Bruinebijlen massa's en rood/bruine bijlen met flinke edelspam edels door t hoge fakelimiet.
Door minder spamedels krijg je langere looptijden, meer antisnipe tijd en die zijn juist de grootste killers.
Verdedigende 60ms heeft geen zin als er geen t train of iets soortgelijks aanwezig is. Kortom de settings doen weer niks aan de oplossing namelijk gewoon het gedogen van die t-train functie op .nl.
Edelafstand 55 tiles met hoge snelheid. Gewoon 1k edels op je mik die shortrange antisnipes krijgen waardoor al je verwerken voor niks is. Ook nog edelridders waardoor je maar 1 edel door kan laten lopen.
Ik zie echt weinig positieve instellingen
Wereld is al niet zoals vroeger (MEER DAN 3 CONTINENTEN BREED ZOALS HET HOORT).
6% leuk tegen edelspam, maar 55 tiles, amai dat mag heel gauw naar (onder) de 25 LOOOOOOL
Het eerste lijstje, van tom. Daar staat de afstand op 50.Volledig mee eens: zou veel beter zijn. Er is ook nergens in de setting van pagina 1/2 (waar Duckje zegt de settings uit gehaald te hebben) een loopafstand dergelijk ver te vinden. Het zijn grotendeels mijn settings: ik heb ze op 20 gezet.
Het eerste lijstje, van tom. Daar staat de afstand op 50.
Bier drinkend op de zondagavond tijdens een potje voetbal kijken even je mening geven is niks mis mee. Ik gun mijn vrienden een leuke wereld in plaats van een shitshow, want dat is waar deze instellingen toe gaan lijdenLekker druk maken om het aantal virtuele velden dat een edelman af kan leggen op triebalwars lijkt me inderdaad een perfecte zondagavond besteding...
Alsof ze nog veranderd gaan woorden
Ik lees deze discussie nu pas. Je zou, mits het technisch haalbaar is, een tribelock kunnen invoeren voor de hoogste x aantal spelers. Denk aan bijvoorbeeld de top 25.Dat er op een normale wereld altijd wel heel wat stammen zijn en een tribe lock bekend/relevant is voor die top 3 maar alles daarbuiten meestal niet zo georganiseerd is en dus in de problemen komt door een tribe lock.
Denk dan aan:
- Stamleiding die verdwijnt
- Stam die inactief geraakt
- Stammen met 1 lid
etc.
Ik lees deze discussie nu pas. Je zou, mits het technisch haalbaar is, een tribelock kunnen invoeren voor de hoogste x aantal spelers. Denk aan bijvoorbeeld de top 25.
Dat was in deze discussie omdat de kleinere stammetjes daardoor in de problemen zouden komen, het voorstel dat ik deed zorgt dat dit probleem wordt verholpen?Is al eens eerder gesproken over een tribelock op normale werelden, maar dat wilde Duckje niet.
Dacht dat de eerste maand (op een nieuwe wereld) geen event's zouden zijn om de early game leuk te houden?
nu zie ik toch dat w85 een event gaat krijgen waarom word er nu wel voor gekozen een event op een nieuwe wereld te gooien en hiermee de hele early game gaat verneuken? @Duckje
Lekker OP eventje weer dit..Wereld verneuking op en top. Eigen gehanteerde regels worden opzij geschoven om meer geld te verdienen. Zo ironisch dat er dan van alles verandert wordt ''om de kleine speler te beschermen'' maar bij de kans een event een paar weken vroeger te zetten daar gigantische schijt aan is, typerend.
Had je toch maar moeten kappn, onnie kyly?