Verover de schildwapens feedbacktopic

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon blijven sturen tot je stuk of 6/7 kampioenen hebt en dan de helft telkens thuis laten :)
maar blijft natuurlijk waardeloos dat die looptijden niet gewoon gelijk zijn :(

Ik probeer dit nu te doen, zit op een degelijk aantal kampioenen. Maar voor elke speler die ik uitdaag krijg ik nu 2 uitdagingen op mijn dak.
Deze morgen had ik een 15 tal schilden na een nachtje door te doen. Ik moest toch farmen dus waarom dat ook niet?

Ik ben cte bezig geweest met het sturen van aanvallen, de kampioenen waren cte aan het lopen ( en zo geregeld als ik een aanval zag komen deze terug was juist ervoor of soms gewoon een kampioen nog 5 min bij te houden alvorens weer te zenden zodat die kon deffen.

Op dit moment zie ik niet in hoe ik effencienter had kunnen spelen maar het feit is wel ondanks mijn cte spelen van dit event ik nog maar 3 van de 15 schilden over hou !!!

Ook het bedreigen van spelers heeft te weinig effect aangezien er nog te veel spelers overblijven die me ook aanvallen.
Het idee leuk alleen jammer dat het winnen, verliezen niet evenwichtig is. En dit gewoon een moneysink is.

Dit event moet gewoon gestopt worden of iig gebufferd zodat de kansen eerlijker zijn t.o.v. andere spelers.
Srry voor de spelfouten, zit namelijk mobiel te spelen atm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraag over de aanvalstijden. Er zit een speler op 1:01:01 uur van mij vandaan voor het uitdagen. Hij daarin tegen hoeft maar 5 minuten te lopen. Dit slaat nergens op.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik probeer dit nu te doen, zit op een degelijk aantal kampioenen. Maar voor elke speler die ik uitdaag krijg ik nu 2 uitdagingen op mijn dak.
Deze morgen had ik een 15 tal schilden na een nachtje door te doen. Ik moest toch farmen dus waarom dat ook niet?

Ik ben cte bezig geweest met het sturen van aanvallen, de kampioenen waren cte aan het lopen ( en zo geregeld als ik een aanval zag komen deze terug was juist ervoor of soms gewoon een kampioen nog 5 min bij te houden alvorens weer te zenden zodat die kon deffen.

Op dit moment zie ik niet in hoe ik effencienter had kunnen spelen maar het feit is wel ondanks mijn cte spelen van dit event ik nog maar 3 van de 15 schilden over hou !!!

Ook het bedreigen van spelers heeft te weinig effect aangezien er nog te veel spelers overblijven die me ook aanvallen.
Het idee leuk alleen jammer dat het winnen, verliezen niet evenwichtig is. En dit gewoon een moneysink is.

Dit event moet gewoon gestopt worden of iig gebufferd zodat de kansen eerlijker zijn t.o.v. andere spelers.
Srry voor de spelfouten, zit namelijk mobiel te spelen atm.

Ik heb nu een 24 schilden en ik ben enkel nog maar meer aan het halen.
De kleine spelers die aanvallen , bedreig ik zodat ze het niet meer gaan doen en dan val ik hen aan onder het mom van rechtvaardigheid. Ik laat voor de rest bijna al mijn ridders zo kort mogelijke afstanden lopen zelfs al is het maar voor eekhoorns. Ik heb nu 10 eekhoorns als iemand mij uitdaagt is de kans groot dat ze een voor mij waardeloze eekhoorn meekrijgen. Deze korte looptijden geven mij het voordeel dat ik ook makkelijker kan deffen met meerdere ridders en zo al minder verliezen lijdt. Ik laat 1 ridder naar specifieke spelers gaan om zeldzame schildjes te halen met meestal langere looptijden.

Dit werkt voor mij ik heb momenteel : 2 raven , 3 draken , 2 panters , 3 varkens , 4 paarden en 11 eekhoorns
 

DeletedUser68954

Guest
nog even en je moet pp kopen om uberhaupt een account te maken op TW :p
 

DeletedUser68954

Guest
gewoon een clear sturen naar de eerst volgende die je schildjes pakt
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nu een 24 schilden en ik ben enkel nog maar meer aan het halen.
De kleine spelers die aanvallen , bedreig ik zodat ze het niet meer gaan doen en dan val ik hen aan onder het mom van rechtvaardigheid. Ik laat voor de rest bijna al mijn ridders zo kort mogelijke afstanden lopen zelfs al is het maar voor eekhoorns. Ik heb nu 10 eekhoorns als iemand mij uitdaagt is de kans groot dat ze een voor mij waardeloze eekhoorn meekrijgen. Deze korte looptijden geven mij het voordeel dat ik ook makkelijker kan deffen met meerdere ridders en zo al minder verliezen lijdt. Ik laat 1 ridder naar specifieke spelers gaan om zeldzame schildjes te halen met meestal langere looptijden.

Dit werkt voor mij ik heb momenteel : 2 raven , 3 draken , 2 panters , 3 varkens , 4 paarden en 11 eekhoorns

Bedankt voor de tip, mijn helden lopen de kortst mogelijke afstand het zijn ook gewoon die spelers die mij blijven aanvallen elke 10 min op bepaalde momenten van de dag.
Wat ik tot dan opbouwde is zo weer weg ook al had ik die buffer.

Wat het bedreigen betreft had dit effect op 3 spelers,
2 spelers lopen er 10 min over en de andere net iets langer + ook nog gewoon random aanvallen.

Aangezien sommige dreigingen geen effect had zal ik de daad bij het woord gaan voegen. Gebruik ik hen wel als edelvoer of farm.
 

DeletedUser72468

Guest
Looptijden zijn ook niet altijd wat er op de lijst staat. Soms springt die looptijd ineens een heel stuk omhoog of omlaagScreenshot - 12-03-15 - 16:30:20.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hoe de faackk kan ik opeens 4 schilden kwijt zijn die ik vast had gezet terwijl mijn kampioenen allemaal nog thuis waren??????
 

DeletedUser

Guest
hoe de faackk kan ik opeens 4 schilden kwijt zijn die ik vast had gezet terwijl mijn kampioenen allemaal nog thuis waren??????

Je verminderd de kans dat deze gestolen worden, maar die is er nog altijd. De enige reden van deze event is om spelers pp af te zetten
 

DeletedUser74515

Guest
Je verminderd de kans dat deze gestolen worden, maar die is er nog altijd. De enige reden van deze event is om spelers pp af te zetten

Stel je hebt 85% defensieve kracht + je laatste item locked en dus nog eens 80%... Verlies je het toch bij de eerste poging.

Dit event klopt gewoon langs geen enkele kant.
 

DeletedUser3104

Guest
Ik heb nu een 24 schilden en ik ben enkel nog maar meer aan het halen.
De kleine spelers die aanvallen , bedreig ik zodat ze het niet meer gaan doen en dan val ik hen aan onder het mom van rechtvaardigheid. Ik laat voor de rest bijna al mijn ridders zo kort mogelijke afstanden lopen zelfs al is het maar voor eekhoorns. Ik heb nu 10 eekhoorns als iemand mij uitdaagt is de kans groot dat ze een voor mij waardeloze eekhoorn meekrijgen. Deze korte looptijden geven mij het voordeel dat ik ook makkelijker kan deffen met meerdere ridders en zo al minder verliezen lijdt. Ik laat 1 ridder naar specifieke spelers gaan om zeldzame schildjes te halen met meestal langere looptijden.

Dit werkt voor mij ik heb momenteel : 2 raven , 3 draken , 2 panters , 3 varkens , 4 paarden en 11 eekhoorns


Je zegt dit iedere keer, maar je lijkt duidelijk niet te snappen hoe het werkt. Er zijn kleinere spelers met volle def, waarop je een moraal van onder de 50 haalt en die ook nog eens een uur of 4-5 lopen zijn. Deze spelers kunnen letterlijk elke 5 minuten lopen en doen dat ook op het moment. De dichtsbijzijnde voor mij is 23 minuten lopen nu en loopt op tot een uur als ik 5 kampioenen wil laten lopen. Tegen de tijd dat ik 1 schild heb binnengehaald, krijg ik meteen 3 uitdagingen op mijn dak en is er altijd 1 die wint ondanks dat ik 80% verdedigingskans kan halen.

Kortom dit event is gewoon een flink naaievent voor grotere spelers, specifiek voor spelers die de dorpen iets verder uit elkaar hebben.
 

DeletedUser75339

Guest
Je zegt dit iedere keer, maar je lijkt duidelijk niet te snappen hoe het werkt. Er zijn kleinere spelers met volle def, waarop je een moraal van onder de 50 haalt en die ook nog eens een uur of 4-5 lopen zijn. Deze spelers kunnen letterlijk elke 5 minuten lopen en doen dat ook op het moment. De dichtsbijzijnde voor mij is 23 minuten lopen nu en loopt op tot een uur als ik 5 kampioenen wil laten lopen. Tegen de tijd dat ik 1 schild heb binnengehaald, krijg ik meteen 3 uitdagingen op mijn dak en is er altijd 1 die wint ondanks dat ik 80% verdedigingskans kan halen.

Kortom dit event is gewoon een flink naaievent voor grotere spelers, specifiek voor spelers die de dorpen iets verder uit elkaar hebben.

Als kleine spelers zo actief zijn dan zouden het geen kleine spelers zijn.
Ik krijg op een hele dag misschien 10 uitdagingen en ik ben een top 100 speler op w 42
Ik ga er in ieder geval morgen rond de 50 schilden hebben :p
 

DeletedUser74515

Guest
Als kleine spelers zo actief zijn dan zouden het geen kleine spelers zijn.
Ik krijg op een hele dag misschien 10 uitdagingen en ik ben een top 100 speler op w 42
Ik ga er in ieder geval morgen rond de 50 schilden hebben :p

Je gaat flagrant de fout in hoor. Ik heb hier enkele spelers die bewust klein blijven maar wel actiever zijn als de spelers met meer dorpen. Best zielig, maar bon. Deze zijn écht we serieus bevoordeeld; ze lijken ook véél meer vlaggen te winnen.
 

DeletedUser75237

Guest
Als kleine spelers zo actief zijn dan zouden het geen kleine spelers zijn.
Ik krijg op een hele dag misschien 10 uitdagingen en ik ben een top 100 speler op w 42
Ik ga er in ieder geval morgen rond de 50 schilden hebben :p

Om te beginnen is dat al niet waar. Op w40 zijn er legio voorbeelden van spelers die met opzet klein blijven om de moraal laag te houden. Niet voor hun eigen spelplezier, hoogstens om te 'pesten'. Deze zijn over het algemeen wel enorm actief overigens, veel meer dan ik bijvoorbeeld.

Daarnaast weet ik ook al niet hoeveel pp jij in dat vergrendelen steekt. Als je dat doet is het een koud kunstje om er meer te behouden.

En tot slot is w42 ook niet vergelijkbaar met oudere werelden. In w42 zijn de verschillen in aantal dorpen nog relatief klein, en dus heb je veel minder last van die looptijden :)
 

DeletedUser3104

Guest
Als kleine spelers zo actief zijn dan zouden het geen kleine spelers zijn.
Ik krijg op een hele dag misschien 10 uitdagingen en ik ben een top 100 speler op w 42
Ik ga er in ieder geval morgen rond de 50 schilden hebben :p

Ik ben een top 10 speler op W42 en krijg per dag minstens 80 uitdagingen. En ja er zijn wel kleine spelers die de hele dag actief zijn. Hoe moeilijk is het om dat gewoon aan te nemen.
 
Bovenaan