Verover de schildwapens feedbacktopic

DeletedUser72975

Guest
+25% hout productie
+25% leem productie
+25% ijzer productie
+80% buit
-5% bouwsnelheid
+10% rekruteringssnelheid
Speer: +40% verdedigingskracht
Speer: +40% aanvalskracht
Kata.: +25% Schade tegen gebouwen.
Kata.: +25% aanvalskracht
Zwaard: +20% verdedigingskracht
Zwaard: +20% aanvalskracht
Bijl: +20% verdedigingskracht
Bijl: +20% aanvalskracht

Heb 159 punten ;d

Waarom mag je eigenlijk niet zelf kiezen? Had liever alles op extra gs gegooid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inno games je hebt het weer maar eens gedaan,

ik ben nog geen maand opnieuw begonnen met spelen en inno games is er weer in geslaagd met teleur te stellen, en het komt telkens hier op neer: winstbejag.
Al moet ik toegeven dat jullie dit wel naar een heel nieuw level hebben getild, in mijn ogen is dit nog erger dan de kerst-event van w36

De sterkte van kleinere spelers ten opzichte van grotere spelers is gewoon belachelijk zoals al verscheidene malen is aangeven, daarbovenop zijn de bonussen buiten proportie.
Een paar van mijn ingame vrienden zitten op een bonus van +160% aanvalskracht voor bijlstrijders, gooi daar nog een verhoogde defence bij + een betere gs productie en het is kompleet. Zij zullen ongetwijfeld ook niet de enige zijn met zo een grote bonus.

Spelers die ik geveegd had en nog een beetje def hebben, kunnen mij nu gemakkelijk terugnemen. Ik ben sinds dag 1 van de wereld 24/24 bezig geweest met het uitbouwen van mijn leger/ vegen van spelers en GS productie, maar dit voordeel waar we hard aan gewerkt hebben word nu gewoon te niet gedaan door deze event.
Overigens kunnen we nu nooit zeker zijn welke spelers we moeten edelen, het kan nu evengoed zijn dat een speler met 6k/6k def, defensief minder sterk staat dan een speler met 3k/3k en er geen enkele manier is om dit te weten aangezien dit effect geen invloed heeft op de scouts

In bovenstaande spreek ik dan alleen nog maar over de nieuwe wereld (wereld 42).Ik kan me voorstellen dat dit voor andere werelden een nog groter effect zal hebben waar moraal en stacks zwaarder doorwegen.

Innogames forceert gewoon het gebruik van pp op deze manier, je kan kiezen om deze niet te gebruiken maar dan ben je in het nadeel ten opzichte van andere spelers.
Niet mee doen met het event is al helemaal geen optie meer.
Een boycot heeft ook geen zin want er zullen altijd spelers zijn die niet mee willen doen en het daardoor nog makkelijker krijgen.
Ik wou dat ik nog wat meer tijd had om deze post uit te werken maar moet jammer genoeg dringend ergens naar toe gaan.

En het excuus dat deze bonussen maar 55 uur duren is ook niet waar, er zijn verschillende ronden waar telkens opnieuw deze bonussen te verdiennen zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3104

Guest
Heerlijk ook dat er een topic wordt gemaakt om feedback te geven maar er geen enkele reactie op komt vanuit Tribalwars zelf. Ik zit er gewoon aan te denken om te stoppen, wekenlang lopen grinden om goede dorpen en troepen te krijgen en nu zijn er gewoon mensen met gratis 35% rekruteringssnelheid, 100% aanvalskracht, 120+% buit, 100% verdedigingskracht.. Wat valt daar nog tegen te doen.

En nee niet zeggen "je kan zelf ook de bonussen krijgen" want dat is gewoon echt onmogelijk met die looptijden, geloof mij.
 
Reactiescore
298
Ik wil inderdaad wel weten wat TW hier aan gaat doen, want het lijkt me vrij logisch dat we dit event niet nog 8 ronden door kunnen laten gaan... Nja, kan natuurlijk wel, want Inno wilt geld zien. :eek:
 

DeletedUser60100

Guest
dat kleiner spelers een voordeel krijgen is prima,maar ik heb hier een speler die zelf nog onder de beginners bescherming valt die alleen op wereld 41 komt spelen om juist dat voordeel uit te buiten om zijn behaalde resultaten te gebruiken op een andere wereld,nou je zal maar om de 10 minuten aangevallen worden door zo iemand terwijl je zelf 1.30 uur moet lopen dan gaat de animo snel weg
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik maar weinig tot geen reacties van ons team zie zal ik hier zelf maar even reageren.

Ik lees enorm veel reacties, over oneerlijkheid, verslagenheid onbekende formules en nog wat gescheld.

Laat mij openen door te zeggen dat ik jullie allemaal begrijp! Ik vind het vervelend dat het event niet optimaal is uit gebalanceerd, maar dit is ook de eerste keer dat we dit schildwapen event hebben. Zoals met elk product zitten er wat kinderziektes in na de eerste start, dat is hier niet anders. Door jullie feedback en meningen kunnen wij events en daarmee het spel steeds beter maken, dank jullie wel daarvoor.

De reacties hier worden echt wel gelezen, de informatie hier word verzameld en opgestuurd naar Innogames zodat zei de volgende keer wat kunnen aanpassen.

Innogames en het tribalwars team.nl willen jullie erg graag een leuk spel bezorgen en daarmee ook op zijn tijd een event, niet alle events zijn geslaagd voor iedere speler, maar er zijn ook ontzettend veel events geweest die wel goed slaagden voor iedereen!

Wij doen ons best jullie het naar je zin te maken en jullie een leuk spel te bezorgen.

Als er spelers zijn die zich serieus benadeeld voelen door dit event spijt me dat, het event is in volle gang en ik hoop van harte dat jullie er het beste van maken.

Blijf in elk geval feedback geven want dit is erg bruikbaar!
 

DeletedUser65908

Guest
kinderziektes, niet optimaal, volgende keer?

om te huilen, huilen dat moet je ervan als dit een maand doorgaat........
 

DeletedUser

Guest
Ik speel zelf op w41 en kamp met dezelfde problemen;) Laten we er samen het beste van maken.
 

DeletedUser75237

Guest
Aangezien ik maar weinig tot geen reacties van ons team zie zal ik hier zelf maar even reageren.

Ik lees enorm veel reacties, over oneerlijkheid, verslagenheid onbekende formules en nog wat gescheld.

Laat mij openen door te zeggen dat ik jullie allemaal begrijp! Ik vind het vervelend dat het event niet optimaal is uit gebalanceerd, maar dit is ook de eerste keer dat we dit schildwapen event hebben. Zoals met elk product zitten er wat kinderziektes in na de eerste start, dat is hier niet anders. Door jullie feedback en meningen kunnen wij events en daarmee het spel steeds beter maken, dank jullie wel daarvoor.

De reacties hier worden echt wel gelezen, de informatie hier word verzameld en opgestuurd naar Innogames zodat zei de volgende keer wat kunnen aanpassen.

Innogames en het tribalwars team.nl willen jullie erg graag een leuk spel bezorgen en daarmee ook op zijn tijd een event, niet alle events zijn geslaagd voor iedere speler, maar er zijn ook ontzettend veel events geweest die wel goed slaagden voor iedereen!

Wij doen ons best jullie het naar je zin te maken en jullie een leuk spel te bezorgen.

Als er spelers zijn die zich serieus benadeeld voelen door dit event spijt me dat, het event is in volle gang en ik hoop van harte dat jullie er het beste van maken.

Blijf in elk geval feedback geven want dit is erg bruikbaar!

Thanks voor de reactie ;). Helaas kunnen jullie hier ook weinig (lees: niks) aan doen en/of veranderen. Ik maak er ook het beste van, alleen vind ik niet dat je slechts van een event dat 'niet op punt staat' kan spreken.

Die looptijden zijn imo gewoon een farce en zouden ASAP aangepast moeten worden. Mocht dat mogelijk zijn zou ik dat heel fijn vinden en heb ik er ook geen probleem mee als het event een maand doorgaat.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik maar weinig tot geen reacties van ons team zie zal ik hier zelf maar even reageren.

Ik lees enorm veel reacties, over oneerlijkheid, verslagenheid onbekende formules en nog wat gescheld.

Laat mij openen door te zeggen dat ik jullie allemaal begrijp! Ik vind het vervelend dat het event niet optimaal is uit gebalanceerd, maar dit is ook de eerste keer dat we dit schildwapen event hebben. Zoals met elk product zitten er wat kinderziektes in na de eerste start, dat is hier niet anders. Door jullie feedback en meningen kunnen wij events en daarmee het spel steeds beter maken, dank jullie wel daarvoor.

De reacties hier worden echt wel gelezen, de informatie hier word verzameld en opgestuurd naar Innogames zodat zei de volgende keer wat kunnen aanpassen.

Innogames en het tribalwars team.nl willen jullie erg graag een leuk spel bezorgen en daarmee ook op zijn tijd een event, niet alle events zijn geslaagd voor iedere speler, maar er zijn ook ontzettend veel events geweest die wel goed slaagden voor iedereen!

Wij doen ons best jullie het naar je zin te maken en jullie een leuk spel te bezorgen.

Als er spelers zijn die zich serieus benadeeld voelen door dit event spijt me dat, het event is in volle gang en ik hoop van harte dat jullie er het beste van maken.

Blijf in elk geval feedback geven want dit is erg bruikbaar!


Ten eerste wil ik je bedanken voor deze reactie.
en heb ik ook nog een paar vragen/opmerkingen.

Ik ben nu al 2 dagen non stop (met een minimum aan slaap) tevergeefs aan het spelen dag en nacht om schilden te verzamelen zodat de achterstand op de buurt niet te groot word, dat is mijn eigen keuze maar het gevolg is wel dat ik hierdoor oververmoeid loop omdat ik maar vertik om er ook maar iets of wat van pp punten aan te geven.

Ik hoop dan ook snel te zien dat het event word ingekort/gestopt, of word aangepast waarbij de looptijden gelijkwaardig zijn en de bonussen niet meer stackbaar zijn.
Zo kan je bijvoorbeeld de verzamelde bonussen in het inventarris plaatsen en de speler zelf laten kiezen wanneer ze deze inzetten, na een bepaalde dag vervallen dan de niet gebruikte bonussen en max 1 of 2 bonussen tergelijk inzetbaar. Er zijn waarschijnlijk nog talrijke andere systemen die ook goed zijn maar dit is wat in mij opkwam.
Hieraan ga ik dan ook een vraag koppelen: is er al sprake binnen tw om de event aan te passen?
 

DeletedUser3104

Guest
Aangezien ik maar weinig tot geen reacties van ons team zie zal ik hier zelf maar even reageren.

Ik lees enorm veel reacties, over oneerlijkheid, verslagenheid onbekende formules en nog wat gescheld.

Laat mij openen door te zeggen dat ik jullie allemaal begrijp! Ik vind het vervelend dat het event niet optimaal is uit gebalanceerd, maar dit is ook de eerste keer dat we dit schildwapen event hebben. Zoals met elk product zitten er wat kinderziektes in na de eerste start, dat is hier niet anders. Door jullie feedback en meningen kunnen wij events en daarmee het spel steeds beter maken, dank jullie wel daarvoor.

De reacties hier worden echt wel gelezen, de informatie hier word verzameld en opgestuurd naar Innogames zodat zei de volgende keer wat kunnen aanpassen.

Innogames en het tribalwars team.nl willen jullie erg graag een leuk spel bezorgen en daarmee ook op zijn tijd een event, niet alle events zijn geslaagd voor iedere speler, maar er zijn ook ontzettend veel events geweest die wel goed slaagden voor iedereen!

Wij doen ons best jullie het naar je zin te maken en jullie een leuk spel te bezorgen.

Als er spelers zijn die zich serieus benadeeld voelen door dit event spijt me dat, het event is in volle gang en ik hoop van harte dat jullie er het beste van maken.

Blijf in elk geval feedback geven want dit is erg bruikbaar!


Allereerst bedankt voor je reactie. Nog steeds snap ik niet dat als er een nieuw event gedaan wordt, waar dus blijkbaar nog ontelbaar kinderziektes inzitten, dit maar liefst 3 weken duurt. De fouten zijn nu toch duidelijk vermeld, hoe moeilijk is het dan om het nu te stoppen, de fouten te verbeteren en over een paar weken nog eens proberen.

Dit event zorgt er gewoon voor dat ik spelers met 3-4k punten met geen mogelijkheid aankan terwijl ik zelf een top 10 spelers ben. Dat slaat toch gewoon nergens op?

Over de extreme hoge bonussen nog maar niet te spreken trouwens, zag zelfs iemand met 45% rekruteringssnelheid bonus, hoe verneuk je het spel in 3 weken. Over de extreme aanvals- en verdedingsbonussen nog maar niet te spreken.

Met vriendelijke groet,

DikkeBilly
 

DeletedUser

Guest
Er word natuurlijk in het team hierover gesproken. Nogmaals begrijp ik jullie echt wel en kamp ik zelf ook met dit soort problemen.
Aan de andere kant waardeer ik het wel dat innogames zulke events wil opzetten tussen de speeltijd door.

De kans dat er nog wat aangepast gaat worden is klein, de invloed die wij daarop hebben is klein. Zeg nooit nooit, ik ga jullie in elk geval niets beloven want dat zou niet eerlijk zijn tegenover jullie en mijzelf.

Ik hoop van harte dat iedereen er toch het beste van wilt maken,samen vormen we de community en samen moeten we het leuk houden. De community is de achterban van heel tribalwars.nl dus daar word echt wel naar geluisterd!
 

DeletedUser

Guest
Over de extreme hoge bonussen nog maar niet te spreken trouwens, zag zelfs iemand met 45% rekruteringssnelheid bonus, hoe verneuk je het spel in 3 weken. Over de extreme aanvals- en verdedingsbonussen nog maar niet te spreken.

Met vriendelijke groet,

DikkeBilly


Hee dat lijkt mij ook wel wat! non-stop bashen.
 

DeletedUser65908

Guest
probeer maar niet om grappig te zijn want op het moment is dat het niet, achteraf mss maar nu is niet de tijd
 
Reactiescore
151
Sommige spelers een leuke bonus geven met zo'n event, oke.

Maar je krijgt soms zo enorm veel +gs, zo enorm veel + recrutering of zo achterlijk veel +aanval/verdediging, dat slaat toch nergens op.

Slikken jullie drugs voor jullie deze dingen bedenken, zo verkl**t je toch het hele spel?
 

DeletedUser

Guest
probeer maar niet om grappig te zijn want op het moment is dat het niet, achteraf mss maar nu is niet de tijd

Ik probeer totaal niet grappig te zijn. Ik wist bij voorbaat al dat als ik zou reageren ik ook direct als pispaal gebruikt ging worden. Sommige spelers reageren met respect, zie bovenstaande reacties, andere willen graag hun frustratie uiten op diegene die van het team reageert en dat vind ik helemaal prima:D.

Ik probeer enkel een wat positievere sfeer te brengen en toch waar het kan te genieten van het event.
 
Reactiescore
151
Ik probeer totaal niet grappig te zijn. Ik wist bij voorbaat al dat als ik zou reageren ik ook direct als pispaal gebruikt ging worden. Sommige spelers reageren met respect, zie bovenstaande reacties, andere willen graag hun frustratie uiten op diegene die van het team reageert en dat vind ik helemaal prima:D.

Ik probeer enkel een wat positievere sfeer te brengen en toch waar het kan te genieten van het event.

Ah kom op man, genieten van hoe het spelletje totaal verpest wordt, get outta here.

Ik snap dat het jouw fout niet is, maar ga het niet afschilderen als iets anders dan het is.
 

DeletedUser

Guest
Gaarne wil ik jou er nog eens op attenderen om mijn bovenstaande posten nog eens goed te lezen en dan pas weer te reageren:) Nogmaals begrijp ik jullie, ik wil er alleen het beste van maken;)
 
Bovenaan