W44 stab lijst!

Reactiescore
3.582
Dan gaat de geloofwaardigheid van die lijst wel enorm achteruit? Ze worden groen gezet als ze hun stab goedmaken, maar niet als ze gewoon zelf geen stab gedaan hebben? Beetje tegenstrijdig, niet?
Ik bezie TFP namelijk niet als stabber, daarom vind ik de lijst al niet correct.

Nee het account is nog altijd zo groot doordat hij stabte. Ook al zitten er andere spelers op dan nog is het account onterecht zo hoog geraakt. En dat mag zeker geweten zijn. Het is niet omdat het account stabte dat je deze spelers nu op het account als stabbers moet zien natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
sommige spelers hebben idd een stabb verleden,
(dit mag best aangekaart worden) zo kan het vaak voorkomen worden.

jannes weet dat:p want die speelt w23 de stabb wereld nummer 1 hihi

jannes bosss:$
 

DeletedUser66265

Guest
Dan gaat de geloofwaardigheid van die lijst wel enorm achteruit? Ze worden groen gezet als ze hun stab goedmaken, maar niet als ze gewoon zelf geen stab gedaan hebben? Beetje tegenstrijdig, niet?
Ik bezie TFP namelijk niet als stabber, daarom vind ik de lijst al niet correct.

Ik denk dat je dan niet helemaal snapt wat jannes bedoelt. Toegeven dat het account waar je op speelt vroeger iemamd heeft gestabt is wat anders dan toegeven dat je zelf iemand hebt gestabt. In het laatste geval ben je zelf een triest figuur, in het eerste geval is er weinig aan de hand op het feit na dat het account waarmee gestabt is rang onwaardig is.

Het enige wat jannes (volgens mij) aan wilt geven is dat een account dat heeft gestabt gemakkelijk aan dorpen is gekomen en voor nu dus te hoog in de ranglijst staat. Dit heeft dus verder niks met de nieuwe spelers op het account te maken. Die kunnen het account gewoon in glorie en eer herstellen als ze goed door blijven gaan.
 
Reactiescore
3.582
sommige spelers hebben idd een stabb verleden,
(dit mag best aangekaart worden) zo kan het vaak voorkomen worden.

jannes weet dat:p want die speelt w23 de stabb wereld nummer 1 hihi

jannes bosss:$

Of het de stab nummer 1 wereld is weet ik niet maar er is wel aardig gestabt daar ja :D:D Maar ik heb het gevoel dat jij mij kent maar dat is niet wederzijds voorlopig :(



Ik denk dat je dan niet helemaal snapt wat jannes bedoelt. Toegeven dat het account waar je op speelt vroeger iemamd heeft gestabt is wat anders dan toegeven dat je zelf iemand hebt gestabt. In het laatste geval ben je zelf een triest figuur, in het eerste geval is er weinig aan de hand op het feit na dat het account waarmee gestabt is rang onwaardig is.

Het enige wat jannes (volgens mij) aan wilt geven is dat een account dat heeft gestabt gemakkelijk aan dorpen is gekomen en voor nu dus te hoog in de ranglijst staat. Dit heeft dus verder niks met de nieuwe spelers op het account te maken. Die kunnen het account gewoon in glorie en eer herstellen als ze goed door blijven gaan.


Ja aardig verwoord hoe ik het bedoelde :)
 

DeletedUser

Guest
jannes we hebben samen de grootste grootmacht op w23 behaald (464 dorpen)
ik ben keihard gestabbt door micems (gerard 1sander1) van 8 mil naar 3 mil....:(



maar idd,
zoals boven gezegd wordt,
spelers die nieuw zijn (zijn niet stabbers!, tot ze zelf stabben)

de top behaald hebben ze zelf niet, maar laten ze blijken waardig te zijn voor hun ranking dan is dat gewoon goed (en is het stabber van het acc af lijkt me)
 

DeletedUser75318

Guest
Inderdaad, Alibaba en de 40 rovers ; Wouter a.k.a. kontenlikkertje eerste klasse van iedereen zou ik zeggen.

Hiro een stabber? Deceiver of the nine een stabber? Witch king of angmar? Wie zijn de volgende die je stabbers noemt?

Klagen dat je geen edelruimte hebt, maar steeds stamhoppen om veilig te liggen en met iedereen NAP's en kontlikken om te overleven... ?

Mann jij gaat op W44-Sad-Lijst als die al dan niet bestaat :p

Greetz,
Bram - Hiro

Edit:
- Spijtig voor Ruben & Robbrecht (ali baba co's w44) die achter zijn rug een account gaan maken zijn op W45 waar ze mij als 3e man vroegen.
- En Wouter, iemand verwijten van een stab, terwijl je op classic anders er ook wat van kan he! Maarja gelijk met de grond geboord :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inderdaad, Alibaba en de 40 rovers ; Wouter a.k.a. kontenlikkertje eerste klasse van iedereen zou ik zeggen.

Hiro een stabber? Deceiver of the nine een stabber? Witch king of angmar? Wie zijn de volgende die je stabbers noemt?

Klagen dat je geen edelruimte hebt, maar steeds stamhoppen om veilig te liggen en met iedereen NAP's en kontlikken om te overleven... ?

Mann jij gaat op W44-Sad-Lijst als die al dan niet bestaat :p

Greetz,
Bram - Hiro

Edit:
- Spijtig voor Ruben & Robbrecht (ali baba co's w44) die achter zijn rug een account gaan maken zijn op W45 waar ze mij als 3e man vroegen.
- En Wouter, iemand verwijten van een stab, terwijl je op classic anders er ook wat van kan he! Maarja gelijk met de grond geboord :)

anhja ik speel niet eens w45 mee :) en wat noem je een stab ? stamhoppen naar de zelfde stam of een nap verbreken en onmiddelijk aanvallen & terwijl we een opzeg termijn hadden afgesproken hadden van 5dagen? + dan nog is heel je clear en trein verliezen ? best wel failen noem ik me dat :)

Btw vraag me af waar ik in het openbaar dat heb verteld ?
Heb het wel laten weten aan de betrokken personen maar zij hebben hun verklaring laten weten en ik snap ze perfect.

Witch kan niet veel zeggen want hij is maar het slaafje en de grote mond van Dotn

maar jij slaagt echt alles :) jij word dan nog is uit de stam gekickt voor bb's te edelen

en ga je mij verwijten dat robrecht & ruben hier weg zijn ?

Ruben heeft hier nooit gespeeld ten eerste en robrecht speelt nog altijd met me mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Geen idee hoe jij erbij komt dat witch ons slaafje is maar dat is echt onzin. ;)
Het is gewoon een rl vriend van robin die het leuk vind om voor ons te beuken en barbedelaars weg te rammen.
 

DeletedUser75318

Guest
anhja ik speel niet eens w45 mee :) en wat noem je een stab ? stamhoppen naar de zelfde stam of een nap verbreken en onmiddelijk aanvallen & terwijl we een opzeg termijn hadden afgesproken hadden van 5dagen? + dan nog is heel je clear en trein verliezen ? best wel failen noem ik me dat :)

Btw vraag me af waar ik in het openbaar dat heb verteld ?
Heb het wel laten weten aan de betrokken personen maar zij hebben hun verklaring laten weten en ik snap ze perfect.

Witch kan niet veel zeggen want hij is maar het slaafje en de grote mond van Dotn

maar jij slaagt echt alles :) jij word dan nog is uit de stam gekickt voor bb's te edelen

en ga je mij verwijten dat robrecht & ruben hier weg zijn ?

Ruben heeft hier nooit gespeeld ten eerste en robrecht speelt nog altijd met me mee.


Gewoon naar dezelfde stam?
LiQ was onze nr 1 vijand en dat wist je goed genoeg! Zonder boe of ba de stam verlaten (zelf jouw co's waren niet te spreken over jouw roekeloze beslissing, zonder enig overleg met hen). Dan maar weer een fusietje op classic net zoals je met iedereen wil fuseren en internen (Deceiver kan hier in meestemmen :p)

Ik werd inderdaad uit de stam gekickt, maar dat staat los van het samenwerken met Deceiver Of The Nine, waarmee ik sinds dag 1 van W44 samenwerk, a.k.a. Artificial Intelligent.

Robrecht zegt fuck w44 ben ik nog amper actief en is jou helemaal beu, zijn zijn woorden. + zonder je kan niet ontkennen dat ze achter je rug met mij w45 gingen spelen zonder dat je he wist, en dat had 1 reden...

Groetjes, over en uit!
 
Reactiescore
26
Hallo, goede avond,

Zal ik ook iets zeggen, het fijne is dat ik niet van deze NAP afwist tot eergisteren denk ik, dus echt iets serieus zal het dan ook niet zijn geweest... (?) Nu hoor ik dat Wouter dit heeft gestuurd, dus ook al was er dan een NAP met 5 dagen opzeg termijn. Door dit te zeggen zie ik niet in waarom de aanvallen niet zouden mogen komen van hiro.

Ik weet dat ik mijn eigen account nu in shit help maar dit is gewoon wat er is gebeurd, stop de bs alstublieft.


Een fijne avond nog verder,
Robrecht
 

DeletedUser75318

Guest
'niet relevant'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
HAHA wat ik grappig vind van je is dat je met argumenten komt die ik niet eens ken of die waar zijn ?

Ruben heeft nooit op w44 willen spelen nooit

[14/09/2015 19:27:00] wouter: we kunnen je wel gebruiken op w44
[14/09/2015 19:27:18] Ruben: Nah
[14/09/2015 19:27:31] wouter: we hebben je echt nodig hoor
[14/09/2015 19:27:45] Ruben: Ja kan maar ik ga niet op 2 werelden spelen
[14/09/2015 19:27:56] wouter: classic is gedaan ?
[14/09/2015 19:28:16] Ruben: Jah, maar ik speel op 45

Vind ik raar van je bram ?

en dan nog iets die fusie was niet eens mijn idee ?

Wij hadden net een 2de dorp en ruben en robrecht wouden fuseren ?

Je bent zo een vage kerel bram ? Weet je zelf nog wel allemaal wat je zegt ?
 
Bovenaan