Verover de schildwapens feedbacktopic

DeletedUser57683

Guest
Stel je hebt 85% defensieve kracht + je laatste item locked en dus nog eens 80%... Verlies je het toch bij de eerste poging.

Dit event klopt gewoon langs geen enkele kant.

Enige dat klopt is de stroom geld richting Inno :p

Maar moet idd toegeven dat er te veel fouten inzitten, niet alleen die defpercentages, maar ook de looptijd berekeningen.
Speler A loopt 6 uur naar speler B, terwijl speler B maar 42 min naar Speler A loopt. Logica 4 realzz.
 

DeletedUser31132

Guest
Ik heb eerder al aangegeven het een leuk evenement te geven. Het is alleen nog niet gecheckt voor het in het spel is gegooid. Velen hebben al aangegeven dat er veel spel/taalfouten in het spel zitten. Dat is toch iets waar je naar gaat kijken voor het online komt?

Verder wil ik aangeven dat van de percentages als verdediger helemaal niets klopt. Ik verlies bijna alles terwijl ik een verdedigingskans van 76% zou moeten hebben. Dat is toch wel heel apart. Niet onmogelijk in theorie, maar statistisch gezien, onmogelijk! Dat moet zeker nagekeken worden.
Er moet in mijn ogen niet alleen gekeken worden of de percentages die weergegeven worden wel kloppen (hoef je niet na te kijken, want die kloppen gewoonweg niet), maar in mijn ogen moet er ook gekeken worden of het wel juist is dat je 76% verdedigingskans moet hebben bij 5 kampioenen? Is dat niet een beetje hoog? Lijkt mij wel!

Verder vind ik de kritiek van 'grote' spelers wel begrijpelijk, vooral voor werelden die al lang bezig zijn. Ik speel zelf op W42 en voor zo'n beginnende wereld is het event wel goed werkend qua looptijden. Ik vind dat dit evenement ook juist er is voor de kleinere spelers. Zij kunnen nu makkelijker aan bonussen komen in theorie. Met die bonussen kunnen ze een deel van een achterstand goedmaken.

Kortom, ik vind het nog steeds een goed evenement, maar er moet echt naar de percentages gekeken worden. Die kloppen van geen kant. Zie ook dit:
XegNDjJ.png
7M9Ix9S.png
Zelfs dat zit niet goed, wat nog maar eens bewijst dat die percentages slechts cijfertjes op mijn beeldscherm zijn.
 

DeletedUser73657

Guest
9d27254a2a.jpg


Wat houden die aantal sets in? Wordt de bonus bv x5 gedaan of heb ik hem gewoon 5 keer ?
 
Reactiescore
2
Even een andere opmerking/vraag. Bij de prestatie staat dat je zoveel keer een uitdaging moet winnen tegen een speler. Zijn dat verschillende spelers of niet? Want ik heb al meer dan 20 keer gewonnen en heb nog altijd maar 11/15 gewonnen. Duidelijkheid aub!
 

DeletedUser72496

Guest
Verzamel de schildwapens - Verzamelaar
ruil 1 schildwapen in.
0 / 1

Hoeveel schildwapens heb je nodig om goud te behalen?
 

DeletedUser60100

Guest
Het is wel leuk om het er bij te doen,maar het gaat me niet goed af helaas, is er ook een systeem dat kleinere spelers bevoordeeld t.o.v. grotere of heb ik gewoon meer geluk in de liefde dan in het spel xD
 

DeletedUser63736

Guest
Wat een groot K*t evenement serieus nog nooit zoiets baggers gezien hier op tw.

Klopt van geen enkele kant en geeft de kleine n00bs nog meer def kracht.

Verdediging klopt voor geen meter.
Locken van de dingen toch al niet, slaat namelijk echt alles en werkt ook voor geen meter.
Mensen met 1 dorp lopen veel korter dan jijzelf en hebben dus een dik voordeel.

Eigenlijk is het gewoon hoe verdien ik met een of ander achterlijk evenement zoveel mogelijk ?

Als je iets doet verzinnen, verzin dan ook nog iets dat een beetje werkt en er alsnog aan kunt verdienen.

Dit evenement is eigenlijk gewoonweg poep.

Zo dat lucht op badabengbadaboom
 

DeletedUser3104

Guest
En nu heb je mensen rondlopen met 80% aanvalskracht voor lc/bijl en 200% buit, lekker gebalanceerd...
 

DeletedUser72496

Guest
Ik had meer dan 20 wapenschilden en toch krijg ik maar deze award.

Casual:
Verzamel de schildwapens - Verzamelaar
ruil 5 schildwapens in.
Volgende level: ruil 15 schildwapens in.
10 / 15

W42:
Verzamel de schildwapens - Verzamelaar
ruil 5 schildwapens in.
Volgende level: ruil 15 schildwapens in.
6 / 15
 
Reactiescore
0
+35% hout productie
+35% leem productie
+35% ijzer productie
+40% buit
-15% bouwsnelheid
+20% rekruteringssnelheid
Speer: +80% verdedigingskracht
Speer: +80% aanvalskracht
Kata.: +25% Schade tegen gebouwen.
Kata.: +25% aanvalskracht
Zwaard: +60% verdedigingskracht
Zwaard: +60% aanvalskracht
Bijl: +60% verdedigingskracht
Bijl: +60% aanvalskracht
LCav.: +10% verdedigingskracht
LCav.: +10% aanvalskracht
ZCav.: +10% verdedigingskracht
ZCav.: +10% aanvalskracht
BBoog: +10% verdedigingskracht
BBoog: +10% aanvalskra
 
Reactiescore
151
+35% hout productie
+35% leem productie
+35% ijzer productie
+40% buit
-15% bouwsnelheid
+20% rekruteringssnelheid
Speer: +80% verdedigingskracht
Speer: +80% aanvalskracht
Kata.: +25% Schade tegen gebouwen.
Kata.: +25% aanvalskracht
Zwaard: +60% verdedigingskracht
Zwaard: +60% aanvalskracht
Bijl: +60% verdedigingskracht
Bijl: +60% aanvalskracht
LCav.: +10% verdedigingskracht
LCav.: +10% aanvalskracht
ZCav.: +10% verdedigingskracht
ZCav.: +10% aanvalskracht
BBoog: +10% verdedigingskracht
BBoog: +10% aanvalskra

Dit is toch belachelijk? Nu kun je met 1 clear ff door een full stack heen walsen van iemand die niet al die dingen heeft. En belachelijke hoeveelheid + gs krijgen ..

Dat je die sets meerdere keren kunt doen is echt debiel.

En ik kan die dingen niet eens krijgen want er zitten allemaal lui met 1 dorpje non stop aan te vallen, zelfs al zou ik 's nachts farmen en overdag alles laten staan werd ik stukgefarmd.
 
Reactiescore
0
Ik vind het ook belachelijk hoor, wist ook niet dat het dit zou worden.
Ik dacht eerder dat het bijvoorbeeld per buff 12uur zou zijn en dat je dan als het 4x was 48 uur die buff kreeg :p
 

DeletedUser75339

Guest
+45% hout productie
+45% leem productie
+45% ijzer productie
+160% buit
-25% bouwsnelheid
+5% rekruteringssnelheid
Speer: +20% verdedigingskracht
Speer: +20% aanvalskracht
Kata.: +25% Schade tegen gebouwen.
Kata.: +25% aanvalskracht
LCav.: +30% verdedigingskracht
LCav.: +30% aanvalskracht
ZCav.: +30% verdedigingskracht
ZCav.: +30% aanvalskrac

Ik heb nu 4296 hout per uur met mijnen lvl 30 ^^
 

DeletedUser51467

Guest
Door dit event krijg je echt veel problemen met mensen die heel veel aanvalskracht hebben of/en heel veel verdedigingskracht. Denk dat er toch een fout in het event zit waardoor het optelt.
 
Reactiescore
298
Dit evenement is inderdaad echt belabberd opgezet. Die bonussen zijn echt volledig uit zijn verband gerukt, en dan te bedenken dat dit evenement nog 3 weken doorgaat. Tegen die tijd zit ik met mensen om me heen met +200% aanvalskracht oid.

Thanks Inno! :eek:
 

DeletedUser51467

Guest
die bonussen duren maar voor 55 uur of zo hoor

Ja maar er zijn 9 rondes, dus 9*55u.
Ik vind het event op zich origineel, maar het optellen van die bonussen zouden ze er beter uithalen. Het kan goed zijn dat je iemand aanvalt en die heeft bv. 100% verdedigingskracht door dat event zonder dat je dat weet, echt leuk is dat niet echt.
 
Bovenaan