- Reactiescore
- 1.371
Dacht al..Het antwoord op die vraag is natuurlijk ten allen tijden, ja
Want je zou na w80 al kappen
Niet verwacht dat jij omgeluld zou worden :O
Dacht al..Het antwoord op die vraag is natuurlijk ten allen tijden, ja
Wereld verneuking op en top. Eigen gehanteerde regels worden opzij geschoven om meer geld te verdienen. Zo ironisch dat er dan van alles verandert wordt ''om de kleine speler te beschermen'' maar bij de kans een event een paar weken vroeger te zetten daar gigantische schijt aan is, typerend.
Ban ok? Zoals t op w69 moest?Ik krijg MISBRUIK2.0 vibes van dit event nu al..
Meh dat was pp gebruikt op een boost account ipv hoofdaccount. Was in de praktijk gewoon zwaar inefficiënt zegmaar xDBan ok? Zoals t op w69 moest?
Das wel waar, maarja wel boost joa . Moest toen wel voor gebanned worden imo, maar warretje had wss weer ergens onder de tafel gezeten ofzo.Meh dat was pp gebruikt op een boost account ipv hoofdaccount. Was in de praktijk gewoon zwaar inefficiënt zegmaar xD
Wat sla jij hier de spijker op z’n kop. Had het niet beter kunnen verwoorden.Wereld verneuking op en top. Eigen gehanteerde regels worden opzij geschoven om meer geld te verdienen. Zo ironisch dat er dan van alles verandert wordt ''om de kleine speler te beschermen'' maar bij de kans een event een paar weken vroeger te zetten daar gigantische schijt aan is, typerend.
ik ken jou totaal niet mark gelieve me met rust te laten
Hallo dhr noob. gtp?Even aan t rondkijken, maar spelen hier nog oude bekenden?
Rob, Fjed, TOms, Hot chicks, hoihoi
Hallo Konkwerking, stel jezelf even voorHeeft m'n deelname aan classic 20 niet voldoende indrukken bij je achter gelaten rob.
Hallo Konkwerking, stel jezelf even voor
Dag Fjed, speelt lau of emile nog?Dag Mark
Ben mark, verkozen tot beste offensiever van wereld 18 en slechtste starter op classic 20. specialiteiten in tw zijn farmen met def, verkeerde bouworders maken in de start en hard werken maar niet goed luisteren, groetjes.Hallo Konkwerking, stel jezelf even voor