W37 Awards & Achievements

DeletedUser60969

Guest
Dat was wel door team wever he hater :S iedereen vergeet mij hier :mad:

Maar ja, Gerwin is een baasje <3

Hihi, team wever was een bazemteam :cool:

Daar gaat het me totaal niet om, maar jij wilt nu compleet de schuld naar story schrijven, dat is hoe heel de wereld gegaan is , schuld naar andere schuiven. Jij wilt niet toegeven dat mebtal ook deels fout zat en blijft volhouden dat dit de schuld van story is..

Haha.
Redelijk simpele post, het veralgemenen dat er een hele wereld alle schuld naar Story wordt geschoven. Zou leuk zijn als je dan ook daadwerkelijk voorbeelden van hebt. Ik denk wel dat Story/Cyan het laatste is wie erover kan klagen.
En om inhoudelijk in te gaan op je andere deel van je post, waar zeg ik dat ik de schuld volledig naar Story wil schuiven? Zie de quotes hier onder, simpele opmerking.

Neem bijvoorbeeld Tide, feitelijk gezien hebben er 2 kanten schuld.
Als Cyan (Of als het al Story genoemd werd) direct duidelijkheid had gegeven[.....]
Wel is het zo dat Mental [.....]
. Daarom kan Cyan/Story de 1e kant zichzelf volledig aanrekenen, en Mental de 2e kant.

Deels wel, als Story vanaf het begin duidelijk was richting Mental [.....]
In dit opzicht vind ik dat wel nalatigheid van Story ja.
 

DeletedUser66129

Guest
Sowieso is heel de wereld verneukt geweest vanwege alle gejank richting elkaar, de stammen konden elkaar niet aanzien of gelijk geven. Ik blijf wat dat betreft zelf gewoon open en zeg dat de wereld zowel door Mental als door Story verneukt is. Alleen had ik daar geen grip op destijds dus vond het wel welletjes daarom stopte ik.

Maar het is gewoon een van de grootste kut wereld die ik ken. Vond het leuk totdat er weer een actie kwam dat niet door de beugel kon en dan krijg je een kettingreactie, ja jullie deden dit dus doen wij het ook. Enzovoort.

Was idd niet goed wat ik zei, zat FF met dat bericht van Rise in gedachte. Maar goed..
 

DeletedUser72524

Guest
Er werd op een gegeven moment veel naar elkaar gejankt, maar ik heb altijd het idee dat dit wel mee viel en dat er vooral constant dezelfde mensen waren die dit deden. Maar anderzijds ook een grote groep die dit juist niet deden (of niet regelmatig). Verder is dit iets wat jammer genoeg bij een tw-wereld hoort en dus was het op w37 niet erger dan bij andere werelden.
 

DeletedUser60969

Guest
Sowieso is heel de wereld verneukt geweest vanwege alle gejank richting elkaar, de stammen konden elkaar niet aanzien of gelijk geven. Ik blijf wat dat betreft zelf gewoon open en zeg dat de wereld zowel door Mental als door Story verneukt is. Alleen had ik daar geen grip op destijds dus vond het wel welletjes daarom stopte ik.

Maar het is gewoon een van de grootste kut wereld die ik ken. Vond het leuk totdat er weer een actie kwam dat niet door de beugel kon en dan krijg je een kettingreactie, ja jullie deden dit dus doen wij het ook. Enzovoort.

Was idd niet goed wat ik zei, zat FF met dat bericht van Rise in gedachte. Maar goed..

Ach ik vond het eigenlijk nog wel een leuke wereld, heb er het beste van gemaakt en een boel toffe mensen leren kennen en kan goed op dingen terugkijken. Ook met Mental kan ik goed op terugkijken hoe beslissingen goed hebben uitgepakt en hoe goed het stond als team en leiding.

Uiteindelijk heb ik me nooit zo druk gemaakt om de negatieve dingen tussen Cyan/Story en Mental, of in elk geval ik trok het mezelf nooit zo aan. Kon dan ook wel goed met enkele Story/Cyan leden zonder te janken op elkaar :p

Maar je hebt wel gelijk, uiteindelijk is het een soort kettingreactie van verwijten na elkaar toe. Stam 1 heeft schuld omdat stam 2 situatie 2 heeft gedaan en daarom doet stam 2 situatie 4 weer omdat Stam 1 situatie 3 heeft gedaan. Een soort vicieuze cirkel die ook gepoogd is te stoppen door beide zijden maar nooit gelukt is :(

Maar ik denk wel dat dit bij andere werelden net zo goed voorkomt. Alleen misschien nu meer doordat Mental al vanaf de start van deze wereld staat, en de groep Cyan(Story) ook al vanaf het begin mee doet als groep. Dan heb je al vaker weer wat meer verwijten over en weer dan anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73904

Guest
Mental heeft volgens mij helemaal geen schuld aan het geval Tide. De enige mensen die je het kan aanrekenen zijn de spelers van Tide als ze iets misdaan hebben, en (leiding) Cyan/Story (nalatig handelen).
 

DeletedUser

Guest
Lol zie ik opeens weer de discussie over Tide opkomen, serieus mental, dat jullie zo'n zielige actie aan het goedpraten zijn. Vind dit echt vrij lachwekkend.
 

DeletedUser66129

Guest
Lol zie ik opeens weer de discussie over Tide opkomen, serieus mental, dat jullie zo'n zielige actie aan het goedpraten zijn. Vind dit echt vrij lachwekkend.

Auke, bemoei je er niet mee! :mad: :p

Zo was de wereld gewoon, Story heeft ook dingen geprobeerd goed te praten wat eigenlijk niet kon...
 

DeletedUser

Guest
Auke, bemoei je er niet mee! :mad: :p

Zo was de wereld gewoon, Story heeft ook dingen geprobeerd goed te praten wat eigenlijk niet kon...

Tja, ik persoonlijk heb dat niet gedaan dus mag ik Mental ervan beschuldigen als ze het wel doen he :cool:
 
Reactiescore
1.367
Heb jij ook wel gedaan scrub
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Ik kan 123 niet op een belangrijke speler komen, sorry. :eek:
Beste Gestopte Speler: Ik veronderstel dat heel AI op delete is? Dan wil ik wel Pim, Richard, en de belangrijke spelers van AI: Tuur, Mark, Sam.

Ook pluimpje voor Triador en Gerwin. ;)
Beste Stamspeler: Tuur en Mark binnen AI.
Gezeligste speler: Vond Jordy & Daan wel gezellig om mee te praten.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Tuur, Mark, Jordy, Daan, zelfs Matthias!
De meest Faire Speler: Triador, vond ik wel leuk om te zien dat hij desondanks alles gewoon op delete ging omdat Mental wat deed wat hem niet aanstond, heb ik wel respect voor.
De Beste / leukste actie: YKMN die zo gefaald verdedigd was, maar toch behield Mental de grote mond op het AF, heerlijk. :D
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Breken van Repelsteeltje en Khaleesi. Repel was onverwacht, opeens spelerloos en hupla. Khaleesi, tja, Alex was er ook opeens niet meer en niemand had de vv, kunnen we niks aan doen.
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: AI.
De beste aanvaller: Ik vond niemand aanvallend uitblinken..
De beste verdediger: Triador
De beste vv'er: Triador
De grootste noob / faler: Zoveel, ik vind nog steeds Bart een ongelofelijke noob waar niets zinnigs uit komt, beetje zoals Danny, maar dat valt onderhand wel mee.
Grootste Faalstam: Divine, no doubt.
Dé verrassing van W37 (Speler/actie):/
De beste leider:/
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:/
De grootste spammer: Rise Against en zijn co, Floris?
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Weinig.
Wat is mijn mening over Mental: Nubs
 
Reactiescore
1.367
Ik heb zelfs een kata nap gedaan met AI... :(
 

DeletedUser74358

Guest
De Beste / leukste actie: Vind ik persoonlijk het vernietigen van Blacky. Hoe klote het voor ons ook was, maar Mental heeft dat gewoon goed aangepakt. Het had voor mij persoonlijk Nimue kunnen wezen, ware het niet dat op het moment dat dat account bijna brak er dermate veel deff kwam dat ik er niets meer tegen kon doen.

Brian heeft daar buiten de vele deff die kwam ook puik werk geleverd qua deffen moet ik zeggen:D
 

DeletedUser37428

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Ik kan 123 niet op een belangrijke speler komen, sorry. :eek:
Beste Gestopte Speler: Ik veronderstel dat heel AI op delete is? Dan wil ik wel Pim, Richard, en de belangrijke spelers van AI: Tuur, Mark, Sam.

Ook pluimpje voor Triador en Gerwin. ;)
Beste Stamspeler: Tuur en Mark binnen AI.
Gezeligste speler: Vond Jordy & Daan wel gezellig om mee te praten.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Tuur, Mark, Jordy, Daan, zelfs Matthias!
De meest Faire Speler: Triador, vond ik wel leuk om te zien dat hij desondanks alles gewoon op delete ging omdat Mental wat deed wat hem niet aanstond, heb ik wel respect voor.
De Beste / leukste actie: YKMN die zo gefaald verdedigd was, maar toch behield Mental de grote mond op het AF, heerlijk. :D
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Breken van Repelsteeltje en Khaleesi. Repel was onverwacht, opeens spelerloos en hupla. Khaleesi, tja, Alex was er ook opeens niet meer en niemand had de vv, kunnen we niks aan doen.
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: AI.
De beste aanvaller: Ik vond niemand aanvallend uitblinken..
De beste verdediger: Triador
De beste vv'er: Triador
De grootste noob / faler: Zoveel, ik vind nog steeds Bart een ongelofelijke noob waar niets zinnigs uit komt, beetje zoals Danny, maar dat valt onderhand wel mee.
Grootste Faalstam: Divine, no doubt.
Dé verrassing van W37 (Speler/actie):/
De beste leider:/
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:/
De grootste spammer: Rise Against en zijn co, Floris?
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Weinig.
Wat is mijn mening over Mental: Nubs

Kusjes! (K)
 

DeletedUser

Guest
In principe heeft Story/Cyan puur zijn eigen geloofwaardigheid al eerder verspeeld richting Mental. Dat er uiteindelijk aangevallen wordt omdat er geen duidelijkheid van Story komt lijkt het me logisch gezien het vuile spel van Story. Al heb ik nooit geloofd of het werkelijk het 'creditcard verhaal' was wat ons werd vertelt.

Ik zat dit topic ff door te lezen en kwam deze nog tegen. Dat 'creditcard verhaal' was gewoon de waarheid, we wisten niet direct waarom Tide gebanned was en de eigenaar van Tide wist dit eveneens ook niet. Het duurde een paar dagen voordat het duidelijk was, ik heb destijds een support gezien waarin dat creditcard verhaal werd bevestigd. De eigenaar van Tide kon hier zelf niets aan doen en ondanks dat de speler die de fout maakte nog maar kort speelde en direct verdwenen was bleef de ban.

En het klopt dat Story destijds niet direct naar Mental is gegaan, dit omdat we zelf de reden niet wisten. Achteraf was het verstandiger geweest dit meteen te melden, ik was zelf op dat bewuste moment niet zo actief anders had ik zelf de pm nog wel geschreven (volgens mij stuurde ik ook nog een pm enkel wat later toen de aanvallen al een tijdje begonnen waren).

@Martijn en Richard, dank voor jullie nominaties, en dat op basis van mijn tijd in Story en niet op mijn tijd in Cyan, dat doet me goed.
 

DeletedUser75133

Guest
Thanks auri, martijn en laurens voor jullie nominaties!

ik zal ergens komend weekend ook een lijstje maken ;)
 

DeletedUser73972

Guest
Ik zat dit topic ff door te lezen en kwam deze nog tegen. Dat 'creditcard verhaal' was gewoon de waarheid, we wisten niet direct waarom Tide gebanned was en de eigenaar van Tide wist dit eveneens ook niet. Het duurde een paar dagen voordat het duidelijk was, ik heb destijds een support gezien waarin dat creditcard verhaal werd bevestigd. De eigenaar van Tide kon hier zelf niets aan doen en ondanks dat de speler die de fout maakte nog maar kort speelde en direct verdwenen was bleef de ban.

En het klopt dat Story destijds niet direct naar Mental is gegaan, dit omdat we zelf de reden niet wisten. Achteraf was het verstandiger geweest dit meteen te melden, ik was zelf op dat bewuste moment niet zo actief anders had ik zelf de pm nog wel geschreven (volgens mij stuurde ik ook nog een pm enkel wat later toen de aanvallen al een tijdje begonnen waren).

@Martijn en Richard, dank voor jullie nominaties, en dat op basis van mijn tijd in Story en niet op mijn tijd in Cyan, dat doet me goed.

Zoek die screen is terug Aukeboy dan kan er geen twijfel meer bestaan :mad:
 

DeletedUser

Guest
@Rupel, zo ver kan ik helaas niet terugkijken op skype en ik heb die screens ook allemaal niet meer gezien mijn pc al eens is opgeschoond in de tussentijd. Maar fijn dat je me niet direct gelooft jij vieze nub :mad:
 
Bovenaan