W43: The Decision

Deleted User - 487776907

Guest
Zei toch ook dat ik daar niet de juiste persoon voor ben haha. Zo staat het althans bij oorlogsstatistieken ingame als samenvatting. Kan ik niemand bij toevoegen.

Overigens denk ik dat het duidelijk mag zijn dat als er ook maar één onverklaarbare, rechtstreeks via bb geedelde CF komt bij purr, ik er persoonlijk voor ga zorgen dat we alle afspraken ontbinden met Finity en er een regelrechte casual van maken met als gevolg dat ik kata's zonder pardon rond ga strooien.

Verneuk de wereld maar als je echt niet tot inziens kan komen Laurens ;)
 

DeletedUser63354

Guest
En alsof dat niet waar is. Elke massa die ik heb gedeft is foutloos gegaan, ik ben er 1 massa niet in het begin en het gaat meteen fout. Zegt wel wat denk ik. Maar Rick, jij hebt een tunnelvisie, dus ik snap wel dat je het niet begrijpt.

Nouja je hebt een verschil tussen deffen en dieptriest deffen. En wat er die ochtend op Sjeinen was echt dieptriest.
 
Reactiescore
768
Zei toch ook dat ik daar niet de juiste persoon voor ben haha. Zo staat het althans bij oorlogsstatistieken ingame als samenvatting. Kan ik niemand bij toevoegen.

Overigens denk ik dat het duidelijk mag zijn dat als er ook maar één onverklaarbare, rechtstreeks via bb geedelde CF komt bij purr, ik er persoonlijk voor ga zorgen dat we alle afspraken ontbinden met Finity en er een regelrechte casual van maken met als gevolg dat ik kata's zonder pardon rond ga strooien.

Verneuk de wereld maar als je echt niet tot inziens kan komen Laurens ;)

Wat bedoel je met dat dikgedrukte?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Een barb die al minstens een maand of langer barb is. Barbs die dus maximaal 5k kunnen zijn aangezien ik de andere al opgeedeld heb
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nouja je hebt een verschil tussen deffen en dieptriest deffen. En wat er die ochtend op Sjeinen was echt dieptriest.

Weet jammer genoeg niet wat er allemaal is gebeurd. Weet wel dat toen ik on kwam en tegen jer zei, waar is de mobiele def? Dat die zei dat die geen flauw idee had waar die was. Toen waren er jammer genoeg al dorpen weg die eigenlijk niet mochten verloren gaan. Maar ik kon er niks meer aan doen. Dan heb ik overgepakt en alle stacks teruggetrokken en de eerste dag maar puur met off en 3 a 4 mobiele defjes gedeft. 2e dag met safedef en beetje van BBK waarvoor ik ze eeuwig dankbaar ben. En nu is het in orde.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel 1 bazencf waaruit ik hem gisterennacht heb mee getrolld. Had geen intentie om dat dorp te behouden, maar was wel ff lachen :p

Ja 1 bazen CF waar je 30-40 deffjes zet waardoor jij nu 10 andere dorpen verloren hebt die je niet hebt kunnen deffen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sorry voor de interpunctie, via iphone deftige zinnen vormen is kut haha
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja 1 bazen CF waar je 30-40 deffjes zet waardoor jij nu 10 andere dorpen verloren hebt die je niet hebt kunnen deffen

Nou. Deze cf heeft de beste ligging die je je kan voorstellen. We hebben natuurlijk niet allemaal 9 stamdef in onze eerste 7 linies he rick. :D
 

DeletedUser

Guest
En alsof dat niet waar is. Elke massa die ik heb gedeft is foutloos gegaan, ik ben er 1 massa niet in het begin en het gaat meteen fout. Zegt wel wat denk ik. Maar Rick, jij hebt een tunnelvisie, dus ik snap wel dat je het niet begrijpt.
Dat je er niet was is een slap excuus de aanvallen liepen al meerdere dagen kon je makkelijk zien dat er gedefft moest worden is een simpele uitvlucht wat je nu zegt

Ja als ik online ben verliezen we ook geen dorpjes kan ik net zo goed altijd offline zijn als ik aanvallen krijg mrja dat snap jij met je tunnelvisie niet denk ik
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat je er niet was is een slap excuus de aanvallen liepen al meerdere dagen kon je makkelijk zien dat er gedefft moest worden is een simpele uitvlucht wat je nu zegt

Ja als ik online ben verliezen we ook geen dorpjes kan ik net zo goed altijd offline zijn als ik aanvallen krijg mrja dat snap jij met je tunnelvisie niet denk ik

.. Ik had al vantervoren aangegeven dat ik er niet ging zijn. Ook naar jou, Bonaya en Aron. Dus kom alsjeblieft niet zo schijnheilig hier doen. Zieligerd.
 

DeletedUser

Guest
.. Ik had al vantervoren aangegeven dat ik er niet ging zijn. Ook naar jou, Bonaya en Aron. Dus kom alsjeblieft niet zo schijnheilig hier doen. Zieligerd.
Dus omdat jij er niet bent moeten we denken och arme Laurens is er niet laten we de edels maar later versturen zodat die zijn "pro-heid" kan tonen.


Laurens jij bent zo arrogant dat je denkt dat "sjeinen" enkel om jou draait een goed acc is een acc waar meerdere spelers goed kunnen aanvallen en deffen jij kan goed deffen misschien maar, als jouw medespelers dit verpesten zegt alsnog dat JIJ het net zo hebt verpest en dat JULLIE dorpen hebben verloren op het moment dat er aanvallen kwamen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hou je mond toch joh. Idioot. Heb ik ergens gezegd dat jullie geen edels mogen sturen dan? Tunnelvisie is strong with you.
 

DeletedUser63354

Guest
Hé zullen we de discussie stopzetten :D? Laurens heeft zn momentje gehad, verschillende mensen kutnoob kunnen noemen en nu kunnen we weer verder, want hij weet zelf ook wel dat een mb edelen best mag :p
 
Bovenaan