- Reactiescore
- 1.381
je zou toch kappen noopkeIk vind 6% bevolking per fake wel aan de hoge kant, zeker als dit een torenwereld wordt. Ben ook geen fan van kerken
6 leden per stam lijkt me wel tof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
je zou toch kappen noopkeIk vind 6% bevolking per fake wel aan de hoge kant, zeker als dit een torenwereld wordt. Ben ook geen fan van kerken
6 leden per stam lijkt me wel tof.
je zou toch kappen noopke
Het is eens wat anders, en ik denk de enige manier waarop het daadwerkelijk mogelijk is om de huidige meta een kleine shift te geven. Het zal het niet volledig uitbannen, true, maar het zal wel minder worden en daar ben ik opzich wel blij mee. Ja, het heeft impact op andere zaken, maar dan moeten we daar ook kijken naar nieuwe opties.![]()
In mijn ervaring komt edelspam niet zo prominent voor op torenwerelden. W69 en W76, de meest recente die ik zelf gespeeld heb, hebben edelparen / splits de grootste rol gespeeld. Heb jij dit anders ervaren op een torenwereld (neem aan dat je een torenwereld speelt dan)? Want ik kan mij namelijk niet bepaald voorstellen dat volledige edelspam de beste tactiek is, en al helemaal niet met de snipefinder.
of met het pre snipe gedeelte op rode bijltjeskan precies zien waar ze edels zouden kunnen spammen
W81 was wel aardig veel edel spamm + toren.
In mijn ervaring komt edelspam niet zo prominent voor op torenwerelden. W69 en W76, de meest recente die ik zelf gespeeld heb, hebben edelparen / splits de grootste rol gespeeld. Heb jij dit anders ervaren op een torenwereld (neem aan dat je een torenwereld speelt dan)? Want ik kan mij namelijk niet bepaald voorstellen dat volledige edelspam de beste tactiek is, en al helemaal niet met de snipefinder.
Zoals eerder gesteld hierboven is edelspam zéér prominent geweest op w81, vanuit alle kanten. Ik heb weinig andere soorten aanvallen gezien.
zoals hoe?Verbaast mij ergens omdat dit best goed te counteren is
zoals hoe?
Is er zelfs één normale massa geweest op w81?pre snipen op de rode bijltjes? aangezien je ver vooraf ziet wie target is en gericht kan presnipen ipv non toren werelden. Tenzij oranje bijlen massa maar is die zelfs al en keer geweest?
Is er zelfs één normale massa geweest op w81?want ga maar lekker presnipen alles iedereen 1000 oranje of rode krijgt ^^
also is presnipen in deze meta redelijk overrated imo, je hebt een veel betere manier om te antisnipen dan te snipen door tw zelf voorzien en ga jij een groene antisnipe op OK zetten als alles presniped is met weinig pop?![]()
Ja vandaar dat alle massa's alles gesniped werd vanuit jullie kant, begrijpelijk.Presnipen gebeurde w80 ook zat, dat helpt gewoon enorm. Presnipen underrated
Kijk Joa en Jelle, kzal het jullie ffkes uitleggen. Full bruine bijlen massa, heb jij geen idee of je fake bent, of niet en welke van de 20 echt zijn of fake etc. Verschilt niet veel van niet toren, behalve dat je vooral de fout gaat maken om verkeerd te anticiperen op de kleur.
Tenzij oranje bijlen massa maar is die zelfs al en keer geweest?