W44 stab lijst!

DeletedUser76282

Guest
Jup, als je met mannetjes als jij in een stam zit natuurlijk wel.
 
Reactiescore
489
Of dit een stab is weet ik niet, ze hebben geen NAP ofzo afgesproken...
Maar het is wel een vies spelletje, dat zeker.
 
Reactiescore
3.583
Wat is de datum dat ze de stam verlieten en wie en wnr hebben ze hun eerste aanvallen gestuurd op hun ex leden. Dat is een belangrijk aspect. En waren het edels of gewone aanvallen niet dat het veel verschil maakt maar ivm met mijn verhaal zo juist mogelijk te schrijven indien het een stab was.
 

DeletedUser75234

Guest
Ik was een afbeelding vergeten te plaatsen ;) Deze staat er nu wel in en als je alle foto's bekijkt dan kun je alle data aflezen.
 
Reactiescore
3.583
thenapsterin heeft dan al zeker gestabt als ik de datum van de aanval en zijn vertrek zie. Binnen de 3dagen en zelfs al enkele uren na zijn vertrek. Ik weet niet of je nog berichtjes hebt?
 

DeletedUser75234

Guest
thenapsterin heeft dan al zeker gestabt als ik de datum van de aanval en zijn vertrek zie. Binnen de 3dagen en zelfs al enkele uren na zijn vertrek. Ik weet niet of je nog berichtjes hebt?

crazykilles.png <-- afbeelding

IWHYH.png <-- afbeelding
 

DeletedUser76530

Guest
hahaha, aftersky was al veel eerder het doelwit. totdat hij een paar dagen voordat wij weggingen bij ons in de stam kwam wat trouwens zonder overleg gebeurde. beetje triest dat hij zo slecht tegen zn verlies kan

MVB bestond trouwens praktisch uit de 5 spelers die weggegaan zijn, bij een aanval kon je op de andere spelers niet bepaald rekenen, met uitzondering van airstrike one, die heeft het ongeluk dat ie nu midden in het stamcluster zou zitten en dus geen kant op zou kunnen
maar die hoeft ook geen aanvallen te verwachten
 

DeletedUser76530

Guest
en hij was ook geen vriendelijk stamlid blijkbaar

dit kreeg ik net doorgestuurd van I will hit you hard,
.aftersky zat toen al 2 dagen in de stam


Capture2.PNG
 

DeletedUser75234

Guest
hahaha, aftersky was al veel eerder het doelwit. totdat hij een paar dagen voordat wij weggingen bij ons in de stam kwam wat trouwens zonder overleg gebeurde. beetje triest dat hij zo slecht tegen zn verlies kan

MVB bestond trouwens praktisch uit de 5 spelers die weggegaan zijn, bij een aanval kon je op de andere spelers niet bepaald rekenen, met uitzondering van airstrike one, die heeft het ongeluk dat ie nu midden in het stamcluster zou zitten en dus geen kant op zou kunnen
maar die hoeft ook geen aanvallen te verwachten

Die fusie tussen onze stammen was inderdaad uitermate slecht geregeld, niemand van de leiding wist van elkaar wat er ging gebeuren. Verloren heb ik zeker niet gedaan, het was al voor jullie leave bekent dat ik ging stoppen. Ik heb dit zeker niet voor mezelf gedaan omdat ik een wraakactie wil uitvoeren wat trouwens niet nodig zou zijn. Alleen vind ik het jammer voor de spelers waar je al die tijd lekker mee hebt kunnen groeien, die nu opeens de rug toegekeerd worden en jullie gaan met de eer lopen strijken dat ze te slecht voor jullie waren.


en hij was ook geen vriendelijk stamlid blijkbaar

dit kreeg ik net doorgestuurd van I will hit you hard,
.aftersky zat toen al 2 dagen in de stam


Bekijk bijlage 9099


Dit is intern opgelost met de speler zelf en ook goedgekeurd door hem. Raar dat jij er nu nog mee af komt lopen zonder enige voorkennis van wat er daar is gebeurd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.583
Dat zijn verzachtende omstandigheden feit blijft wel dat je een ex stamgenoot niet binnen de 3 dagen aanvalt maar een geclaimd dorp veroveren van een stamgenoot is ook niet bepaald netjes. Wat vinden andere spelers hiervan?
 

DeletedUser75234

Guest
Dat zijn verzachtende omstandigheden feit blijft wel dat je een ex stamgenoot niet binnen de 3 dagen aanvalt maar een geclaimd dorp veroveren van een stamgenoot is ook niet bepaald netjes. Wat vinden andere spelers hiervan?

Zoals al gezegd is dit niet met kwade opzet gebeurd en is alles met succes tot een goed einde gebracht met de speler in kwestie.

7RJ9Vr0.jpg

rrhQkLa.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76530

Guest
kijk, dit ziet eruit als een stab:
voor degene die twtactics niet kennen, roze cirkeltje betekend dat hij het dorpje verloren heeft
Capture3.jpg
Capture4.jpg
 
Bovenaan