachten is hij er terug ingekomen. Maar de duidelijke uitleg laten we aan Ordo over, zij weten natuurlijk meer.

naja stam heeft sancties afgekondigd dit stond king niet aan "leavde" de stam(voor hetzelfde geld was dit de oplossing waarmee ze als stam gekomen zijn).

voor de rest is het gewoon poppenkast gedoe terwijl we allemaal al wel wisten dat die terug ging komen en voila daar is die weer :D
 

Deleted User - 2242732

Guest
Neem aan dat de leiding van Ordo d'r nu ook bij kan.
Bedankt voor de bevestiging.

jij doet me denken aan die gast :D

Een zodanige idioot dat ik je fantastisch begin te vinden :D

voor de rest kan ik me wel vinden in je mening rogier, ik zou wss zelfde erover denken moest ik niet in ordo zitten.
Zelfs ik weet niet alle info, meer info volgt ;)
 
Reactiescore
3.586
Het is geen stab van king of PVM maar wel een 'slecht beleid' in Ordo zoals ik het nu zie. Ik geef even een voorbeeld als objectieve ere burger van w44.

Stel je sluit als stam een NAP af met je buur stam. Een speler in je stam wilt dat niet en leaved de stam, begint die NAP te edelen en als hij de dorpen heeft joint die zijn stam weer. Dat is ergens toch heel tegenstrijdig als het van mij afhangt. Niet helemaal netjes hoe het er nu naar uit ziet. Alsnog geen stab van iemand. Maar als een speler niet akkoord is met een stambeslissing en vertrekt is het toch raar dat je deze speler terug bij je stam laat.
 

DeletedUser

Guest
Milka heeft btw de dorpen gegeven, hij heeft ze niet genomen. Milka was t beu.
 

DeletedUser

Guest
Milka heeft btw de dorpen gegeven, hij heeft ze niet genomen. Milka was t beu.

ja gek he dat die het beu was :rolleyes:


Het is geen stab van king of PVM maar wel een 'slecht beleid' in Ordo zoals ik het nu zie. Ik geef even een voorbeeld als objectieve ere burger van w44.

Stel je sluit als stam een NAP af met je buur stam. Een speler in je stam wilt dat niet en leaved de stam, begint die NAP te edelen en als hij de dorpen heeft joint die zijn stam weer. Dat is ergens toch heel tegenstrijdig als het van mij afhangt. Niet helemaal netjes hoe het er nu naar uit ziet. Alsnog geen stab van iemand. Maar als een speler niet akkoord is met een stambeslissing en vertrekt is het toch raar dat je deze speler terug bij je stam laat.

uhu poppenkast wat ik al zei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maar goed dan houden we het dus op een no stab ,maar wel een hoop stamgelul met weinig meerwaarde en zelfbescherming van een stab door een sanctie die omzeilt werd.
 
Bovenaan