W37 Awards & Achievements

DeletedUser61042

Guest
Sla je daar toch even de plank mis;)

Verklaar jezelf? Zeg dan niet alleen dat ik de plank mis sla dan wil ik graag ook een uitleg gezien ik een tijd lang op Rokade heb gespeeld en ik Laurens wel een speler vindt die fairplay hoog in het vaandel heeft staan.
 

DeletedUser73132

Guest
Altijd weer dat haten :mad:

Mooi topic en zal zelf ook binnenkort eens met een lijstje komen. Toch al bijna 2 jaar actief op W37 :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Misschien een moeilijke eerste vraag gezien ik het laatste half jaar vrij tot zeer inactief was, daarom ga ik dan ook voor @willemwever@ gaan, omdat dat een account was dat van start tot finish presteerde & domineerde.

Beste Gestopte Speler:

Triador , Gerwin, Glenn (die laatste P&P gerelateerd dan)
Triador was een vv monster, op zijn speelstijl liep niets aan te merken en als je een vv aan triador gaf, kon je er vanop aan dat er geen dorpjes meer verloren gingen
Gerwin voor zijn charisma dat hij in grote hoeveelheden bezat gecombineerd met een IG inze (ik herinner me de massa waar de aanvallen zo dicht mogelijk tegen 7:00:00:000 moest getmed worden, en hij honderden aanvallen in de 7:00:00 had)
Glenn Zoals al aangegeven bij Golden Awards was hij binnen story misschien niet zo'n belangrijk persoon als hij aan de buitenwereld op het AF leek, maar ik vond zijn manier van posten het beste P&P gerelateerd wat ik op het W37 forum tegengekomen ben. IG zou Glenn deze award natuurlijk niet van mij krijgen :p

Beste Stamspeler:

Sander omdat het gewoon iemand was die start to finish gedreven was in het mentalist-zijn. Zelden heb ik een motivatiedip kunnen registreren bij die kerel (in de skype chats dan toch :p)
Nick mijn oud maatje Nick van ESCALATION benoemde mij nog tot leider van R_R en sindsdien heb ik nooit getwijfeld dat als ik iets aan Nick / ESCALATION vroeg, het ook uitgevoerd ging worden. Veel mensen hier kennen Nick niet (goed), maar hij is ook een speler die al sinds dag 1 speelt op ESCALATION & altijd in stambelang heeft gespeeld.

Gezeligste speler:

Dan ga ik afgaan op de spamchats waarin ik heb gezeten en dan ga ik voor Sander, Gerwin, Yentl, Daan
Toch nog een speciale vermelding naar Pieter-Jelles van BMK want man man man, hebben wij gelachen in onze gesprekken :D

Beste Stam (Buiten Mental):

R_R, de stam waar ik misschien wel de leukste tijd uit mijn tw carrière heb gehad, nog steeds jammer dat enkel Nick en Daan hiervan overgebleven zijn. De mensen van R_R zouden echt door het vuur voor elkaar zijn gegaan, meer dan ik ooit bij welke andere stam dan ook heb gezien / mogen ervaren, zelfs meer dan Mental. Onze skills evolueerden ook van wat gemiddelde spelers in een gezamelijk leerproces naar aanvalsbeesten (verdedigen hebben we nooit veel moeten doen) en boekten dan ook het driedubbele van de winsten op Mental tov Cyan totdat we natuurlijk de BG met Cyan verbraken. Ik ben er dan ook van overtuigd dat R_R de bepalende factor was voor de wereld, of toch alleszins voor het noorden van de wereld.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen:

Veel mensen, maar om het aantal hier beperkt te houden ga ik hier maar 3 mensen noteren:

Nick, ik wil eens met hem op een accje spelen
Danny Geen idee hoe hij is om samen mee op een acc te spelen
Edwin / Triador Omdat ik ook eens o prang 1 wil staan :cool2:

De meest Faire Speler:

Martijn denk ik.

De Beste / leukste actie:

Het (eindelijk) wegspelen in de core van Cleonito, noobz zouden nooit zo lang de core mogen beheersen :p

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

Het kata-beleid van Mental vond ik toch wel jammer. Meer kan ik daar niet over zeggen denk ik buiten dat het me teleurstelde dat ze geen kata-afspraken wouden (ook al waren de redenen enigzins begrijpelijk)

Met wie had je zeker W37 willen afsluiten:

Peter, Jelle Mijn maatjes van R_R die zo stom moesten zijn om te stoppen (.Hope, KipOpStokBeleid)
Jesper / Masterz0r. Was een dikke noob maar zeker wel een aangename buur gedurende een lange tijd, jammer dat BMK hem moest wegspelen.

De beste aanvaller:

Repelsteeltje. Zelfde reden als Martijn, was het enige account dat mental solo kon doen zweten, al was het wel op de minder sterke accs binnen Mental die ook het einde dus niet gehaald hebben
Rise Against Aanvallend gewoon stabiel en heel erg sterk in de late midgame en late game.

De beste verdediger:

Laurens Heb hem 2 keer tegengekomen toen hij vv'de op een acc dat ik aan het aanvallen was, geen enkel foutje kunnen bemerken denk ik & afdruipen deed ik.
Triador Qua technieken misschien niet de meest geavanceerde speler, maar had een zeer goed inzicht & kon zich even een volle nacht achter pc zetten om een acc in een onmogelijke situatie dorpenverlies te kunnen besparen, respect!

De beste vv'er:

Idem als hierboven, met toevoeging van
Bas mijn tijd binnen Mental was hij ook een actieve vv'er waar het broodnodig was
Steff in de late game heeft Steff toch wel een heleboel vv's lopen draaiien zover ik me herinner, waaronder ok de mijne :p

De grootste noob / faler:

Tasarinan. Sorry jongens, dit hebben jullie misschien niet verdiend, maar ik kan me de tijden op het AF nog herinneren dat voornamelijk Bart van Tasa hier grotspraak kwam voeren en eventjes duidelijk maakte dat een 1v1 tegen cabbie geen probleem ging worden en dat hij die noob eens zwaar ging inmaken... Tot de eerste massas van de cabbie kant kwamen natuurlijk :D

Grootste Faalstam:

Legend op een paar kleine winsten op YKMN na die terug werden heroverd heeft deze stam nooit echt iets betekend, waar ze in Fresh toch wel een mooie toekomst leken te hebben sloeg dat in Legend plots helemaal om.

Dé verrassing van W37 (Speler/actie):

Dat Mental uiteindelijk met zo'n grote vlotheid van Story heeft kunnen winnen, ik wist dat Story vooral een grote mond over zichzelf open zetten op het AF, maar ik denk dat Story géén enkel mental account op de knieën heeft gekregen, wel hier en daar een prikje maar daar bleef het ook bij. Wel een beetje jammer.

De beste leider:

Nogal een moeilijke, voor mij was er niet echt een leider die er bovenuit sprong dus ga ik mezelf maar benoemen binnen R_R omdat ik mezelf verplicht 'wereldleider' liet noemen door al mijn leden :cool2:

Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:

Ook niet echt een paar mensen die hier bovenuit springen dus ga ik maar veralgemeniseren:
iedereen die er sinds de eerste dagen van deze wereld bij waren & hier nu nog steeds zijn, hoe groot je ook bent. Ik vind het altijd jammer dat elke wereld opnieuw een stam eindigt met nog maar 5 % die effectief de start van de wereld hebben meegemaakt. In mental bleven de starters nochthans een lange tijd aanwezig maar zijn er het laatste jaar toch ook meer en meer gestopt. Over story heb ik geen idee wie daar eigenlijk nu al sinds dag 1 speelt, gezien ze bijna allemaal op delete gaan niet veel meer denk ik.

De grootste spammer:

Buh ik haat spammers, wel een kleine ode aan de belangrijkste skype emoticon van w37: de Bandit smiley. Hands down. Dit was dé smiley van de grootste spamchat van w37, de mental/nilva chat toen deze 2 nog een gezonde BG hadden.

Wat heb ik zelf voor W37 betekent:

Soms schat ik mijn aandeel in deze wereld misschien iets te hoog in, maar ik mag toch trots zijn op mezelf vind ik door vanaf dag 1 te spelen, tegen het dictatoriale gedrag van cyan tov R_R op te botsen en een 180 graden draai te maken naar de mental kant, om dan uit stambelang te verhuizen van bijlenman007 naar king of love waar ik als enige in het zuiden trouw bleef & de BG tussen beun & mental regelde waar mental eerst dacht dat beun op 1 2 3 weg ging zijn. Jammer genoeg werd ik wel weggespeeld door aanhoudende aanvallen over meerdere maanden lang die ik zo goed als solo te verwerken kreeg, waardoor ik op een gegeven moment gewoon kapte & vv afgaf toen ze begonnen elke nacht te nachtblitzen.

Wat is mijn mening over Mental:
1 van de meest stabiele stammen die ik al heb meegemaakt, héél veel uit stambelang en dat was de troef die Mental had tegen een toch wel puur op reputatie gebaseerd betere tegenstander. Heb hier zeker een leuke tijd gehad (paar maandjes als deel van het leidingsteam :D) & zal Mental niet zomaar vergeten.


PS @Steven: W37 bestaat nog geen 2 jaar, leg me ff uit hoe je hier al 3 jaar zou kunnen spelen nub
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor alle nominaties, zeker geen verkeerd lijstje al zou ik enkele dingen veranderen, maar dat weet je niets als buitenstaander :p

Even terugkomend op je quote, het account casimodo wilde naar mental als ik me niet vergis maar door een probleempje met onze triador, kon dat niet. Tevens wilde hennie (hennie = Fistme imo) bij mental blijven maar kon dat niet garanderen door zijn ligging, ook heeft hij in zijn story periode mental steeds geholpen :) Trouwens, we waren deze mensen later nodig omdat story toch wel erg groot werd en iedereen aan hen kant haalde, iets wat story en cyan meermaals gedaan hebben tegen mental.

Gevalletje tide was een leuke, wij mental waren al enkele malen daarvoor door story/cyan genaaid, ik geloof dat even hiervoor story een sloopmassa + Het account zirkum stal en gebruikte voor hen eigen zaken. Tevens werd er bij de ban van tide, waar al een massa op was geplanned, pas info doorgestuurd toen wij al aan het edelen waren.
We hadden lief kunnen zijn en het account laten zijn voor wat het was en vervolgens weer genaaid worden...
Ook hebben wij bij het einde van cyan/begin story nog gekeken naar een kata-nap/anti-vuilspel regel als ik me niet vergis die vervolgens afgewezen is en waarbij de afwijzing kracht bij werd gezet door een mental account finiaal te slopen. Als wij vervolgens de dominante positie krijgen kun je niet verwachten dat wij in dat soort onzin trappen maar krijg je met gelijke munt terug betaalt!

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Cabbie, Fichtme, kipopstok, nimue, ollies en vestri. Dit vind ik van mental de beste namen, ik benoem enkel de spelers die er spelen dus geen voorgaande spelers van de accounts.
Beste Gestopte Speler: Triador, zonder twijfel, wat die gekke man allemaal niet gedaan heeft voor mental...
Beste Stamspeler: Triador en cabbie voor wat ik me nog kan herinneren, ook kipopstok/floris deden altijd een boel voor mental
Gezeligste speler: Vestri, ollies, Henrizh (heeft een fking lelijke naam nu)
Beste Stam (Buiten Mental): MMB
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Iedereen uit mental die gepresteerd heeft
De meest Faire Speler: Faire als in gewoon spelen en zich aan de regels houden van TW of faire als in lief voor de vijand? Ik kies sander van vestri, deze wilde niet mee-edelen op tide al was dat ons volste recht
De Beste / leukste actie: Story rekken ;)
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Vele acties van Story/Cyan, maar vooral dat ze na alles wat ze gedaan hebben nog het lef hadden om ons om een kata-nap te vragen...
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Triador en willemwever/gerwin
De beste aanvaller: Triador, Cabbie (gebruik van overmacht... XD) Floris/kosb, Something uniqe (ofzo)
De beste verdediger: Triador, niemand anders past in deze catagorie als het gaat om W37.
De beste vv'er: Triador, niemand anders past in deze catagorie als het gaat om W37.
De grootste noob / faler: Glenn, Daniel, SU, Warre en nog vele anderen die ik hoger in geschat heb. SU vond ik vooral een mietje omdat hij na 1 kleine kata massa al op delete ging...
Grootste Faalstam: Story, hoge verwachtingen van maar weinig prestaties toen puntje bij paaltje kwam. Hier kunnen nog andere stammen maar die zijn het niet waard te benoemen
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Fichtme/hennie echt een goede speler geworden :)
De beste leider: Jordy of was het nou jordi? Niets doen en toch de wereld winnen als oprichter!
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Niemand, ik heb voor iedereen respect. Je kunt het enkel kwijtraken bij mij.
De grootste spammer: Steff = D*ckp*ck
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Best veel, ik denk dat ik en mijn makker DZJ er voor gezorgd hebben dat mental nog in leven is gebleven.
Wat is mijn mening over Mental: Scrubs

- Vice versa voor Mental, dat weet je zelf ook ;)
- Het account Zirkum is nooit gestolen geweest, nog steeds een heel bullshit verhaal van team Cabbie geweest. Wat wel waar is, is dat onze lieve Frank het account gehackt had.. :eek: :rolleyes:
- Het gevalletje Tide nog steeds het meest trieste wat er ooit heeft bestaan... Omdat een account wordt gesloopt door katapulten, ga je een onterechte (aanvalbare) ban door een co-speler zijn verkeerde creditcard gegevens op had gegeven (dacht ik dat het was) volledig opedelen. Hoeveel mensen spelen hier W43 met Babe & Finity waar een zelfde geintje aan de hand is, wie van hier zit in Finity en wie van hier huilt, jankt en schreeuwt om te stoppen met edelen en een NAP (toen het nog een aanvalbare ban was) :eek:
 

Deleted User - 487936070

Guest
- Het gevalletje Tide nog steeds het meest trieste wat er ooit heeft bestaan... Omdat een account wordt gesloopt door katapulten, ga je een onterechte (aanvalbare) ban door een co-speler zijn verkeerde creditcard gegevens op had gegeven (dacht ik dat het was) volledig opedelen. Hoeveel mensen spelen hier W43 met Babe & Finity waar een zelfde geintje aan de hand is, wie van hier zit in Finity en wie van hier huilt, jankt en schreeuwt om te stoppen met edelen en een NAP (toen het nog een aanvalbare ban was) :eek:

Wat een onzin. Tide vielen wehelemaal niet aan als een vergelding. Tide had een global ban gekregen en er werd door story beweerd dat die ban onterecht was. Echter is hier nooit bewijs voor geleverd en heeft de support het account ook nooit van een ban gehaald.

Als de ban zo onterecht was geweest dan had de support er op dat moment echt wel wat aan gedaan. Dat jullie beweren dat het onterecht is betekent niet direct dat het ook echt onterecht was.
 

DeletedUser73132

Guest
- Vice versa voor Mental, dat weet je zelf ook ;)
- Het account Zirkum is nooit gestolen geweest, nog steeds een heel bullshit verhaal van team Cabbie geweest. Wat wel waar is, is dat onze lieve Frank het account gehackt had.. :eek: :rolleyes:
- Het gevalletje Tide nog steeds het meest trieste wat er ooit heeft bestaan... Omdat een account wordt gesloopt door katapulten, ga je een onterechte (aanvalbare) ban door een co-speler zijn verkeerde creditcard gegevens op had gegeven (dacht ik dat het was) volledig opedelen. Hoeveel mensen spelen hier W43 met Babe & Finity waar een zelfde geintje aan de hand is, wie van hier zit in Finity en wie van hier huilt, jankt en schreeuwt om te stoppen met edelen en een NAP (toen het nog een aanvalbare ban was) :eek:

Het blijft moeilijk om te accepteren, maar hier heeft Frank helemaal 0,0 mee te maken. Deze discussie is lang geleden afgerond en snap werkelijk waar niet waarom je dit naar boven haalt. :confused: Als je niet weet wat er aan de hand is zou ik maar even teruglezen voordat je dergelijke uitspraken doet..

Zelfde geldt voor Tide; pure onzin wat je roept, wat Daan al aangeeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Over zirkum geval kan ik gewoon duidelijk zijn, beide stammen waren er schuldig aan hoe het verliep.

Over Tide was wel redelijk zwak, destijds waren er posts van binnen Mental op AF gezet, waaruit bleek dat men wist dat Tide een aamvalbare van had, volgens mij was er toen een iemand die het niks uitmaakte en gewoon aan wou vallen zonder de oorzaak te weten. Sorry maar ja dat vind ik wel zwak. En dan niet nu afschruiven. Want bij een ban krijg je niet binnen een uur zomaar je account terug, daar gaat wel dagen doorheen voordat je account terug krijgt. Ieder die eens geband is moet dat weten..

Maar dan moet ik wel zeggen dat ik Tide zwak vond. Maar Mental heeft in zelfde geval ook wel positief gespeeld. Toen mijn account Repel gehackt werd en er ook dagen doorheen gingen voordat we het terug hadden, toen had mental gezegd niet te gaan/willen aanvallen dusja..
 

DeletedUser73972

Guest
- Vice versa voor Mental, dat weet je zelf ook ;)
- Het account Zirkum is nooit gestolen geweest, nog steeds een heel bullshit verhaal van team Cabbie geweest. Wat wel waar is, is dat onze lieve Frank het account gehackt had.. :eek: :rolleyes:
- Het gevalletje Tide nog steeds het meest trieste wat er ooit heeft bestaan... Omdat een account wordt gesloopt door katapulten, ga je een onterechte (aanvalbare) ban door een co-speler zijn verkeerde creditcard gegevens op had gegeven (dacht ik dat het was) volledig opedelen. Hoeveel mensen spelen hier W43 met Babe & Finity waar een zelfde geintje aan de hand is, wie van hier zit in Finity en wie van hier huilt, jankt en schreeuwt om te stoppen met edelen en een NAP (toen het nog een aanvalbare ban was) :eek:

Wat een onzin. Tide vielen wehelemaal niet aan als een vergelding. Tide had een global ban gekregen en er werd door story beweerd dat die ban onterecht was. Echter is hier nooit bewijs voor geleverd en heeft de support het account ook nooit van een ban gehaald.

Als de ban zo onterecht was geweest dan had de support er op dat moment echt wel wat aan gedaan. Dat jullie beweren dat het onterecht is betekent niet direct dat het ook echt onterecht was.


Wat Daan hier nu zegt. Ik ben ervan overtuigd dat moest Tide écht een ban hebben gekregen door een foute pp betaling het Story van toen in de skype chats zou zijn gaan rondstrooiien met screentjes als bewijs, dat gebeurde echter niet dus stel ik al zeer mijn twijfels over de echte redenen dat het account op ban stond. Een mogelijke verklaring zou zijn dat tjeerdo op het acc speelde (heb i ergens gehoord?), 1 van de grotere scripters van de NL community & misschien dan ook een illegaal scriptje. Het is maar een suggestie, maar punt blijft dat story dit op voorhand had moeten melden voor de aanvallen ipv het proberen te verzwijgen & dat dat de meest afkeurbare actie is van Mental
 

DeletedUser

Guest
Het blijft moeilijk om te accepteren, maar hier heeft Frank helemaal 0,0 mee te maken. Deze discussie is lang geleden afgerond en snap werkelijk waar niet waarom je dit naar boven haalt. :confused: Als je niet weet wat er aan de hand is zou ik maar even teruglezen voordat je dergelijke uitspraken doet..

Zelfde geldt voor Tide; pure onzin wat je roept, wat Daan al aangeeft.

Ik haal de discussie niet naar boven hé dat doet jullie vriend Danny ;) Zijn meerdere bewijzen geweest ivm met gevalletje Tide & Zirkum.. Maar ik ben geen propaganda persoon die het hele AF gaat afzoeken terwijl de wereld al gespeeld is.. ;)
 

DeletedUser60969

Guest
Ik haal de discussie niet naar boven hé dat doet jullie vriend Danny ;) Zijn meerdere bewijzen geweest ivm met gevalletje Tide & Zirkum.. Maar ik ben geen propaganda persoon die het hele AF gaat afzoeken terwijl de wereld al gespeeld is.. ;)

Hetgeen wat er als bewijs genoemd noemt wil niet zeggen dat het echt bewijs is.
Neem bijvoorbeeld Tide, feitelijk gezien hebben er 2 kanten schuld.
Als Cyan (Of als het al Story genoemd werd) direct duidelijkheid had gegeven hoe het in elkaar zat, dan was Tide ook niet aangevallen. Nu werd er geheimzinnig over gedaan zonder daadwerkelijk een verhaal hoe het in elkaar zit. Tot op heden weten we nog niet precies wat het verhaal nu echt is, op wat geruchten na.
Wel is het zo dat Mental er voor kunnen kiezen om een paar dagen te wachten voordat wij het echte verhaal wisten. Daarom kan Cyan/Story de 1e kant zichzelf volledig aanrekenen, en Mental de 2e kant.
 

DeletedUser66129

Guest
Hetgeen wat er als bewijs genoemd noemt wil niet zeggen dat het echt bewijs is.
Neem bijvoorbeeld Tide, feitelijk gezien hebben er 2 kanten schuld.
Als Cyan (Of als het al Story genoemd werd) direct duidelijkheid had gegeven hoe het in elkaar zat, dan was Tide ook niet aangevallen. Nu werd er geheimzinnig over gedaan zonder daadwerkelijk een verhaal hoe het in elkaar zit. Tot op heden weten we nog niet precies wat het verhaal nu echt is, op wat geruchten na.
Wel is het zo dat Mental er voor kunnen kiezen om een paar dagen te wachten voordat wij het echte verhaal wisten. Daarom kan Cyan/Story de 1e kant zichzelf volledig aanrekenen, en Mental de 2e kant.

Maar hoor je wat je nu zegt, 2 kanten schuld? dus Story was schuldig van het edelen van Tide? Dit slaat nergens op hoe kunnen wij aan zoiets nou schuldig zijn.

Het feit is dat jullie in Mental wisten dat hij een aanvalbare ban had en het jullie niets boeide en jullie alleen maar naar jullie zelf keken op dat moment. Dat was bewezen toen in een topic met forum logjes van Mental zelf. Dat is gewoon de waarheid. Story kan toch niet schuldig zijn aan zoiets dan? Echt pure bullshit..

E: op moment dat jullie aanval al opende was voor ons alles ook nog onduidelijk, we wisten dat hij ban had en aangevallen kon worden maar verder ook niks.
 

DeletedUser60969

Guest
Maar hoor je wat je nu zegt, 2 kanten schuld? dus Story was schuldig van het edelen van Tide? Dit slaat nergens op hoe kunnen wij aan zoiets nou schuldig zijn.

Deels wel, als Story vanaf het begin duidelijk was richting Mental dan was dit nooit gebeurd. De enige reden die ik die dag heb gehoord was dat de reden niet direct vertelt kon worden uit privacy voor de bespelers op het account. Als het duidelijk was hoe het werkelijk in elkaar zat, of dat men echt niets wist dan was het voor ons ook duidelijker geweest. Nu kwam het er meer op neer dat alles op de privacy van de speler gegooid werd en we de reden niet zouden weten, dit terwijl die ban toch behoorlijk terecht kan zijn d.m.v. gebruik van illegale scripts.
In dit opzicht vind ik dat wel nalatigheid van Story ja.

Toen kwamen jullie via een VV account op het forum inderdaad van Mental, waar Story al een lange tijd bij kon. Ook nog een leuk punt over het faire spel van Story wat vergeten wordt ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Rise Against, streakertje1 en Firmintju. Als je iemand moet nomineren bij Mental als beste speler dan is dat het account Rise Against, dan reken ik Mike niet mee, maar Rise Against is voor mij Danny en in mindere mate Flonaldo. Mike is een stuk verdriet die aan accounts benoemen doet, maar dat Mental wint is grotendeels op het conto van Danny te schrijven. Hoe hij noord Mental wist te motiveren en te leiden is gewoonweg super. Onder zijn leiding is Blacky uitgeschakeld waarmee zo'n beetje het laatste restje hoop op de overwinning voor Story werd weggenomen.

Bedankt Martijn, Danny en Floris waren inderdaad de beste spelers van de wereld. Verder hecht ik aan dat dit van mij niet veel waarde van iemand die niks voorstelde. Toch leuk geprobeerd, weer een poging om mij zwart te maken om niks. Ik kan er ook niks aan doen dat je op elke wereld wordt gehaat of weggespeeld. ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Deels wel, als Story vanaf het begin duidelijk was richting Mental dan was dit nooit gebeurd. De enige reden die ik die dag heb gehoord was dat de reden niet direct vertelt kon worden uit privacy voor de bespelers op het account. Als het duidelijk was hoe het werkelijk in elkaar zat, of dat men echt niets wist dan was het voor ons ook duidelijker geweest. Nu kwam het er meer op neer dat alles op de privacy van de speler gegooid werd en we de reden niet zouden weten, dit terwijl die ban toch behoorlijk terecht kan zijn d.m.v. gebruik van illegale scripts.
In dit opzicht vind ik dat wel nalatigheid van Story ja.

Toen kwamen jullie via een VV account op het forum inderdaad van Mental, waar Story al een lange tijd bij kon. Ook nog een leuk punt over het faire spel van Story wat vergeten wordt ;)

Dat was als ik me goed herinner Steff die dat deed en niet Story?

Dus mooie uithaal naar Story, top! Onterecht. Maar laten we sowieso bij houden dat beide stammen gewoon niet fair waren.

Maar ik vind beetje raar verwoord dat je Story mede schuldig noemt aan de aanval van Mental op een aanvalbare ban van Tide. Schuldig nee, dan lijkt het net of wij keihard fout zitten, maar jullie zoeken gewoon een reden om die aanval goed te praten en dan komen jullie met zulke onzin aan. Story kan er niet schuldig aan zijn, dat Story dan iets verkeerd heeft gedaan in communicatie oke, maar dan zijn we niet schuldig. Maar dan is op dat punt Mental net zo hard verkeerd want die zijn ook niet concreet de communicatie omtrend Tide aangegaan. Leuk dat jullie proberen zo'n aanval in onze schoenen te schuiven maar dat vind ik zelf uitermate zwak omdat wij als Story kansloos waren omdat jullie toch al vroeg begonnen met aanvallen...
 
Reactiescore
581
Story had de aanval op Tide kunnen voorkomen, door direct eerlijk te zijn en daartoe contact op te nemen met de leiding. We hebben vaker accounts niet aangevallen, als we wisten dat er iets niet in orde was... zelfs al waren het leugens, zoals bij Cleonito. Waar we uiteindelijk stopte omdat het niet goed met hem zou gaan, straks zou hij nog sterven etc etc (VV-ers van Story, die verhaaltjes verzonnen, diep triest gewoon).

In dit geval gebeurde dat niet... althans niet de eerste 1,5 - 2 dagen en heb ik (en niemand anders) de opdracht gegeven om Tide aan te vallen. Er waren veel tegenstanders voor dit plan, maar ik veegde hun argumenten van tafel en liet ze aanvallen. Degene die dat niet direct deden, gingen na een paar dagen, door de veroveringen van hun buren (die het wel deden), vanzelf overstag en deden alsnog mee. Het geval Tide moet men daarom ook mij aanrekenen en niemand anders van Mental.

Ik sta er overigens nog steeds achter... laat ook daar geen twijfel over bestaan. Er bestaat geen genade in dit spel, als de tegenpartij keer op keer vuil spel speelt... en dat deed Story. Laat het dan ook nog eens achterwege om over het geval Tide vanaf het begin eerlijk te zijn (zoals hierboven beschreven) en we stoppen niet meer met aanvallen, als men na twee dagen wel besluit om eerlijk te zijn.
 

DeletedUser60969

Guest
In principe heeft Story/Cyan puur zijn eigen geloofwaardigheid al eerder verspeeld richting Mental. Dat er uiteindelijk aangevallen wordt omdat er geen duidelijkheid van Story komt lijkt het me logisch gezien het vuile spel van Story. Al heb ik nooit geloofd of het werkelijk het 'creditcard verhaal' was wat ons werd vertelt.
 

DeletedUser73237

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):



Gerwin voor zijn charisma dat hij in grote hoeveelheden bezat gecombineerd met een IG inze (ik herinner me de massa waar de aanvallen zo dicht mogelijk tegen 7:00:00:000 moest getmed worden, en hij honderden aanvallen in de 7:00:00 had)

Dat was wel door team wever he hater :S iedereen vergeet mij hier :mad:

Maar ja, Gerwin is een baasje <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
In principe heeft Story/Cyan puur zijn eigen geloofwaardigheid al eerder verspeeld richting Mental. Dat er uiteindelijk aangevallen wordt omdat er geen duidelijkheid van Story komt lijkt het me logisch gezien het vuile spel van Story. Al heb ik nooit geloofd of het werkelijk het 'creditcard verhaal' was wat ons werd vertelt.

Daar gaat het me totaal niet om, maar jij wilt nu compleet de schuld naar story schrijven, dat is hoe heel de wereld gegaan is , schuld naar andere schuiven. Jij wilt niet toegeven dat mebtal ook deels fout zat en blijft volhouden dat dit de schuld van story is..

En @triador ik zei idd ook dat Mebtal op dit gebied goeie kanten heeft laten zien, klopt ook zeker.
 
Bovenaan