- Reactiescore
- 38
Als mijn trein in een tunnel rijdt, heb ik helemaal geen visie meer. 
Imo nog steeds niet Twan. Ik wil er best afspraken over maken. Pm me vanavond![]()
.. Ik had al vantervoren aangegeven dat ik er niet ging zijn. Ook naar jou, Bonaya en Aron. Dus kom alsjeblieft niet zo schijnheilig hier doen. Zieligerd.
En alsof dat niet waar is. Elke massa die ik heb gedeft is foutloos gegaan, ik ben er 1 massa niet in het begin en het gaat meteen fout. Zegt wel wat denk ik. Maar Rick, jij hebt een tunnelvisie, dus ik snap wel dat je het niet begrijpt.
Zei toch ook dat ik daar niet de juiste persoon voor ben haha. Zo staat het althans bij oorlogsstatistieken ingame als samenvatting. Kan ik niemand bij toevoegen.
Overigens denk ik dat het duidelijk mag zijn dat als er ook maar één onverklaarbare, rechtstreeks via bb geedelde CF komt bij purr, ik er persoonlijk voor ga zorgen dat we alle afspraken ontbinden met Finity en er een regelrechte casual van maken met als gevolg dat ik kata's zonder pardon rond ga strooien.
Verneuk de wereld maar als je echt niet tot inziens kan komen Laurens![]()
Dan laten we onze MB die wel edelen en edelen we die later over.Zswader KillB praktijken
![]()
Man man man.. hier ga ik niet WEER op in zeg.
Als mijn trein in een tunnel rijdt, heb ik helemaal geen visie meer.![]()
Oké nog één keer dan.
Zswader had dat dorp sinds augustus. Sinds november (?) hebben wij contact met haar. We hebben dus nooit gezegd dat zij even dat dorp voor ons moest edelen zodat wij hem later konden terugpakken. Daarnaast hebben wij nooit en te nimmer het account Zswader te hulp gevraagd puur om die CF. De reden was dat het account in het westen, buiten die CF dus, voordelig lag voor Daap EN omdat de bespeler kwalitatief zeer sterk is.
Wat jullie steeds aanhalen is het vokgende:
We laten onze MB ook even wat barbs edelen om die vervolgens zelf over te nemen.
Dat is puur het hele gebeurde uit context trekken en naar onjuistheid het hele verhaal verkrachten. Jullie hebben het dan over "de intentie hebben en willens en wetens een CF maken" terwijl dit bij ons alles behalve dat het geval was.
Ja Laurens, die CF van jullie heeft een prachtligging. Heb je me idd eventjes getrold, was pas laat gaan slapen (iets na 2 dacht ik), had examen om 8u30. Had me voorgenomen wekker om 5u40 te zetten om wat te herhalen maar ben erdoor gemaft, wie weet had ik nog iets tegen dat treintje kunnen doen. Ik ben dus welgeteld 4 a 5 uur offline geweest en daar heb je handig gebruik van gemaakt, volledige clear weggeëdeld![]()
Dus Kill B heeft wel een CF gemaakt bij DBTD en bewust. Je zegt zelf dat er vanaf november al contact was. Kill B heeft dat dorp dus gratis gekregen.
Lees het vraagteken achter November. Dat betekent dat ik het niet zeker weet en het ook later geweest kan zijn...
Nouja ik lees het verkeerd. Niet om gevraagd maar wel gebruik van gemaakt. Dan zou de MB van weet ik veel wie tussen iemand van DAAP mogen edelen en vervolgens pakt iemand het vanuit Finity. Zelfde doeleinde.