W43: The Decision

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het grappige is wel dat het niet ons doel per se was om veel dorpen te veroveren. Tuurlijk, het is een leuke bijkomstigheid, maar we moesten wel lachen om al die mobiele troepen die gekilld zijn.

Nogal hilarisch dat er dan steeds clears worden bijgestuurd, niet waar? Je doet me denken aan zo'n noob van w37, die zei ook dat wanneer er tijdens een massa edels worden gestuurd, het niet altijd de bedoeling is om dorpen te nemen.

Laat ik je er even op wijzen dat het geen edelfakes zijn die je gestuurd had, en dat jij, die de hele nacht wakker bleef voor edels te sturen, nu zegt dat het niet de bedoeling was om dorpen te nemen? Nogal een tegenstrijdige gedachte als je het mij vraagt.

Als jij &psycho edelclears sturen, is het dan de bedoeling om dorpen te edelen.. Dat moet ik toch wel even vragen aan een expert hoor.. Edelclears, dorpen nemen.. Nee je hebt gelijk, geen intentie what so ever.:rolleyes:
 

DeletedUser72576

Guest
Ik heb t over deze cf, niet over die vorige.

En waar heb jij het toch allemaal over? Ik was er ten eerste niet en was ook niet van plan deze massa te deffen, dat ik toen er al dorpen waren verloren nog ging deffen zegt niks over mijn defskills.

Ik vind het moeilijk om een casual noobje duidelijk te maken dat er iets bestaat zoals normen en waarden. En nou, vind jij 5 dorpen voor Daap veel dan voor een massa met 2 edelaars en 1 slaafje in de rug? Dat slaafje heeft er 3 genomen, dat is bijna evenveel dan jij en psycho samen die zeker 10x zo groot zijn. Ik wil maar zeggen, vind je het echt een goede prestatie op sjeinen? Grapjas.

Ik heb deze massa eerst gedeft met eigen def ja, gisteren&eergisteren. Vandaag komt er idd os binnen, ik bedoel, ik kan geen def blijven toveren op die 200-300 edelclears van jullie. Ben jij nou echt zo'n idioot of doe je dit expres? In dat geval hoor je perfect bij Daap meneer "ex w43". Kutnoob.

Ehm. Purr 9 dorpen, psycho 2. 9+2=/=5 ;)

En nee hoor, ik ben geen idioot, ik snap ook wel dat je 200-300 edelclears niet kan deffen. En ja, ik maak expres zo'n idiote opmerking. Jullie verkondigen oh zo graag dat jullie met eigen def deffen. Als dat niet het geval is, moet je dat ook niet zeggen :)

Sorry dat ik mijn handtekening nog niet heb bijgewerkt.
 

DeletedUser63354

Guest
Oh je denkt dat ik het was die nacht? :D Ik snapte de 'Twan zoek een leven G' al niet.
En wat wil je horen dan? Tuurlijk had ik liever gehad dat er meer dorpen waren veroverd, echter kan ik me herinneren dat ze op Deceived ook zo'n grote bek hadden toen Killb 1100 aanvallen timede op 07:01:00.
En lachen dat er geen dorpen veroverd werden haha. Die gasten snapten ook niet dat troepen killen vooraleer je gaat edelen wellicht wel net zo belangrijk is.

De edelclears van ons zorgden er gewoon voor dat (zeker de deffer van de eerste ochtend (rofl)) de mobiele/front troepen gekilld werden. Jij hebt het prima gedaan hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72576

Guest
Nogal hilarisch dat er dan steeds clears worden bijgestuurd, niet waar? Je doet me denken aan zo'n noob van w37, die zei ook dat wanneer er tijdens een massa edels worden gestuurd, het niet altijd de bedoeling is om dorpen te nemen.

Laat ik je er even op wijzen dat het geen edelfakes zijn die je gestuurd had, en dat jij, die de hele nacht wakker bleef voor edels te sturen, nu zegt dat het niet de bedoeling was om dorpen te nemen? Nogal een tegenstrijdige gedachte als je het mij vraagt.

Als jij &psycho edelclears sturen, is het dan de bedoeling om dorpen te edelen.. Dat moet ik toch wel even vragen aan een expert hoor.. Edelclears, dorpen nemen.. Nee je hebt gelijk, geen intentie what so ever.:rolleyes:

Edelclears, dus je moet wel blocken, dus je moet mobiele def verliezen, dus je kan niet dodgen. Ja Twan heeft gelijk, edelclears dienen niet per se om dorpen te nemen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ehm. Purr 9 dorpen, psycho 2. 9+2=/=5 ;)

En nee hoor, ik ben geen idioot, ik snap ook wel dat je 200-300 edelclears niet kan deffen. En ja, ik maak expres zo'n idiote opmerking. Jullie verkondigen oh zo graag dat jullie met eigen def deffen. Als dat niet het geval is, moet je dat ook niet zeggen :)

Sorry dat ik mijn handtekening nog niet heb bijgewerkt.

Psycho 1, zwsader 3 en purr 9? 2 van Pjan, die ik niet bijreken bij Sjeinen, en 7 van sjeinen waarvan 2 ondefbare. Nogal magertjes als je bedenkt dat al mijn mobiele def op 3 dorpjes na was gebashed, niet? Ik bedoel, onkunde?

Dat psycho daarna die van zwsader overnobelde telt niet als zijn dorp. ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wacht. Ik laat prinses heel m'n 3e en 4e en 5e linie edelen. Dan mag je hem ook niet aanvallen daar en zijn mijn dorpen veilig :eek:
 

DeletedUser72576

Guest
Psycho 1, zwsader 3 en purr 9? 2 van Pjan, die ik niet bijreken bij Sjeinen, en 7 van sjeinen waarvan 2 ondefbare. Nogal magertjes als je bedenkt dat al mijn mobiele def op 3 dorpjes na was gebashed, niet? Ik bedoel, onkunde?

Dat psycho daarna die van zwsader overnobelde telt niet als zijn dorp. ;)

Nee, purr 9 van sjeinen. Niks pjan. 2 ondefbare, ja dat kan je bij elk verloren dorp dan zeggen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
9 van sjeinen? Ik tel er geen 9 hoor? :p
En nee, die 2 waren ondefbaar, volledig afgelegen en niet gestacked, was vast moeilijk toen ik Bonaya zelfs pmde "die mag je hebben, doe ik geen moeite voor".

Ik tel er zelfs maar 6 voor Purr? Die 3 rond die cf van die speler. Die 2 afgelegen en die ene cf waaruit je die extra cf van pjan hebt genobeld.
 

DeletedUser72576

Guest
9 van sjeinen? Ik tel er geen 9 hoor? :p
En nee, die 2 waren ondefbaar, volledig afgelegen en niet gestacked, was vast moeilijk toen ik Bonaya zelfs pmde "die mag je hebben, doe ik geen moeite voor".

Ik tel er zelfs maar 6 voor Purr? Die 3 rond die cf van die speler. Die 2 afgelegen en die ene cf waaruit je die extra cf van pjan hebt genobeld.

Sorry, ik zie net dat ik de recaps van de recaps ook meegeteld heb. Foutje, foutje :p Zijn er 6.

Ja je hebt gelijk, zijn er zes ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
10 dorpen winst is maar magertjes hoor, zeg nou zelf :p. Kan wel meer worden trouwens, 12 ong.
 
Reactiescore
768
Iemand vroeg om huidige stats. Nu ben ik niet de beste in zelf stats maken op twstats.com dus dit is 'm via de ingame samenvatting:

9nBGRNS.png


Mogen jullie zelf discussiëren hoe, wie en wat er allemaal bij moet om de juiste stats te tonen ;)

Die stats kloppen niet echt. Viel me alleen op hoor haha, bedoel er niets mee XD.
 

DeletedUser

Guest
Die stats kloppen niet echt. Viel me alleen op hoor haha, bedoel er niets mee XD.
Zou er inderdaad rovi Faber zswader en infinity bij moeten rekenen
Dat is realistischer :) mrja stats zijn altijd een moment opnamen

Daap maakt maakt winst ook op de rim en dat telt zeker ook mee in de toekomst van de oorlog en finity zou hetzelfde doen
 

DeletedUser

Guest
10 dorpen winst is maar magertjes hoor, zeg nou zelf :p. Kan wel meer worden trouwens, 12 ong.
Ja jij hebt zoveel dorpjes winst op psycho gemaakt zeg .
Met je massa wat sjeinen Nu zegt:

"sjeinen" nee dat was geen massa en ja ik was er de dag van deffen niet anders hadden jullie er niet eens 10 gehad
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja jij hebt zoveel dorpjes winst op psycho gemaakt zeg .
Met je massa wat sjeinen NH zegt
"sjeinen" nee dat was geen massa en ja ik was er de dag van deffen niet anders hadden jullie er niet eens 10 gehad

Ik heb wel 1 bazencf waaruit ik hem gisterennacht heb mee getrolld. Had geen intentie om dat dorp te behouden, maar was wel ff lachen :p
 
Reactiescore
768
Zou er inderdaad rovi Faber zswader en infinity bij moeten rekenen
Dat is realistischer :) mrja stats zijn altijd een moment opnamen

Daap maakt maakt winst ook op de rim en dat telt zeker ook mee in de toekomst van de oorlog en finity zou hetzelfde doen

Daarom aan het eind zullen we zien hoe het ervoor staat :).
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja jij hebt zoveel dorpjes winst op psycho gemaakt zeg .
Met je massa wat sjeinen Nu zegt:

"sjeinen" nee dat was geen massa en ja ik was er de dag van deffen niet anders hadden jullie er niet eens 10 gehad

En alsof dat niet waar is. Elke massa die ik heb gedeft is foutloos gegaan, ik ben er 1 massa niet in het begin en het gaat meteen fout. Zegt wel wat denk ik. Maar Rick, jij hebt een tunnelvisie, dus ik snap wel dat je het niet begrijpt.
 

DeletedUser63354

Guest
Uhuh, ik denk echter wel dat als je iedereen erbij rekent dat het beeld van wie er aan het winnen/verliezen is, verslechtert.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat is zo, Infinity en Rovi zouden er imo niet eens bijhoren omdat ze beiden nog niet echt samen gecoördineerde aanvallen hebben uitgevuld met Finity/BaBe. Net zoals BBK dat er (nog) niet bijhoort.
 
Bovenaan