Verover de schildwapens feedbacktopic

Reactiescore
2.490
Verover de schildwapens

Het toernooi begint!

Het toernooiseizoen is aangebroken! Je kan nu jouw kampioenen op pad sturen om andere spelers uit te dagen en hun schildwapens te veroveren!

Het evenement begint op 11.03.15

Het evenement eindigt op: 31.03.15

Dit evenement zal actief zijn op alle gewone en casual werelden.

Voer bevel over jouw kampioenen

Wanneer het evenement begint zullen kampioenen arriveren om je te helpen om andere spelers uit te dagen. Ze nemen ook één schildwapen mee, als bewijs voor jouw macht in het toernooi. Vanaf dat moment kan je beslissen of je je kampioenen erop uit stuurt naar andere spelers om hun schildwapens te veroveren, of om ze thuis te houden om jouw eigen schildwapens te beschermen.

CtCwelcome2.PNG

Dit evenement kan bekeken worden vanaf een speciale evenement pagina gevuld met alle informatie over jouw kampioenen, jouw schildwapens en de beloningen die je kan krijgen.

Je kan het te allen tijden bekijken vanaf het dorpsoverzicht:

CtCreminder.PNG

Het veroveren van de familie-wapens

Het algemene doel van het toernooi is om schildwapens te stelen van andere spelers. Om dit te doen moet je jouw kampioenen eropuit sturen en er voor zorgen dat ze eervolle uitdagingen winnen en terug komen met een schildwapen. Als het ze niet lukt zal je niet alles verliezen. Ze verdienen dan voortgangspunten en met deze extra punten kan je een extra kampioen krijgen die je helpt om meer succesvol te zijn in de toekomst.

Je kan het proces ook versnellen als je meer kampioenen nodig hebt.

CtCchampion.PNG

De duur van de uitdaging wordt berekend tussen het centrum van jouw macht en het dichtstbijzijnde dorp van de speler die je wilt uitdagen. Dit betekent dat de duur van een uitdaging kan verschillen tussen dezelfde spelers.

Sommige schildwapens zijn zelfzamer dan anderen en je kan het meest waardevolle schildwapen van spelers in jouw buurt zien, dus plan goed! Je hebt ook de mogelijkheid om een familie-wapen te vergrendelen tot het einde van de ronde, als je het lastiger wilt maken voor andere kampioenen om deze te veroveren.

CtCcrests.PNG

Het einde van een ronde

Het toernooi heeft meerdere rondes. Aan het einde van iedere ronde zal je beloond worden voor de verschillende schildwapens die je verzameld hebt. De beloning zal hoger zijn als je verschillende soorten sets schildwapens hebt bemachtigd!

Iedere ronde zal 54 uur duren. Aan het einde van een ronde, worden jouw schildwapens geruild voor prijzen en een nieuwe ronde start met één schildwapen en drie kampioenen.

CtCrewards2.PNG

Let op: Het schildwapen voor extra buit zal op no haul werelden gecompenseerd worden door 1 extra schildwapen te krijgen in de volgende ronde in plaats van de buit capaciteit.

Bereid je kampioenen voor op eeuwige roem en probeer zoveel mogelijk schildwapens te veroveren!

Met vriendelijke groet,
Jullie TribalWars.nl Team

Graag jou feedback :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Aah bruut man:D
 

DeletedUser75237

Guest
Ik moet zeggen dat het origineel klinkt :) Jammer dat je met pp vooruitgang kan kopen, da's dan weer een dompertje :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Geen +20% opslag inhoud dingen helaas! Kan ik er ook geen misbruik van maken :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Heb het event op franse server even meegedaan, het is een leuk concept maar de bonussen zijn deze keer niet echt iets waar je het voor zou doen... In ieder geval levert pp cheaten ook niets op :)

Voor awards zijn er 2, eentje waar je tot en met 30x moet winnen met je kampioen en de ander is alle 6 de schilden tegelijk bezitten
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Hoelaat begint dit vandaag?
 

DeletedUser74515

Guest
*Solved
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3104

Guest
Is het ook mogelijk om vanuit een ander dorp je kampioenen te sturen? Nu lopen ze bij mij alleen van uit het hoofddorp.

EDIT: Laat maar ik zie het al, "je kampioenen worden verstuurd uit het centrum van je macht"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3104

Guest
Die buffs, gelden die voor alle dorpen? of hoe moet ik dat zien.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik het zie kan je de buffs niet activeren maar worden ze automatisch geactiveerd voor de volgende ronde, dus over ~54 uur worden ze voor 55 uur geactiveerd, en het lijkt me dat dat voor alle dorpen geld.
(Op het einde van het tornooi zal je verzameling schildwapens automatisch ingeruild worden voor buffs die actief zijn voor de volgende tornooironde.)

385a507f4c2dfffc25372d1ea0bd3671.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan