W44 stab lijst!

DeletedUser73678

Guest
Oeps. Sorry meneer democratischezwijmelaars voor mn ongepaste taalgebruik..
 

DeletedUser76547

Guest
hahaha, aftersky was al veel eerder het doelwit. totdat hij een paar dagen voordat wij weggingen bij ons in de stam kwam wat trouwens zonder overleg gebeurde. beetje triest dat hij zo slecht tegen zn verlies kan

MVB bestond trouwens praktisch uit de 5 spelers die weggegaan zijn, bij een aanval kon je op de andere spelers niet bepaald rekenen, met uitzondering van airstrike one, die heeft het ongeluk dat ie nu midden in het stamcluster zou zitten en dus geen kant op zou kunnen
maar die hoeft ook geen aanvallen te verwachten

sevileH, I will hit you hard (je RL vriend en diplomaat van MVB) had zonder dat de leiding er iets van wist, gezorgd dat een paar leden van .ex naar MVB kwamen. Ik (1 van de leiders van MVB) was hier niet mee akkoord en heb de uitnodigingen teruggetrokken. Toen kreeg ik direct een bericht van I will hit you hard dat ik normaal moest doen. Wat ik niet normaal vind is dat hij dingen regelt zonder dat de leiding er ook maar iets van weet. Dus dat zonder overleg was je vriend zijn schuld, niet de mijne.

Eerst veroveren jullie al mijn off dorpen en edelmannen (omdat jullie mooi wisten wat off was en wat deff was) en daarna beginnen jullie met m'n deff dorpen te veroveren. Nadat al mijn off dorpen veroverd waren, kreeg ik een bericht van I will hit you hard dat ik 1 van de dorpen die onterecht veroverd waren mocht herveroveren. Ik had geen enkel off dorp meer en ook niet 1 edelman. Toeval? Nee!

En over elkaar steunen als er aanvallen binnenkwamen gebeurde inderdaad niet wederzijds! Wij kregen geen OS van jullie, altijd werd er maar gezegd dodge de aanvallen maar! Als er edels kwamen werd er gezegd, verover het dorp achteraf maar terug! Wij kregen geen os van jullie, maar jullie wel van ons! Mooie stamgenoten waren jullie!
 
Reactiescore
3.576
Ik wil graag een mededeling doen.

Ik heb atm niet de zin, tijd om nog langer dit topic te onderhouden ik merk dat ik de laatste pagina's discussies niet meer gelezen heb zowel op w44 als op w45.

Ik wil daarom afstand doen van deze verantwoordelijkheid en daarbij komen een aantal opties aanbod namelijk:

1: Iemand anders neemt mijn topic over zoals ik dat deed voor zowel w44 en w45 of voor elke wereld iemand, die persoon of personen mogen zelf niet op deze werelden spelen en moeten objectief kunnen zijn. Mss zelfs een team die erover beslist?

2: We laten de 2 topics op de werelden sluiten en einde story.

3: We laten de 2 topics op de werelden sluiten en verwijderen de namen van de spelers die de stabs zijn begaan.

Ik wil nog even benadrukken dat deze topic's echt hun effect niet gemist hebben op beide werelden. Stammen hebben de stab spelers ontslagen, gedwongen hun dorpen terug af te staan, spelers hebben zelf hun dorpen terug afgestaan.
Vandaag vertelde mij iemand nog dat hij op andere werelden de hele tijd werd aangesproken over zijn stab omdat ze hem kende van in de stablijst.

Er waren veel mensen die hun twijfels stelde bij dit topic maar in mijn ogen was het echt een succes daarom zie ik liefst dat het word verder gezet. Ik laat geheel iedereen op w44-45 kiezen welke optie het zal worden en ik sluit mij bij de meerderheid aan. Spelers die in de stablijst staan kunnen hun de moeite besparen hun mening word niet meegeteld.

Dit word gepost zowel op w44 als op w45 dus kom je mening maar verkondigen :edelman:
 

DeletedUser74005

Guest
Laat mensen gewoon zelf bepalen of iemand stabt of niet? Is geen scheidsrechter voor nodig hoor en anders zijn Marwo en ik er nog wel ;)

Bedankt voor je inzet Jannes!
 
Reactiescore
3.576
Laat mensen gewoon zelf bepalen of iemand stabt of niet? Is geen scheidsrechter voor nodig hoor en anders zijn Marwo en ik er nog wel ;)

Bedankt voor je inzet Jannes!

Prima voor mij hoor. Ga je de laatste pagina's nog bij lezen want ik heb dat niet meer gedaan en daarover een oordeel vellen dan?
 

DeletedUser74005

Guest
Prima voor mij hoor. Ga je de laatste pagina's nog bij lezen want ik heb dat niet meer gedaan en daarover een oordeel vellen dan?

Mensen kunnen daar zelf wel een oordeel over vellen. Een scheidsrechter is niet per se nodig. Het oordeel is niet per se objectief, als het afkomstig is van één buitenstaander.
 

DeletedUser76282

Guest
Wie probeert er nu op een moeilijke manier grappig te zijn :eek:
beide gewoon beukenootjes.
 
Bovenaan