W44 stab lijst!

Reactiescore
3.576
The Stab List

Stab.jpg

Dit topic is aangemaakt om dergelijk spel als stabben aan te kaarten in de hoop dat iedereen op de hoogte is van bepaalde gebeurtenissen op w44.
Zodat andere extra alert kunnen zijn en de kans vergroot word dat deze spelers niet meer getolereerd worden in onze 'samenleving'

Ik ga geen lijst maken betreft stabregels, dat zou iets te lang duren en zal nooit volledig zijn doordat er oneindig veel verschillende soorten situatie's zijn.Toch wil ik de 2 belangrijkste richtlijnen geven van wat een stab in grote lijnen inhoud om zo een idee te geven op wat er vooral geoordeeld zal worden. Namelijk: 1 Afspraakschending (het niet nakomen van uw officiële afspraak)
2 Indien je uw PBG, NAP, Vriendschap, stam, BG, onderlinge afspraak stop zet komt er een 3 dagen NAP waarin je elkaar niet aanvalt dit zodat de speler in kwestie tijd heeft zijn os ergens terug te halen ect,...


De bedoeling is dat spelers/stammen hier in hun ogen een mogelijk stab komen 'aangeven' wij forumgangers kunnen dan oordelen, vragen stellen,... en uiteindelijk zal ik het besluit nemen of deze speler effectief in de stablijst zal komen.

Ook stabs van stammen kan je aangeven. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in het wilde weg hier iemand die jij niet mag onterecht komt beschuldigen. Als je een stab wilt komen melden wil ik bewijzen zien indien geen bewijzen kan je u de moeite besparen. Aangezien we geen spelers onterecht willen gaan zwart maken.

Doordat ik de eindbeslissing heb moet ik natuurlijk altijd objectief zijn en aangezien ik geen w44 speel zijn er ook niet veel redenen hieraan te twijfelen. Moest ik persoonlijke vetes hebben met iemand die ik dus niet mag zal ik mij ook daarin zo objectief als mogelijk proberen op te stellen.

Daarbij wil ik ook nog aanraden voor iedereen dat als je een onderlinge afspraak maakt met een stam of speler je zeer goed nadenkt waarover je een afspraak maakt. Want we gaan in de meeste gevallen alles op de letter navolgen van wat er is afgesproken.

Dan natuurlijk de lijst zelf waarover ik eerst een klein woordje uitleg bij geef. Ik zet de naam van de speler met daarbij wat deze misdaan heeft en waar op het AF je iets over zijn stab kan terug vinden. Aangezien ik het bewijsmateriaal hier niet telkens ga posten doordat deze in de meeste gevallen veel te lang en te onduidelijk zijn.


In deze lijst komen dus de echte verliezers van de wereld terecht, deze laffe flopspelers die zonder enige morele waarden een poging wagen richting de top te stabben. Ook stammen die deze spelers gewoon hun gang laten doen beschikken over weinig eergevoel en respect voor de gestabte spelers/stammen.


Num 01: The Flying Penquin, Eerst bekend als Purple-hazez staat in deze lijst doordat hij een poging deed om een stamgenoot te edelen zonder deze zijn toestemming. (Discussie ontstond pagina 14 Top/Flop spelers.)

Num 02: Pennypackers, Pennypackers staat in deze lijst voor ongeveer dezelfde feiten als hierboven. Een stamgenoot van hem vroeg of hij iets moest clearen voor hem, nadat zijn aanval liep besloot Pennypackers de stamgenoot die hem ging helpen een trein te sturen en vervolgens de stam te leaven. (Discussie ontstond pagina 19 Top/Flop spelers.)

Num 03: Biscotti, Biscotti is een stamleider die zijn eigen lid stipt om 7 uur heeft zitten clearen. (Discussie ontstond pagina 20 Top/Flop spelers.)

Num 04: WeSsieJ, Edelde een stamlid zonder enig overleg of medeweten van deze speler. (Discussie ontstond pagina 4 W44 stab lijst.)

Num 05: Infinity Dreams, Heeft de vv gekregen van zijn MB, heeft vervolgens enkele dagen later de vv doorgestuurd en een dorp ge edeld van zijn mb zonder goedkeuring toen deze nog op vakantie was. Dit is onderling opgelost geweest met het slachtoffer. (Discussie ontstond pagina 5 W44 stab lijst.)

Num 06: Dwars door de muur, Heeft dorpen van hun PBG zitten edelen. echter wel onbewust, de speler op DDDM die aanviel wist niets van een PBG af doordat het in de pm's allemaal maar vaag stond uitgelegd. De bespelers op het account DDDM en hun stam hebben samen met hun 'slachtoffer' naar een oplossing gezocht en zijn tot een oplossing gekomen deze stab/misverstand op te lossen. (Discussie ontstond pagina 9 W44 stab lijst.)

Num 07: Astraeus, Had een NAP afgesproken en heeft terwijl deze nog bezig was gewoon massaal zitten aanvallen. (Discussie ontstond pagina 16 W44 stab lijst.)


________________________________________

In deze spoiler staan alle stabbers in een lijst, als deze spelers van de wereld af geveegd zijn zal ik hun naam doorstrepen zodat iedereen kan zien welke stabbers er nog op de wereld spelen en welke niet. Spelers die een stab gepleegd hebben maar dit achteraf weer goed gemaakt hebben worden GROEN gemarkeerd.
The Flying Penquin
Pennypackers
Biscotti
WeSsieJ
Infinity Dreams
Dwars door de muur
Astraeus


De stabmap
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76100

Guest
gLNDJ0x.png
 

DeletedUser75767

Guest
Hij edelt SIR leden blijkbaar? Alleen de eerste kan een fusie zijn. Tweede kan zijn dat de speler gewoon gestopt is en hij dit dorp edelt. Derde is gewoon een recap? Daar zie ik geen stab in.
 

DeletedUser76100

Guest
Hij edelt SIR leden blijkbaar? Alleen de eerste kan een fusie zijn. Tweede kan zijn dat de speler gewoon gestopt is en hij dit dorp edelt. Derde is gewoon een recap? Daar zie ik geen stab in.

Eerste had OS naar een van Forsdare zijn dorpen gestuurd, met een antwoord een paar edels op zijn dorp.
Tweede weet ik niks van.
 

DeletedUser73715

Guest
diroj kan je ook toevoegen , en misschien later de stam Men( hier ben ik nog niet 100% zeker,heb alleen maar gehoord dat ze diroj helpde met de stab)

Reden? De stam Men sloot een nap met mij af die de spelers onder mijn bescherming meetelde (Db's/mb's). Wat doet onze lieve diroj?
Hij negeerd mijn waarschuwing van de nap en edeld mijn DB.
En bij mijn confrontatie hierover, antwoorde hij niet eens.:
nap.png

Zelfde kan worden gezegd voor zijn leider, die ook geen reactie gaf toen ik hem het nieuws bracht.

Nap's zijn dus niks waard voor sommigen.
 

DeletedUser74005

Guest
Ben benieuwd hoelang het duurt, voordat hier een slotje op zit, maar het is zeker een mooi topic ^^
 

DeletedUser75767

Guest
''Als u zich bevindt in het west-zuiden van de wereld, is er een grote kans op stabbuien. We hopen dat deze stabstorm snel over zal waaien. We houden u nog op de hoogte. Tot het volgende weersbericht van w44''
 

DeletedUser73715

Guest
''Als u zich bevindt in het west-zuiden van de wereld, is er een grote kans op stabbuien. We hopen dat deze stabstorm snel over zal waaien. We houden u nog op de hoogte. Tot het volgende weersbericht van w44''

Jammer genoeg lig ik daar:(
 
Reactiescore
3.576

Wel raar dat jij stabs toelaat in je stam en nu zelf iemand komt aangeven voor stabben.

Eerste had OS naar een van Forsdare zijn dorpen gestuurd, met een antwoord een paar edels op zijn dorp.
Tweede weet ik niks van.

Je zal toch duidelijker moeten zijn als je wilt dat hij in de lijst komt want voorlopig snap ik er weinig van.

diroj kan je ook toevoegen , en misschien later de stam Men( hier ben ik nog niet 100% zeker,heb alleen maar gehoord dat ze diroj helpde met de stab)

Reden? De stam Men sloot een nap met mij af die de spelers onder mijn bescherming meetelde (Db's/mb's). Wat doet onze lieve diroj?
Hij negeerd mijn waarschuwing van de nap en edeld mijn DB.
En bij mijn confrontatie hierover, antwoorde hij niet eens.:
Bekijk bijlage 8773

Zelfde kan worden gezegd voor zijn leider, die ook geen reactie gaf toen ik hem het nieuws bracht.

Nap's zijn dus niks waard voor sommigen.

Ook dit is niet duidelijk genoeg, ik wil de pm zien waarin ik de NAP afspraak kan zien en de pm waarin het bevestigd word door beide.
Dat ze niet antwoorden is alvast zeker niet netjes maar niet antwoorden op een pm betekend nog geen stab :)

Om het een beetje meer visueel voor te stellen :D

De stabmap

Ja goed gevonden ik heb hem toegevoegd aan mijn begin post :p

''Als u zich bevindt in het west-zuiden van de wereld, is er een grote kans op stabbuien. We hopen dat deze stabstorm snel over zal waaien. We houden u nog op de hoogte. Tot het volgende weersbericht van w44''

Haha ja viel mij ook op, zeer gevaarlijk daar :rolleyes:
 

DeletedUser59126

Guest
diroj kan je ook toevoegen , en misschien later de stam Men( hier ben ik nog niet 100% zeker,heb alleen maar gehoord dat ze diroj helpde met de stab)

Reden? De stam Men sloot een nap met mij af die de spelers onder mijn bescherming meetelde (Db's/mb's). Wat doet onze lieve diroj?
Hij negeerd mijn waarschuwing van de nap en edeld mijn DB.
En bij mijn confrontatie hierover, antwoorde hij niet eens.:
Bekijk bijlage 8773

Zelfde kan worden gezegd voor zijn leider, die ook geen reactie gaf toen ik hem het nieuws bracht.

Nap's zijn dus niks waard voor sommigen.

Bij mijn weten hadden we een NAP met jou (Sasori) en niet met jouw MB. Aangezien dat jij ons niets hebt gezegd over jouw MB konden wij dit niet weten. +dat ons plan om jouw MB te edelen langer stond dan dat hij jouw MB was en dat die MB naar jou is gevlucht omdat wij hem hebben geweigerd in ons stam Dus ik zou dit geen stab noemen want jij houdt juist info achter voor ons. +Doordat jij veel vrienden hebt op TW had je het topic over jouw MB wel kunnen horen aankomen zoals dat je het topic over de plannen om jou aan te vallen hebt te weten gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Deze spelers staan hier wel leuk, maar zij zitten alle 3 volgens mij nauwelijks op het AF of wel?

Dan krijg je een soort van idee dat iedereen rond een schandpaal staat te kijken naar iemand die er niet eens 'in zit' :eek::eek:
 
Reactiescore
3.576
Deze spelers staan hier wel leuk, maar zij zitten alle 3 volgens mij nauwelijks op het AF of wel?

Dan krijg je een soort van idee dat iedereen rond een schandpaal staat te kijken naar iemand die er niet eens 'in zit' :eek::eek:

2 van de 3 zijn wel al eens hun 'verdediging' komen geven die weliswaar op niet veel trok :D
Maar we gaan er toch vanuit dat de leiders van degelijke stammen op het AF zitten en dit kunnen lezen. Ik zeg ofc wel 'degelijke' stammen want jouw stam hoort daar duidelijk niet bij :D #NoHateForYou ;)
 

DeletedUser

Guest
2 van de 3 zijn wel al eens hun 'verdediging' komen geven die weliswaar op niet veel trok :D
Maar we gaan er toch vanuit dat de leiders van degelijke stammen op het AF zitten en dit kunnen lezen. Ik zeg ofc wel 'degelijke' stammen want jouw stam hoort daar duidelijk niet bij :D #NoHateForYou ;)

Ja daar zit wat in, en overigens.. Die laatste zin, die losse flodders doen mij niets hoor :eek:
Val niet zo makkelijk voor baits :cool:
 
Bovenaan